Bir değişiklik yapıp kendi adımı koydum baş karaktere lütfen yargılamayalım gece gece isim bulamadım.
Kızlarla beraber yaptığımız antremanın ardından eve geçecektim.Tabii İlayda beni bıraksaydı şuanda kahve içiyorduk.
"Kızım naptın üstün full ter sanki maç yaptık beraber yürü çıkart üstündekileri hemen" dedi Handan takımın annesi diyebilirdim ona.
"Saçmala ya geç karşıma otur Allah rızası için." Dediğimde sesimin yavaştan kısıldığı belli olmuştu.Benden yanlızca 7 yaş büyük olmasına rağmen bana annelik yapıyor olması beni mutlu ediyordu annemin özlemini gidermesede azaltıyordu.
"Tamam Handoş bak Metin abide geliyor ne dicekmiş dinleyelim bakalım."Arkadaki Metin abiyi işaret ettiğimde herkesin kafası oraya dönmüştü.Yanımıza oldukça hızlı geldi.Yüzünde güller açıyordu belliki iyi bir şey olmuştu.
"Merhaba hanımlar." Dedi neşeli sesiyle herkes başını salladı ya da selam verdi.
"Direk konuyu uzatmıyorum ve giriyorum.Galatasaray erkek takımını karma yapmaya karar verdi." Dediği şeyle şok olmuştuk bu imkansız gibi bir şeydi.
"Dalga geçme Abi ya" diyerek kıkırdadım.Ama bana katılmadı.Buda demekki ciddiydi.Yerimde hareketlendim ve Metin hocanın yanında durdum fazla kısa değildim o yüzden ona normal bir şekilde bakıyordum.
"Nasıl verdiler bu kararı anlatsana bir abi"
"Kadın erkek eşitliğini göstermek için yaptıklarını söylüyorlar.İlk adımı biz atalım gerisini kardeş takımlarımız getirsin dediler.Rashica'nın yerine oynayacak bir kadın oyuncu arıyorlar.Bizdede Forvette olanları seçmeye çağırmamı istediler."Bizi çağırıyorlardı bide belli bir kısıtlama olmasını istiyorlardı Forvet miş gelmiyorum varmı?
Bizimkilerin çoğunun suratı düştü.Sadece Forvette olanlar mutluydu.Ben dışında.
Erva,Yağmur,Elanur,Birgül,Serpil,Kristina,Elana gayet mutluydu ama bir anda sağımdaki yağmur konuştu."Ben takımımdan gayet mutluyum ve bence o seçmelere sadece dört kişiyi yollamalıyız."Haklıydı bende takımımdan memnumdum yıldız oyuncuydum hem.
"Bencede bende katılmıcam."dedi Erva
"Ben sizi bırakmam."dedi Kristina yarım
türkçeyle.Hepimiz güldük sonra ben konuştum."Bensiz olmaz ama."Herkes şaşkınca bana döndü neden böyle bakıyorlardıki?
"Saçmalama Eslem sen olmazsan bende katılmam bak." Birgülün çıkışı hoşuma gitmemişti.
"Bendeğ olmam" dedi Elana
"Ben zaten katılmıcam takımımdan ayrılmak istemiyorum kendimi geliştirmek için ve büyültmek için en iyi yer burası ama sen kesinlikle katılıyorsun Eslem çünkü sen bizi öne atacak ve kadınların gücünü gösterecek tek kişisin aramızda bunu unutma."dedi Serpil bir kaptan nidasıyla.
"Sizi bırakmak istemiyorum yoksa benim için büyük nir şans elbette."
"Bende katılmıcam.Sadece üçünüz kaldınız Birgül,Elena ve Eslem harika üçlüsünüz bence okey"dedi Elanur.Şaşkın gözler bu kez onun üstündeydi çünkü o erkek takımına benden sonra en hayran insandı.Ama ona fazla laf söylemediler bu aralar kendini iyi hissetmiyor ve maçlara çıkmıyordu.
"Ben katılmak istemiyoğrum.Bence En doru karağ Birgul veğ Eslem"Elena bunu söyleğinde herkes hüzünlendi çünkü bizim için geleceğinden vazgeçen bir abla gibiydi şuan.
"Bende gelmicem.Eslem gitsin ona zorluk çıkartmak istemiyorum onun hakkı ve ben sizle gayet mutluyum hem bir bakmışsınız yıldız oyuncu ben olmuşum."Birgülde vazgeçti artık sadece ben vardım.Arkadaşlarım kız kardeşlerim değil.Ben.
"O halde yarın Nef stadyumunda buluşalım seni deneme için alacaklar."
"Tamam Metin abi." Beni alıcaklarını çok iyi biliyordum belki ilk 11 de oynamazdım ama bir adım atmışlardı ve bu adımda tek seçenek bendim.Kızlarla ağlıya ağlıya vedalaştık.
Eve geldiğimde annemi aradım ama açmadı muhtemelen işteydi.Babamı aradığımda hemen açtı demekki mekan sakinndi.
"Efendim kızım."
"Napıyorsun baba"
"Arkadaşlarımla oturuyorduk kızım benle dalga geçiyorlar.Kendin Fenerlisin kızın Galatasaray oyuncusu diye en azından erkek kadroda değil dedim bende."biraz zor olacaktı anlatmak.
"Şey baba aslında bir haber vericem size ben."
"Söyle balım."
"Belki görmüşsündür Galatasaray erkek oyuncularına karma yapacak diye bir haber."durdu ve bir anda sesli bir şekilde bağırdı.
"Şaka yapıyorsun kızım şaka yapıyorsun bu çok güzel bir haber."o bağırırken bende onun sevincine güldüm.anlamıştı.
"Yapmıyorum yarın denemeler var ve bizim takımdan benden başka kimse gelmiyor denemeye yani artık Galatasarayın ünlüsüyüm sayılır."
"Çok mutlu oldum kızım umarım mutlu olursun.Bizim iş biraz yoğunlaştıda kapasam yarın konuşsak kızım."
"Yarın konuşamayabilirim babam ama olsun dert değil."
"İyi bakalım öyle olsun.Görüşürüz güzel kızım."
"Görüşürüz babam."
Telefonu kapadım ve instagrama girdim.Heryer daha ben denemeye girmeden çalkalanmaya başlamıştı Galatasaray beni hesabında yeni prensesimiz diye paylaşmıştı bende hikayeyi alıp kendi hikayeme attım.Bir sürü oyuncu istek atmaya başlamıştı.Ama benim aklım beni takip etmeyen tek Galatasaray oyuncusuna takıldı.Kerem aktürkoğlu.Neden takip etmiyorki?Aman çokta umrumda.Evet umrumda çünkü çocukluk aşkımdı benim.Ama nasıl olsa yarın seçmelerde oda olacaktı.
Yatağın içine girdim.Telefonuma alarmı kurdum.Ve yattım.
Bölüm nasıldı?Lütfen destek olun .
Öptüm sizi eğer okunursa fan fiction yeni bölümleri hızlı yazarım.
Feneride yendik mutlu mutlu uyuyun bakem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değer mi?| KEREM AKTÜRKOĞLU
FanficŞimdi size soruyorum. Onca şeye rağmen değer mi? Her şey Galatasarayın erkek takımına Kadın oyuncuları alma kararı ile başladı... Tamamlandı.