-GÜN IŞIĞI-

1.3K 59 112
                                    

Tatilimiz başlamıştı.Herkes bizim şampiyonluğumuzu,evlilik teklifini konuşuyordu.Bizse ekipce tatile gitmek istedik.

Muğla da bir villa kiralamıştık üç günlük.Yunus,Tuğçe,Barış,Hayrunisa,Nicolo,Kerem,ben ve Hayrunisa sayesinde tanıştığımız Hatice ile kiralamıştık.

  Hatice psikologtu ama sonradan fark ettik ki biz Hatice ile ortaokul arkadaşıymışız.

Kerem'le aynı odada kalıyorduk daha doğrusu Hatice ve Hayrunisa tek başlarına bir odada kaldıkları için odalar tamamen dolmuştu.

Hayrunisa ile Barış'ın arasında bir şeyler olduğunu Hatice ve Tuğçe ile fark etmişti.Ama hayır yani belli etmemek için ayrı odalarda kalmak nedir ya?

  Keremden önce uyanmıştım.Aslında normali buydu.Ama Kerem ile uyuduğumda normal uyuduğum saatlerden çok uyuyordum.

  Yataktan kalktım.Valizi yerleştirmemiştim.Zaten üç gün sonra gidicez diyerek.

  İçerisinden bir adet mayo ve şort aldım.Banyoya gittim.

Geri döndüğümde Kerem uyanmış telefona bakıyordu.

"GÜNAYDINNNNN!"

Fazlamı neşeli oldu?

Telefonu bıraktı.Yataktan çıktı ve karşımda dikildi.Elimdeki çıkardığım pijamaları elimden alıp yatağa fırlattı.Beni kendine çekip sarıldı.Ne olduğunu anlamamıştım.Kulağıma doğru eğildi.

"Seni çok seviyorum gün ışığım."

  Bende ona sarıldım.

"Bende seni çok seviyorum.Ama içimde kötü bir his var."

Ayrıldım.Bana şaşkın bakan yüzüne baktım.

"Bana bir söz ver Kerem.Ne olursa olsun beni dinlemeden birşey yapma tamam mı?"

Daha da şaşkın oldu suratı.

"Elbette yapmam ama neden böyle söylüyorsun."

"İkimizde oldukça ünlüyüz.Yarın bir gün iğrenç yalan olan bir sürü haber çıkacak ve çıkıyor.Ben söz veriyorum.Seninle ilgili bir haber çıktığında inanmıyıcam."

Bana baktı ve güldü.

"Böyle bir şeye inanmam için Dünya'nın başka bir galaksiye gitmesi gerek."

Sonra bende güldüm.Odanın kapısı tıklatıldı ve Yunus aşağıya çağırdı.Sonra bizde aşağı indik.Ama bana söz vermedi.

Söz vermedi.

❤️

  Havuza girmek yerine şezlonga uzandım.Buzlu vişne suyunu aldım ve içmeye başladım.Haticede havuza girmemişti.Ben onunla konuşuyordum.Kerem havuzda Nicolo ile boğuşurken Yunus ve Tuğçe nefes yarışı yapıyor Barış ve Hayrunisa ise bir konu hakkında konuşup gülüşüyorlardı.

  Herşey çok güzeldi.

  Kerem Nicolo ile bir şeyler konuştu ve Nicolo gülerek kafasını olumlu salladı.Bizde Hatice ile dedikodu yapıyorduk.Nicolo havuzdan çıktı.Hatice'nin yanına gitti.Kulağına bir şey söyledi.Hatice güldü.Sonra benim yanıma geldi.Kulağıma aybı Hatice'ye söylediği şey gibi eğildi.

"Bir terasa gelsene Eslem" italyanca konuştuğu için sadece beb anladım.

"Tamam bakalım." Dedim ve bardağı bırakkp bir üst kata yol aldım.Nicolo da oyalanmadan geldi.

Teras havuza bakıyordu.Burdan atlasam çok iyi olurdu.Ne saçmalıyorum ya

"Evet seni dinliyorum Nic." Nicolo bana yaklaştı ve beni belimden tuttu.Bir anda balkon demirlerinin dışına aldı.

"HAYIR SAÇMALA YA! NİC İNDİR BENİ BAK VALLAHA KÜSERİM NİC!" Aşağı baktım.Ve hepsi bana kahkaha atarak bakıyordu.

"DEMEK HAİNLER BUNU PLANLADINIZ YAZIKLAR OLSUN.AMA ŞİMDİ BENİ BIRAK!" gerçekten bıraktı.Ama beni terastan havuza bıraktı.

Suya düştüğümde ufak bir boğulma geçirdim.BEN YÜZME BİLMİYORUM.

Bunu fark etmiş olacaklarki biri beni yukarı çıkardı.

"ALLAH BELANIZI VERSİN.LAN BEN YÜZME BİLMİYORUM HÜCRESİZ AMİPLER."

Hepsi kahkaha atarken ben havuzdan çıktım.Eve girdim.Odada üstümü değiştirecek ve bir daha asla evden çıkmamayı hedefleyecektim.

  Arkamdan Kerem de çıktı.Ben odanın kapısını kapatırken Kerem eliyle engel oldu.

"Üstümü değiştiricem." Dedim soğuk bir sesle.

"Bence gerek yok." Kapıyı açtı ve bacaklarımın arasından ellerini gerdi sırtımdan da destek alarak kucağına aldı.Ağzımdan ufak bir çığlık koptu.

"İNDİR BENİ KEREM.BAK KÖTÜ OLUR." merdivenlerden indi.Ve havuzun olmadığı bahçeye çıktı.

"KEREM BAK İNDİR."

Beni indirdi.

"Keyfimizin kaçmasına ne gerek vae hadi gel işte Eslem."

"Tamam hadi ya.Ama bir şartla." Kaşını çattı.

"Bana yüzmeyi öğreticeksin bu üç gün boyunca eğer öğrenemezsem sana yazarım hesabını."

Güldü.Hep güldüğü gibi.

"Öğretirim elbette.Hadi gidelim yanalarına." Gülerek mutlu bir şekilde gittik yanlarına.

" Gülerek mutlu bir şekilde gittik yanlarına

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aslında bu yoktu.Öyle bir içimden geldi.

Cidden yazmayı çok seviyorum.Çok mutluyum.

Son mutlu bölüm sanırım bu arkadaşlar.

Neyse nasılsınız?

Satır aralarına yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın canlarımmm.

Öptüm baysss

Değer mi?| KEREM AKTÜRKOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin