Pov Juan:
Ik ben onderweg naar Tinne, om Romy op te halen. Ze gaat mee naar de begrafenis. Ik ben aan en Oscar doet open. "Hey, Tinne ligt ziek op bed, kom maar binnen", zegt hij. Ik ga binnen en zie dat Romy al volledig klaar is. Ze komt naar mij en steekt haar armen uit, zodat ik haar kan dragen. Ik neem haar op en Oscar geeft haar nog een kusje. "Geef maar nog eentje aan mama voor we vertrekken", zeg ik haar. Ze springt uit mijn armen en spurt naar boven. Ze komt de trap af met Tinne aan haar hand. Tinne loopt naar de keuken en neemt een glas water. Romy loopt weer naar me toe met haar knuffeltje in haar hand, die dat ze van oma kreeg. Ik neem haar terug op en Tinne komt nog een knuffel geven. "Veel sterkte eh!!!", zegt ze. Ik kijk haar aan en zie hoe ze er zo miserabel bijloopt. "De laatste keer toen ik jou zo zag, was je nog maar net zwanger", zeg ik. Tinne schrikt en lacht naar mij. Volgens mij is dat ook zo, maar ze zal het wel vertellen op het juiste moment. Ik doe Romy haar jas aan, we stappen in de auto en gaan richting de kerk.
We komen er aan en ik sta naast Lisa en mama mensen te groeten. Romy zit op de arm van Lisa. Er zijn veel mensen aanwezig. We gaan vooraan zitten. Ik neem Romy terug over en zet haar op mijn schoot. Ik heb een mooie speech geschreven en breng daarna ook een liedje. Romy zit bij mijn mama op schoot en kijkt triest toe. We zeggen nog allemaal 1 keer gedag aan oma en lopen dan de kerk uit. Er is nog een koffietafel en dan ga ik naar huis met Romy.