Keyifli okumalar.
Vote ve yorum atmayı unutmayın.
Sınır: Vote 150.
Yorum 500.(Vote atmayanlar okuduğunuz her satır kadar fakirleşin)
🦋🦋🦋
Bu günlerde herkes gitmek istiyor
Küçük bir sahil kasabasına
Bir başka ülkeye, dağlara, uzaklara...Hayatından memnun olan yok.
Kiminle konuşsam aynı şey...
Her şeyi, herkesi bırakıp gitme isteği.Öyle "yanına almak istediği üç şey" falan yok.
Bir kendisi
Bu yeter zaten.
Her şeyi, herkesi götürdün demektir..
Keşke kendini bırakıp gidebilse insan.
Ama olmuyor.Hani kendimizden razıyız diyelim, öteki de olmuyor.
Yani her şeyi yüzüstü bırakmak göze alınmıyor.Böyle gidiyoruz işte.
Bir yanımız "kalk gidelim",
öbür yanımız "otur" diyor."Otur" diyen kazanıyor.
O yan kalabalık zira...
İş, Güç, sorumluluk, çoluk çocuk, aile,
Güvende olma duygusu...
En kötüsü alışkanlık
Alışkanlığın verdiği rahatlık,
Monotonluğun doğurduğu bıkkınlığı yeniyor.
Kalıyoruz...
Kuş olup uçmak isterken, ağaç olup kök salıyoruz.🦋🦋🦋
Güneş Midyat topraklarda daha yeni doğuyordu.Ahin Riwen konağının terasından gökyüzüne bakıyordu elini şiş karnının üzerine koyup okşamaya başladı aylardır evladına bişey olucak korkusuyla yaşıyordu doğuma çok az kalmıştı bu durum içindeki korkuları artırıyordu.
"Bu dünyanın gecesini aydınlatan ışık sabah doğan güneştir. Benim olumsuzlukları mı alıp götüren hayat ışığım ise sensin bir tanem."dedi dudaklarını kıvırarak.
Sahi bu noktaya gelmek için ne kadar çabalamıştı.Arjinin ölümünden sonra yaşadıkları bir kabus gibi geliyordu ona . Aklına gelen günlerle üşüdüğünü hissetti, atlatması çok zor olmuştu aylarca piskolojik tedavi almıştı üstelik düşük riskinin olması bebeği için aylarca korkuyla uyup korkuyla uyanmaştı en küçük sancıda bile evladına bişey oldu korkusuyla saatlerce kendine gelmemişti kaybetme korkusuyla...
Üstüne üstlük hamileliğinin hiç bir anında olmamıştı Azad .Her ne kadar ailesi yanında olsada Azadın yokluğu hep beli oluyordu .Ahin hâlâ kırgındı , kızgındı ancak bebeğinin babasına ihtiyacı vardı her gece "Senin için onu affetmeye bile razıyım yeterki sen benim gibi babasız büyüme"diyordu bebeğine kendi yaşadığı kimsesizliği oğlu yaşasın istemiyordu kim isterdiki....
Aslında ilk başlarda sadece evladıyla bir hayat istiyordu ancak ancak oğlunun ilk kalp atışlarını duyduğunda herşey değişmişti....
7 ay önce...
Ahin çok heyecanlıydı bu gün bebeğinin ilk kalp atışlarını duyacaktı üç hafta geçmişti o kâbus gibi günün üzerinden...
Delin kuzenine gülmeseyerek bakıyordu kuzenine yıkık bir hâlde gelmişti Riwen konağına Ahin babasının kucağında. Çok az konuşuyor sadece bebeği söz konusu olduğunda tepki veriyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÂL SES [+18]
Romansa[ KÜFÜR VE YETİŞKİN UNSUR İÇERİR !! ] "Ji zilamê ku dê dojehê bide we hez nekin" bana cehennem olmanı hak etmedim diyemedim....yada seni sevecek kadar aklımı kaçırmam.... Sana cehennemi yaşatacak bir adamı sevme... İçimden tek bir şey söyledim ona "...