14.

34.3K 1.5K 959
                                    

Ben sana mecburum bilemezsin
Adını mıh gibi aklımda tutuyorum
Büyüdükçe büyüyor gözlerin
Ben sana mecburum bilemezsin
İçimi seninle ısıtıyorum....

Ben geldim evet özledinizmi beni. Ben sizi çok özledim. Bu hafta benim için çok yorucuydu gelecek hafta daha beter olucak o yüzden bölümler hafta sonu gelicek bu sürede voteleriniz ve yorumlarınız beni çok mutlu ediyor çok teşekkür ederim vote ve yorum atan herkese. O zaman bölüme başlayalım başlamadan önce vote ve takipleri LeylaAayeva612 alayım.

O zaman başlayalım🍒🦋

Sınır 70 vote.
Yorum 500.

🦋🦋🦋

İnsanlar yavaş yavaş inanmamayı, güvenmemeyi, sevmemeyi ve kronik şüpheci olmayı öğrenir. Bu gerçekleştiğinde artık ne yazık ki çok geçtir. İnsanların "tecrübe" dediği şey budur. Kalbiyle bağlantısını kesmiş bir insana "tecrübeli" denir...

Azad elini cama yaslamış diğer tarafta baygın şekilde yatakta yatan Ahine bakıyordu.

Yanına gelen doktorla kendine gelip ona doğru döndü gözlerinden yorgun olduğu beli oluyordu ancak onu yoran öğrendiği acımasız gerçekler olmuştu.

Doktor " Geçmiş olsun Azad bey.Öncelikle Ahin hanımın durumu şuanlık iyi ancak.. " Gerisini karşısında duran adama söylemekten çekinidiği için sustu.

Azad "Ancak ne doktor!! " Dedi dişlerini sıkarak eğer içerde yatan kıza bir şey olsaydı sanki nefesi kesilecekmiş gibi hissediyordu.

Adam Azadın ani çıkışıyla yutkunup "Düşük riski var " Dedi nefesini sıkıntıyla vererek.

Şokla doktora baktı "Düşük riski var derken.....Hi-Ahin hamilemi? " ağzınan ucuna gelen ismi yutup şaşıknlığını açıkça belli etti.


"Galiba haberiniz yoktu Ahin hanım dört haftalık hamile "

Azadın bakışları ânında camın diğer tarafında yatan kadına çevrildi; hamileydi karnında ondan bir can vardı bu çok garip aynı zamanda çok güzel bir hissti ancak şuan Azad bunun sevincini dahi yaşayamıyordu yalanların ve kopacak kıyametin içersinde bu bebeğin gelişi hem çok güzel ve mücizevi hemde çok acımasızcaydı...

"Yaşadığı ağrı ruhsal çöküş vücut direncini çok zorlamış buda bebeğin sağlığını ciddi anlamda etkilemiş birde Ahin hanımın uzun zamandır konuşma sorunu varmış Ciwan bey korumasıyla bir dosya gönderdi ve ordaki test sonuçlarına göre savaş döneminde bir çok kişiye uygulanan dile sıcak demir bastırılarak işçenceye maruz kalmış, asılnda eğer bu olay olduktan bir kaç ay sonra tedavi almaya başlasaymış konuşma sorunu daha erken çözüle bilirmiş ancak büyük ihtimalle o dönemki madi sıkıntılar yüzden tedavi olmamış ancak sonra'dan konuşmama sebebi travmatik ve hiç dil egzersizi yapmamasından kaynaklanıyor büyük ihtimalle bu gün yaşadığı ağır kayıp piskolojik olarak onu çok etkilemiş ancak diğer taraftan konuşmasına sebep olmuş size psikolog bir arkadaşımı yönlendireceğim.Ahin Hanımın tedavi alması hem ruhsal hemde fiziksel olarak şart ,bu gece sizi burda misafir edelim yarın eğer durumu daha iyi olursa çıkabilirsiniz tekrar geçmiş olsun"diyerek gitti...

LÂL SES [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin