Eve vardığımda o kadar yorulmuştum ki.Makyajımı sildiğim gibi uyumuştum.
Tabii elbiseyide çıkarmıştım.
❤️
Sabah kalktığımda bugün ki kutlamayı iptal ettim.Çünkü gerçek bir randevum vardı.
Yani elbette ilk başlardı arkadaş gibiydik ama bir gün ansızın iyi geceler mesajı almıştım.Hemde bunu özel hesabımdan almıştım.
Her ünlünün olduğu gibi benimde sadece arkadaşlarımın ve ailemin olduğu bir özel hesabım vardı.Bu hesaba yanlızca ben giriyordum biri tarafından kontrol edilmiyordu.Ve bu kişinin isteğini ne zaman kabul etmiştim.Bilmiyorum ama iyikide etmişim.
Alaz,onu gerçekten sevmiştim.Ama aşk değildi bu sevgi hoşlantıydı.Alaz'ın da sevgisinin hoşlantı oldığuna emindim.
Ama denemekten zarar gelmez dedik ve ilk buluşmamızı 25 haziran 2024 yılı yanii bugün gerçekleştirecektik.
Hayatımda biri yok demiştim size ama Kerem'in yarasını sarmıştım.Ve yeni bir aşka yelken açmam gerekiyordu.Buna karar verdim sabah ve plan yaptık.
Ne giysem diye düşündüm.Ve en sevdiğim giysilerimin Kerem'de olduğunu hatırladım.Hiç gitmemiştim almaya eşyalarımı.
Saate baktım.Daha buluşmama 5 saat vardı.Eşyalarımı almaya gidebilirdim.
Eslem bir sürü elbisen var giy birini diyebilirsiniz.Ama brn o elbiselerimi istiyorum.
Bir eşofman ve tişört giyip misafir odasındaki Kerem'in eşyalarını aldım.Geçen geldiğinde almamıştı.Çünkü barışacağımızı düşünmüştü.
Eşyaları aldım ve yürüyerek Kerem'in evine geldim.Yeni evim ve onun evi arasında sadece üç sokak vardı.Güvenlik Ozan abi bana baktı.Bir yıldır gelmeyince şaşırmış olmalı.
Kafamla selam verip iki elimdeki poşetleri tek elime alıp zili çaldım.
Kerem açtı.Şaşırmıştı.
"Al eşyaların." Diye poşeti uzattım.Elimden aldı.
"Dursaydı yakında yerleştiricem nasılsa." İçeri geçmem için açtı kapıyı.
İçeri adım attım direkt merdivenlere yöneldim.
"Eşyalarımı alıp gidicem güzel bir elbise giymek istiyorum ve onlar sende kalmıştı."
Kerem acele ile önüme geçti.
"Kalsınlar nolcak ya." Dedi.
"Kerem çekil eşyalarımı alıp gidicem yetişmem gerek 5 saat vardı.Artık 4 saat var.Daha duş alıcam,makyaj yapıcam,üstüme mavi elbisemi giyicem.Umarım beğenir..."
Umutla anlattım sonra duraksadım.
"Sana niye anlatıyorsam.Umrunda değilim artık.Neyse çekilde alıyım eşyalarımı."
"Kim seni beğenicekmiş pardonda?"
"SANANE KEREM SANANE." sonra yukarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değer mi?| KEREM AKTÜRKOĞLU
FanfictionŞimdi size soruyorum. Onca şeye rağmen değer mi? Her şey Galatasarayın erkek takımına Kadın oyuncuları alma kararı ile başladı... Tamamlandı.