Arkadaşlar merhaba.Lütfen bu bölümü okuken bu şarkıyı dinleyin.Çünkü tam olarak bu vibe alıyorum.
(2025-2026 sezonu final maçı)
Maça çıkmamıza 15 dakika vardı.Biz ısınmak için sahada hareket yapıyorduk.
Son bir yıldaki durumu özet geçeyim size.
Nicolo , Hatice ile evlenmiş ve hatta bir çocukları olacakları haberini alalı çok olmuştu.
Hayrunisa ve Barış'ın Gizem isimli bir kızı olmuştu.
Rüya ve Halil nişanlanmıştı.
Yunus ve Tuğçe hala aynı durumdaydı ama Yunus yakın bir zamanda evlilik teklifi ediceğini söylemişti.
Zoya ve Baran ise hala sevgiliydiler.
İkra ve Kazımcan ise nikahlanmış ama düğünleri henüz olmamıştı.
Bize gelirsek.Biz çok mutluyduk diğer seferden çok daha fazla.
Bizi desteklemeyenler bile bu kez destekliyordu.
Kerem ile aynı evde yaşıyorduk artık.
Herşey yolundaydı.Bir şey dışında elbette.
Bu sezon sözleşmem bitiyordu...
Ama şuan bunu düşünemezdim.Beşiktaşın stadyumunda son maçımızı yapacaktık.
Bu maçtan sonra şampiyonduk.Bu yüzden bu önemliydi.
İlk on bir anons edildi.Muslera gittikten sonra yani geçen sezon Kerem kaptandı bu sezon ise ben kaptan olmuştum.
İlk benim adım söylendi.Sonra takımın hepsinin.
İstiklal marşı okundu takımdakiler yerini alırken bende beşiktaşın kaptanı ve hakemle topun kimden başlıcağını belirliyorduk.
Top bizden başlıcaktı.Bende yerimi aldım ve maça başladık.
Mertens başlattı.Sonrasında Torreira topu aldı ve kaleye gitmeye başladı.Elimi kaldırıp topu istedim.Bekletmeden top bana geldi.
Sağ kanattan sol kanata geçen topla birlikte oyuncularda şaşırmıştı.Üç oyuncu etrafımı sardı.Omuz atıp almaya çalıştılar.Kız olmamadan faydalanmak istediler.Ancak ben kırılgan bir kız değilim.
Kolumun ağrısını umursamadan topu kurtardım.Ve sanırım hayatım boyunca hiç bu kadar hırslanıp attığım bir golüm yoktu.
Dakika 2 ve durum 1-0.Beni hırslandırmalısınız bencede.
Üstüme iyilik sağlık çalımlarım çok iyidir.
Maç bitti.4-2 maçı almıştık.
ŞAMPİYONDUK.
Tezahürat yapmak için öne atıldım.
O an arkadan bir ses yükseldi.O gün ki gibi.
Herkes kutlama yapmaya başladı.Sahada Galatasaray taraftarlarıda vardı.Herkes Taraftara benim tezahürat yapmam için beni öne itti.
Önce işaret parmağımı dudağıma götürdüm ve susma işareti yaptım.Elimdeki mikrofona tam bir tezahüratın başını söylicekken.
Arkadan bir ses duydum.Tüm takım hep bir ağızdan mikrofonla çocukluk aşkımsın tezahüratı başlattılar trübünlerde ses yükseldi.
Kerem bir anda yanıma geldi ve önümde diz çöktü. Tribünler çok daha coştu.
Elindeki kutuyu açtı.İçerisinde yedi taşlı bir yüzük ve yanındada iki taşlı ama taşları çok belli olmayan bir yüzük çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değer mi?| KEREM AKTÜRKOĞLU
FanficŞimdi size soruyorum. Onca şeye rağmen değer mi? Her şey Galatasarayın erkek takımına Kadın oyuncuları alma kararı ile başladı... Tamamlandı.