•22•

174 36 1
                                    


"Hoşgeldin Hongjoong biz de seni bekliyorduk."

Duyduğu cümle ile kaşları çatılan genç adam ne yapacağını bilemez bir şekilde öylece ayakta dikiliyordu.

Hongjoong? Seonghwa'nın bedeninde olmasına rağmen bu kadın kendisine Hongjoong olarak seslenmişti?
Bunu farketmesiyle iyiden iyiye çattı kaşlarını.

Bakışlarını Seonghwa'ya doğru çevirdiğinde ise göz göze geldiler.
Genç adamın gözlerinde pek çok duygu okudu ama o kadar hızlı geçmişti ki o duygular hiçbirini tanımlamaya fırsatı olmamıştı.

"Ayakta kalma geç otur lütfen uzun bir sohbet olacak hepimiz için."

Kadının sesini tekrar duyduğunda Seonghwa'dan ayırdı bakışlarını. Hala ne olduğunu bilemezken karşıda duran tekli koltuğa doğru adımladı.
"Siz kimsiniz?" sorusunu sordu oturduğu esnada merakla.

Kadın, samimiyetten yoksun ancak hoş bir gülümseme sundu.
"Adım Beatrice..." dedikten sonra konuşmasını keserek duraksadı. Göz ucuyla Seonghwa'ya baktı.

Seonghwa kadına karşılık olarak donuk bakışlarını yollarken ortamda gerici bir sessizlik vardı.

Hongjoong'un gözleri ikili arasında mekik dokurken, Beatrice derin bir nefes aldı.
"Buraya yaptığım bir hata yüzünden gel-"
"Buraya hayatlarımızı mahvettiğin için geldin."

Birden konuşan Seonghwa'nın soğuk ve öfkeli sesi tüm odada yankılanmıştı.
Hongjoong'un tüyleri diken diken olurken olayları anlamlandırmaya çalışıyordu.
"Ne demek bu?"
İçinde giderek büyüyen bir endişe ve merak vardı.

"Şu an bulunduğunuz durum..." diye mırıldandı Beatrice. Önüne düşen bir tutam saçı kulağının arkasına sıkıştırırken ifadesiz tutmaya çalıştığı yüzünün ardında büyük bir gerginlik vardı.
"...benim yüzümden."

Cümlesinin devamını getirmesi ile birlikte Hongjoong'un girdiğinden beri elinde tuttuğu ev anahtarının zemine düşme sesi duyuldu.
"Ne demek benim yüzümden?" dedi Hongjoong anlam veremeyerek.

"Anlattıklarım belki şaka gibi gelecek ancak zaten yaşadığınız durum da pek normal bir durum değil. İkiniz de bunun farkındasınızdır... Benim yüzümden oldu hepsi. Benim yaptığım bir büyü yüzünden oldu."

~•~

Bu hikayeye devam etmemin tek sebebi bir kaç okuyucu onlar olmasa silmiştim anında.

Two Bodies | Seongjoong Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin