Piątek 21:37 no cóż Sara ma spotkanie na 4:00 powinna iść spać, ale nie może przestać myśleć o tym co stało się w tej restauracji fastfood, Tomek ją zacznie nękać? Ale wie że jest bezpieczna przy Tomie. Aż do tej chwili, jest sama w domu Tom ma koncert a słyszy że ktoś rozwala kuchnię i drze się „ SARCIU WRÓĆMY DO SIEBIE BĘDZIE NAM LEPIEJ A TEN CHŁOPAK ? JEGO SIĘ POZBĘDĘ" Sara wyskoczyła zza drzwi, to Tomek... mogła się tego spodziewać zamknęła drzwi do pokoju a że mieszka na drugim piętrze to wyskoczyła przez okno, na jej nie szczęście padał deszcz, była wichura a ona nie miała ani kurtki ale telefonu nawet kluczy do domu.
- Dobra może nie jest najlepiej ale muszę jakoś się dostać do telefonu...- mówiła zdesperowana Sara sama do siebie. Spodziewała się że Tomek będzie ją nękał dlatego mniej-więcej wiedziała co zrobić.
-Pójdę do Toma, a no tak przecież ma koncert jako fanka teraz powinnam z nim być ale nawet nie powiedział a ja mu tez nie powiem że jestem jego fanką- mówiła sama do siebie.
W końcu poszła do sąsiadów i spytała czy może użyć ich telefonu.
- halo Tom?
- No co tam mała?
- No bo Umm Tomek mi wszedł do domu i rozwala kuchnię, już zadzwoniłam na policję, ale kiedy będziesz?
- Raczej jutro wrócę jeśli zaraz będzie policja to już jesteś bezpieczna muszę kończyć trzymam za ciebie kciuki!- To był twój chłopak???- zapytała pani Irenka (sąsiadka)
- Nie pani Irenko to mój przyjaciel.Policja przyjechała zabrała Tomka, był pod wpływam alkoholu, teraz rozpocznie się sprawa w sądzie itp
-„ Tylko tego brakowało"- pomyślała zirytowana Sara.
Zanim jej rodzice przyjechali zdążyła posprzątać cały do. Nic nikomu nie powiedziałaTik tok: _.t0ki0.h0t3l._
CZYTASZ
Szczęściara ||Tom Kaulitz||
Fiksi RemajaNastolatka o imieniu Sara od zawsze była fanką „Tokio Hotel" i marzyła aby spotkać Toma. Któregoś razu zobaczyła jak toma okrążają psychofanki, postanowiła odezwać się i mu pomóc. Jeszcze nie wiedziała jaka historia ją spotka...