-MAGAZİN-

2.2K 64 74
                                    

1.5 yıl sonra

@EslemAkın:EvimKeremaktürkoğlu ve 750k kişi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@EslemAkın:Evim
Keremaktürkoğlu ve 750k kişi beğendi.
Yorumlar:

@Keremaktürkoğlu:Göremedim kendimi.
B:Noluyo bir dakika
G:Allah'ım evlenin siz yaaa.
D:Olmuşlar bunlar.

@YunusAkgün:Kitapların paraları bana yüklendi.
K:Yunus ne anlatıyon oğlum kardeşin dediğin çocukla sevgili olmuşlar resmen evlendir şunları.
P:Yunus zenginsin sen UAFTOWHŞEŞUW

@Eslem.Aktürkoğlu:Ship gerçek olmuş lannn.

Şampiyon Trabzonspor olmuştu.Moralimiz elbette bozuktu ama bu sezon şampiyonluğa oynayacaktık.Keremle olan ilişkimizi hiç kimse bilmiyordu.

  Yeni sezonun başlamasına 2 hafta olduğu için antrenmanlar başlamıştı.Kerem seslendi.

"ESLEMCİĞİM! Yanıma gelirmisin bir."Ne yapmaya çalışıyordu.Eslemciğim kısmını neden bastırdıki şimdi?

"Tabii Kerem."

  Yanına gittim.Herkes işine bakıyordu.Bunca zamandır çaktırmamıştık.Ama şuan fazlasıyla çaktırıyordu.

"Neden bağırıyorsun anlıcaklar."Diye fısıldadım.Dahada yaklaştı üstüme düşmeye başladı yavaştan.

"Anlasınlar artık canıma tak etti."haklıydı ama genede korkuyorum işte.

"Tamam o zaman Okan hocanın yanına." Suratı şaşırmıştı.Sanırım kötü bir şey olacak sanmıştı çünkü sesim öyle çıkmıştı.

"Niye ki?Gerek yok gel antrenman yapalım."Ben sahadan çıkmaya koyulduğunda peşimden geliyordu.

"Gerçekten kötü bir şey olmasın ya Eslem gel hadi güzelim."Herkes buraya dönmüştü.Bize bakıyorlardı.

"Herkesin duymasını istemiyormusun bak duydular."biraz oynıcam seninle Aktürkoğlu.

"Ama böyle davranma bak gel düzgünce konuşalım eğer istemezsen öyle bir şey yok falan deriz kurban olduğum gel işte."

"Hadi Okan Hocanın yanına."Hızla gitmeye devam ettim.Herkes şaşkınca bize bakıyordu.

  Okan hocanın odasının önüne geldik Kerem hala ikna etmeye çalışıyordu.Çocuğum dur iyi bir şey yapıcam.Kapıyı çaldım.İçeri girdiğimde Kerem sustu.

"Noldu çocuklar." Keremle benim aramda gözü gezindi.

"Hocam ben size önemli bir şey söylemeye geldim."Bu sefer Kerem'e odaklandı Okan hoca.

"Pekala sanırım Kerem'ide ilgilendiriyor."Kafamla onayladım ve koltuğa geçtik Kerem yanıma oturdu.Okan hocada karşımıza.

"Hocam şuan hiç uzatmaya gerek yok ben-"

Değer mi?| KEREM AKTÜRKOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin