Şuan hayretle Kerem'e bakıyordum.Çünkü benim tabağımı yemicem diye ısrar eden adam şuan benim tabağımı bırakın tencerediki son makarnayı yiyordu.
"Hayatım biraz fazla yemedinmi?" Diye çekinerek sordum.
"Ama napiyim senin yemeklerini özlemişim."
"Ben daha çok yaparım sana hadi yeter zaten bir paketi bitirdin."
"Öyle olsun bakalım."
Tabağını lavabonun içine koydu.
"Ben sonra temizlerim.Bırak sen oraya."
Sandalyeden beni kaldırdı.
"Hadi gel odana gidelim bugün bırda kalmak istiyorum ve şuan sadece senle uyumak istiyorum."
Ben bir şey söyleyemeden durdu.
"Odan nerde güzelim."
Bu kez ben onu çekiştirdim.Odama getirdim.
"Pijamalara bakayım bir sana göre varmı diye."
Odadan giyinme odama geçtim.Ve evet bir tane pijama takımı vardı.Bırakmıştım aslında.
"Al giy bakalım.Bu arada resim çekinmemiz gerek pijamayla."
Dediğimde benim angel şeklindeki pijamama baktı.Sonra elindeki kendisinin stitch pijamasına baktı.
"Mızıkçılık yok bak daha senle yapmak istediğim bir sürü şey var hemen yatmıcaz maske yapıcaz,tırnak bakımı yapı-"
Sözümü beni kolumdan tutarak yatağa çektiğinde yarım kaldı.
"Şuan sadece seni istiyorum."
Kokumu içine çekti.
"Kokunu o kadar özlemişimki gün ışığım."
Gülümsedim o bana sarılırken bende boynumdaki kafasına elimi attım ve saçını okşadım.
"Bende seni özledim sevgilim." Dedim sonra neşemiz yerine gelsin diye heyecanla kalktım.
"Hadi ben banyoda malzemeleri hazırlıyorum sende giyindiğinde haber ver."
Sıkıntıyla güldü.
"Tamam öyle olsun ama sonuçta benimle uyucaksın."
Ona aldırmadan banyoya girdim.
❤️
Bir kaç dakika sonra geldi.Hemen resmimizi çektim ikimizin.Ve durmadan storyde paylaştım.
Düşmanlar çatlasın.
Sonra maske yapmak için Kerem'in kapşonunu açtım.
"Hadi artık uyuyalım." Dedi kollarını sırtımdan ve bacağımın altından geçirip kucağına aldı.
"Kerem saçmalama maske yapıcaz daha." Diye bildim.
Çünkü şuan resmen ilk beni kucağına aldığı gibi yatağa amele sümüğü atmıştı.
"Hadi uyuyoruz artık."
Bende zorlamadım.Çünkü onun omzında uyumayı özlemiştim.
Kolunu ensemin ordan geçirdi ve beni göğsüne aldı.Kafasını bana doğru eğdi ve kokumu içine iyice çekti.
"Bu kokuyu artık alabileceğim için çok mutluyum."
Sonrasını bize bırakın diyeyim sizlere.
Arkadaşlar öncelikle selam.Vedalar acıtır ki benim ilk fictionum ve ben çok üzgünüm çünkü bir sona yaklaşıyoruz.En fazla üç bölüm oda en fazla üç bölüm sonra bu kitaba veda edicez.
Bu çok üzüyor beni nedenini bilmiyorum ama veda etmek istemiyorum.
Bir gece ansızın rüyama giren bu hikaye beni bu kadar etkilememeliydi.Ama etkiledi.
Şuan bunu yazarken ağlıyorum diyebilirim.
Çünkü gerçekten benim için o kadar değerlilerki bu çift.
Onları hep özlicem.
O yüzden lütfen bölüm atmazsam şaşırmayın.Çünkü vedalar beni zorluyor ve sadece bir kaç aylık bu kurgu bile beni çok zorladı.
Bence size tavsiyem bu çifte veda etmemize az kalmışken tadını çıkarın.
Çünkü çok özlicem bu çifti.Her çiftim aynı isim olacak ama hepsi başka hayatlar.
Lütfen benden bölüm istemeyin çünkü sona yaklaşmaktan korkuyorum.
Öpüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değer mi?| KEREM AKTÜRKOĞLU
FanficŞimdi size soruyorum. Onca şeye rağmen değer mi? Her şey Galatasarayın erkek takımına Kadın oyuncuları alma kararı ile başladı... Tamamlandı.