-TANIŞMA-

1.5K 61 70
                                    

Ankaragücü maçı için birgün önceye izin almıştık.Takımca Ankara'ya uçmaya başladık.Uçaktayken çok eğleniyorduk.Şarkılar açıyorduk.Uçakta doğru bir davranış değildi ama eğleniyorduk.

    Biz otele yerleşip Annemgilin yanına öyle geçmeyi düşünüyorduk.Kerem yanında bir kaç kişi daha gelecekti.Yalnız gelmek istemiyordu.Ayrıca ailemle tanıştırmak istediğim arkadaşlarımda vardı.

    Uçaktan indiğimizde otele geçtik.Magazinciler ve hayranlar havaalanında bekliyordu.Ancak bizi başka bir kapıdan dışarı çıkarmışlardı.

    Eşyalarımı yerleştirip Kerem'in kapısını çaldım.Anında açıldı.İçeride Yunus,Barış,Mertens ve Nicolo vardı.Ekibi toplamış bile maşallah.

"Hadi çıkıyoruz beyler." Dediğinde hepsi adım attı.Bense dur işareti yaptım.

"Çıkıcaz ama önce şu takım elbiseni çıkarıyorsun." Dediğimde smokinine baktım.

"Fazla resmi olmuş diyorduk bizde ama bizi dinleyen kimmm?" Dedi arkadan Barış.

"Tamam çıkarıyorum."İçeri gitti.Valizi açtı.

"Yarım saattir uğraşıyoruz çıkarsın diye bal göz geldi.Bir saniyede çıkarttırdı.Hay ama yani" Nicoloya güldüğümde Mertens konuştu.

"Çok güzel abi kardeşsiniz siz ben baya özeniyorum size." Güldüm ve sanırım ondan sonra yol boyunca konuşulan herşeye güldüm.


❤️

Evime gelmiştik.Annemgilde kalmamıştım ben küçüklüğümden beri o yüzden annem ve babam anneannemgile gelmişti.Kerem binaya bakmaya başlamıştı.

   Sonra içeri doğru ilerledik.Zile bastım binanın kapısı açıldı.Çok gergindik yukarı doğru çıktık.Bizi dairenin kapısının önümde bekliyorlardı.İlk ben içeri geçtim,sonra Kerem sonra Barış,Zaniolo,Mertens en sondada Yunus içeri girdi.Kerem herkesin elini öptü.

  Hatta bir ara Nicolo'nun elinide öptü.

   Babam konuşmaya başladı.

"Ee Kerem oğlum ne yapıyorsun?"Ne mi yapıyor size çakıyoruz dese babam kesinlikle evden kovardı.
  Şaka maka bir yanada babam gerçekten ne yapıyorsun mu? Denir ya.

"İyidir Soner amca.Antremanlar idmanlar falan geçiyor zaman.Yarında maçımız var Allah izin verirse." Babam kafasını salladı.Ortamdaki tek Fenerbahçeli olması susturmuştu.

   Dedem konuşmaya başlayınca Kerem rahatlamış ve konuşma dahada ilerlemişti.Ailem Kerem'i çok sevmişti.Babam Nicolo ve Yunus la çok iyi anlaşmış.Dedem hepsiyle birden konuşmuş.Annem ise Barış ve Mertensi çok sevmişti.Anneannem sohbete çok katılmamıştı.

  Babamın Nicolo ile olan kardeşliğimi çok sevdiğini öğrenince içimiz rahatlamış birbirimize gülmüştük.

"Eslem bana mutfağı göstersene su içicem."Yunus'un lafıyla aynı anda kalktık.Mutfağın yolunu tuttuk.Mutfağa girdiğimizde suyu doldurup Yunus'a verdim.

"Bu ne?" Şaka yapıyorsun demi Yunus.

"Yunus su istedin ya bende veriyorum işte."

"Her doğru su istemiştim ben." Çıkar ağzındaki baklayı Yunuz efendi.

"Dökül Yunus anlat herşeyi."zoraki içtiği suyu bir anda etrafa püskürttü.

Değer mi?| KEREM AKTÜRKOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin