Arkadaşlar selam öncelikte kurguda şöyle bir şey var şuan okuduğumuz dönem 2021-2022 sezonu ama merak etmeyin fazla sıkmıcam buraları.He bu arada İcardinin olmasına yada başka mantık hatalarına takılmayın çünkü rüyamda gördüm ve rüya defterimden yazıyorum sayılır.İyi okumalar
Arabadan indik.Buranın havası gerçekten çok değişikmiş.Ezber yollardan gidiyordu belliki.Arada arkasına bakıyor gelip gelmediğimi çözmeye çalışıyordu.
Yarın maçımız vardı ve biz sahilde keyif yapmaya gelmiştik.
Bir kayalığa doğru indi.Bende onla birlikte indim.Dakikalarca konuşmadık."Yarın maç var ve biz sahilde boş boş oturuyoruz.İstanbul'da boş geçirdiğim ilk zaman seninle Aktürkoğlu." Kafasını bana çevirdi.Ama ben bakmadım.
"Bazen boş zaman sandığında boş olmuyor."Kafamı oraya çevirdim.
"Sen çok fazla mı edebiyat kitabı okuyorsun."Şaşkınca baktı.
"Hayır Edebiyat okumaktansa bilimkurgu okumayı severim."
"Sözlerin sürekli betimleme tarzında."Kafamı denize çevirdim.
"Aslında böyle konuşmam pek ama senle konuşurken istemsizce oluyor." Bana bakmaya devam etti.
"Eslem bir şey sormak istiyorum." Kafamı çevirdim ve söylemesini bekledim.
"Ben seni bir yerden tanıyorum.Ama asla nerden olduğunu bilmiyorum.Hayatımda İstanbul ve İzmit dışında hiçbir yere kalıcı olarak ve gezerek gitmedim diyebilirim." Bende seni tanıyorum demek isterdim.Ama hayır hatırlamıyorum.
"Beni görmüş olman mümkün bende sonuçta nir ünlüyüm.Belki sizin kadar değil ama bende futbolcuyum Kerem."
"Haklısın."
"Ee kalkalım artık bakalım."
"Keşke kalabilseydik."Bakma bana öyle.
"Çok isterim Kerem ama yarın maçımız var."Dudağını büzdü.
"Peki kalkalım."ayaklandı bende ayaklandım.
"Ee yarın sence alıcakmıyız."Arabaya doğru yürürken bir kız yanımıza geldi.Ve Kerem hemen atladı.
"Gel abicim çekinelim."Kız bana baktı.
"Aslında ben Eslem ablayla çekinecektim ama senlede çekinelim Kerem abi."Kahkaha attım.Daha sonra kızla çekindiğinizde gitti.
"Çok güzelmiş." Dedi arabaya giderken.
"Evet kız çok güzeldi.Annesi babası çok şanslı."
"Aslında güzel olan gülüşün." Benim hayatım boyunca hiç bir erkek tarafından övülmemiştim.Hayranlarım dışında elbette.
"Aslında Zaniolò ile çok gülüyorsun.Fakat benle yada bir başkasıyla hiç gülmedin.Sanırım aranızda bir şeyler var."
"Hayır.Yani evet bir şey var ama aşk değil.Aile sevgisi var aramızda sanki abim gibi oda beni kardeşi gibi seviyor."
"Sevindim.Yani şaşırdım. Senin gibi bir insanın nasıl hala birini bulamadığını bilmiyorum."
Sen varsın diye.
"Birisi var ama şuanlık bir adım atmıyor ve beni yeni yeni tanıyor." Şaşkınca arabanın ortasında ayrıldık o direksiyona geçti bende yan tarafına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değer mi?| KEREM AKTÜRKOĞLU
Fiksi PenggemarŞimdi size soruyorum. Onca şeye rağmen değer mi? Her şey Galatasarayın erkek takımına Kadın oyuncuları alma kararı ile başladı... Tamamlandı.