Şampiyonluk kesindi ama Fenerle maçımızda vardı.
Her yerde editlerimiz vardı.
Akşam maç vardı bu nedenle Nef stadyumuna gelmiştik.Kerem sürekli antremanı bozuyordu.
Tüm sahayı koşarak bitirecek en hızlı olanı son kez ölçecektik.Ben,Kerem,Rashica,Zaniolo ve İcardi yarışacaktı.
"Düdük çaldığında koşuyorsunuz."
Düdük çaldı.
En hızlıları bendim.Kerem hemen arkamdaydı.Bir anda bana yetişti ve yanağıma öpücük kondurdu.O an yavaşladık ve hepsi bizi geçti.
"Napıyorsun Kerem ya.Of ya."
"Napayım çok tatlıydın." Kafamı iki yana sallayarak onaylamadım.
Sonra birden hızlandım.Hepsini geçmiştim.Ama Kerem yanlızca İcardi'yi geçebilmişti.
"Öyle alırız adamın aklını aslanım." Ben geçmeseydim Nicolo kazanacaktı.
Güldüler hep beraber.
❤️
Maçın başlamasına bir kaç dakika vardı.Kerem ve Sacha dua okurken bende Elham'ı bitirmiştim.Yerime geçerken Barışta ilk on birde olduğundan duasını okumuş bize bakıyordu.
"Alıcaz demi bu maçı."
"Alıcaz küçük aslan alıcaz." Omzuma vurdu.
Sonra Kazımcan'ın yanına gittim.
"Olıyoruz bu maçı yengee."
"Alıyoruz bu maçı enişteee."ona eşlik ederken bana sarıldı.
"Hadi geç yerine yengem yoksa sensiz nasıl yaparız."
İlk yarı sağ kanada ben girecek ikinci yarı sağ kanada Zaniolo girecekti.
Hakemin düdüğü ile maç başlamıştı.Top bize çok gelemiyordu.Top Barış'tan bana gel.Koşarak kaleye gittim Kerem'e attım topu.Kaleye attığında ben koşarak içeri girmesini sağladım ve 1-0 öne geçmemizi sağlıyacak gol topun ağlarla buluşmasıyla oldu.
💛
Maç bitmiş 3-0 ezmiştik kanaryaları.Ezili rekabet ebedi dostluktu.Taraftar ne kadar ölesiye olsada biz gayet iyi anlaşıyorduk.
Kutlamalar yapılıyor herkes gülüyordu.
Gülüyorduk.Son kez berabee gülüyorduk.
Son kez yazısını gören okurlarımın sıfadı eşgal baturflex marka:
Beni sevin çünkü sonra sevmiceksiniz.
Kısa oldu biliyorum çünkü yeni yadım bide kısa olması gerekiyordu yoksa diğer bölümlerle ilgili sşoiler yazardım.
Neyse öptüm sizi kendinize iyi bakın çünkü diğer bölümler sizi yıpratacak.
Ay yeter bu kadar spoiler öptüm baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değer mi?| KEREM AKTÜRKOĞLU
FanficŞimdi size soruyorum. Onca şeye rağmen değer mi? Her şey Galatasarayın erkek takımına Kadın oyuncuları alma kararı ile başladı... Tamamlandı.