(Eslemin instagrama koyduğu post.)
(Şarkı:Hande Yener-Benden bir tane daha yok)
@EslemAkin:Ben tekim ve hepinize yeterim.
KeremAktürkoğlu ve 620 k kişi beğendi.
Yorumlar
@SlayEslem:Adım bile yeterli.
@Eslemimyapmadı:Go girll
@KeremEslem.Aktürkoğlu:Kavuşmak sanırım mahşere kaldı...
H:Deme öyle tövbe tövbe.❤️
Aldığım eşofmanlardan birini giydim ve üstüme bol bir tişört giyip evden çıktım.Olabildiğince ana yollardan gittim.Çünkü Magazinciler genelde ara caddelerde olurlardı.Stadyuma vardığımda şampiyonluğumuzda etki gösterecek bir maç için son antremanları yapıyorduk.
Kerem sürekli bana bakıyordu.Fakat Zaniolo'nın yanına gittiğimde gözlerini kaçırıyordu.Zaniola dan korkuyordu.
Korkmalısın.Çünkü en değer verdiği insanı üzdün.
Akşam başakşehirle olan maçımızı iple çekiyordum.Ama Okan hocaya yedekte çıkmak istediğimi söyledim.
Moralimin bozuk olduğunu düşünüp itiraz etmedi ve benim yerime Zaniolo yu soktu.
Aslında moralim falan bozuk değildi aksine daha mutluydum.Ancak sezon boyunca bensiz daha iyi yapacaklarını düşündükleri için bensiz ne kadar iyilermiş görmek istedim.
Elbette iyilerdi ama ben neredeyse her maçta gol atıyordum.Ve mağlubiyetlerimiz en az 4 golle bitiyordu.Merak etmiştim kaç gol atacaklarını.
Zoya,Tuğçe,Hayrunisa,Hatice ve İkra geldi stadyuma çıkacağımız zamana yakın peş peşe.Sonuçta hepsinin sevgilisi vardı haklı olarak geliceklerdi.
Tabii İkra benim için gelmişti.Kazımcan çok geldi yanımıza fakat ona öyle bir bakıyordumki her defasında kaçmıştı.
Hatice'de benim için geldiğini söylesede hepimiz Nicolo için geldiğinin farkındaydık.
Yoksa hangi insan stada girdiği ilk dakika benim yanıma gelmek yerine Zaniolo'nun yanına koşup sarılır?
Hepimiz otobüse bindik.Bizim kızlara-Bu kızlara Hayrunisa ve Tuğçe dahil çünkü affetmiştim onları nedenini bilmiyorum ama sanırım yakınım oldukları için-arabanın anahtarını verdim.Onlarda benim arabamla gelsinler diye vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değer mi?| KEREM AKTÜRKOĞLU
FanficŞimdi size soruyorum. Onca şeye rağmen değer mi? Her şey Galatasarayın erkek takımına Kadın oyuncuları alma kararı ile başladı... Tamamlandı.