-ÖZEL BÖLÜMDÜR-
Bu bölüm SEN VARSIN DİYE bölümünün 6 ay önce yazmadan önceki kısmı anlatıyor bilginizde iyi okumalar.
Gene bir maç günü ve gene bir ısınma anındaydık.
Kerem,Zaniolo,Yunus ve İcardi ile paslaşıyorduk.Ancak İcardi topu biraz fazla yukarı atmıştı.
Bende arkamı dönüp koştum ve sırtım sahaya gelecek şekilde sağ ayağım yukarıdan topa vuracak şekilde kurtarıp.Takla attım.
Gerçekten güzel kurtarmıştım fakat top Kerem'in kafasına gelmişti.Aniden vurunca kafa atamamıştı.
Yerde yüzünü tutan Kerem'e doğru koştuğumda herkes etrafa toplanmıştı.
Umarım sakatlanmaz.Lütfen Allah'ım.
"Çok özür dilerim zarar vermek istemedim sadece kurtarmaya çalışıyordum çok çok çok özür dilerim."
"Sorun yok senden gelicek zararada razıyım."
Herkes ciddiyetini bozup kafasını havaya kaldırmış bir leye bakıyor gibi yapıyorlardı.Ama gülmemeye çalıştıkları belliydi.
Kerem her zaman ki gibi bana yürüyordu.
Ayağa kalktım.Ve biraz ilerideki topun yanına gittim.
"O halde bunuda al." Dediğimde topu yerdeki Kerem'e atmıştım.Ama zarar verecek şekilde değildi.
"Ah! Neyse senden gelicek zararada katlanıcam dedim artık."
Gülmeme engel olamamıştım.Takım artık gülümsemekten çenesi ağrımıştı.
"Başıma gelen en güzel zararsın Akın!"
Kafamı iki yana sallayarak güldüm.Resmen benimle flört etmeye çalışıyordu.
"İşine bak Aktürkoğlu işine."Bana bakmaya başladı.Herkes dahada güldü.
"Aktürkoğlu gözünü oydurtmak istiyorsan devam et."
"E napayım işine bak dedin."
"İşin ben olmasam iyi olur çünkü benim öyle bir davam yok."
Yalan.Kerem'i seviyordum fakat işim daha önemliydi.
"Eğer yoksa o davan olurum güzel avukatım."
Sinirle içeri geçtim.Ardımdan onlarda geçtiler ama herkes çok sırıtıyordu.
Zaten her maç öncesi böyle maskara oluyorduk takıma sonra maça moralimiz %100 çıkıyorduk.
İlk 11 anons edildi.Muslera ,Kerem,Ben, Sacha,Nelsson,Abdülkerim,Kazımcan,Mertens,Torreira,İcardi,Zaniolo.
Yerlerimizi aldık.Maç başladı.
❤️
Maçın 58.dakikasındaydık durum 3-1 di.
Şuanda top Kerem'deydi.Karşı takımın oyuncusu Kerem'in ayağına kaydığında Kerem yere düştü ve ayağını tutmaya başladı.Hakemin düdüğü ile koşarak Kerem'in yanına gittim.
Yedek külübesindekiler bile gelmişti.
"Kerem nerende sıkıntı söyle bir bakayım."
"Bak şura."diye işaret ettiği yere baktığımda kanıyordu.
Kerem yere uzanmış vaziyette duruyordu.Bende elini tutuyordum ekip onu tedavi edene kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değer mi?| KEREM AKTÜRKOĞLU
FanfictionŞimdi size soruyorum. Onca şeye rağmen değer mi? Her şey Galatasarayın erkek takımına Kadın oyuncuları alma kararı ile başladı... Tamamlandı.