Ankaragücü ile maçımız vardı.Eryaman stadına geldiğimizde içimden anılarım geçti.
"Bir gün bende burda olucam."
"Ancak ben sana aşık olunca olursun."
Sesin sahibini tanımıyordum.
Ama sanırım bana aşık olmuştu.
Okan hoca son motivasyon konuşmasını yaptı.Ardından Muslera bizimle konuştu.Maçın başlamasına yarım saat kadar vardı.Bizde sahaya çıkıp ufak ısınmalar yapmaya başladık.
Her iki yarıdada bir sakatlanma yada başka bir sorun olmadığı sürece ben oynıcaktım.
Maçın başlamasına bir iki dakika kala herkes içeri geçti.Çıkış sıramıza girdik.Sunucu konuşmalarını yapıp bizi çağırdığında.Beni ilk sıraya koymuşlardı.İlk ben sonra Kerem sonra Abdülkerim diye sıralanırken.Biz İstiklal marşı için sıraya geçtik.Kerem yanımdaydı.İstiklal Marşı başlamadan önce bana baktı.Sanki bir şey demek ister gibi ama mutlu bir şey.
Yerlerimizi aldık.Hakemin düdüğü ile maç başladı.
Çok iyi savunuyorduk.Onlar için aynı şeyi söyleyemezdim.7.dakikada İcardi'nin attığı golle 1-0 öne geçmiştik.Maç devam ederken Kerem sürekli bana yan yan bakıyordu.
Maçtayız şuan romantizm sırasımı?
16.dakikada Milson'un attığı gol 1-1 olmamıza neden olmuştu.
Top Mertens'teydi.Bir anda top Kerem'e ordan İcardi'ye geçti ama gol atabileceği bir mesafe değildi ve etrafında çok rakip takımdan oyuncu vardı.Top ayağımla buluştuğunda kimse bunu beklemiyordu.Topu kaç metre öteden attığımı bilmiyorum ama top ağalarla buluşmuştu.Gol sevincimi yaptım.Kerem kollarını belime doladı ve etrafında döndürdü.Buda bizim gol sevincimizdi.
İlk yarı 2-1 bitmişti.Herkes bana garip garip gülümsüyordu.Bende hepsine garip garip bakıyordum.İlk yarı başlamıştı.İlk başlarda zamana oynadık.Daha sonrasında oyuncu değişiklikleri yapıldı.Barış oyuna girdiği gibi gol attı.Aynı şekilde Sergio da 78. Dakikada gol atınca.4-1 duruma gelmiştik.Artık sadece zamana oynamaya karar vermiştik.Ve maç bitmişti.
ŞAMPİYONLUK GALATASARAY'IN
Herkes kutlama yapmaya başladı.Sahada Galatasaray taraftarlarıda vardı.Herkes Taraftara benim tezahürat yapmam için beni öne itti.
Önce işaret parmağımı dudağıma götürdüm ve susma işareti yaptım.Elimdeki mikrofona tam bir tezahüratın başını söylicekken.
Arkadan bir ses duydum.Tüm takım hep bir ağızdan mikrofonla çocukluk aşkımsın tezahüratı başlattılar trübünlerde ses yükseldi.
Kerem bir anda yanıma geldi ve önümde diz çöktü. Tribünler çok daha coştu.
Elindeki kutuyu açtı.İçerisinde yedi taşlı bir yüzük ve yanındada iki taşlı ama taşları çok belli olmayan bir yüzük çıktı.
Elim ayağım titremeye başladı ellerimle ağzımı kapattım.Tek eliyle kutuyu tutmaya devam etti diğer eliyle mikrofonu aldı.Tribünler sessizleşti.
"Eslem,canımın içi,bir tanem seninle iki yıllık bir yolculuk söz konusu oldu.Bu zamanları seninle geçirmek bana huzur verdi.Bana sevgi bana mutluluk bana aşk verdin.Ve ben bu yolculuktan çok memnunum ve seninle bir ömürlük bir yolculuğa çıkmak istiyorum.Formanda Aktürkoğlu yazsın istiyorum.Benimle bir ömürlük bir yolculuğa,sırtında Aktürkoğlu yazmasına varmısın güzelim?"
Gözlerimden akan yaşlara rağmen.Elimdeki mikrofona konuşmaya başladım.
"Seninle bir ömür hatta mahşere kadar varım Aktürkoğlu." Herkes çığlık çığlığa sevinçler yapmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değer mi?| KEREM AKTÜRKOĞLU
Fiksi PenggemarŞimdi size soruyorum. Onca şeye rağmen değer mi? Her şey Galatasarayın erkek takımına Kadın oyuncuları alma kararı ile başladı... Tamamlandı.