•21•

185 37 8
                                    


Genç kız odadan bir hışımla çıkan genç adamın arkasından koşturuyor bir yandan da ona sesleniyordu.
"Hey! Seonghwa! Nereye gidiyorsun?"
Ancak metrelerce ilerisindeki adam hızını bir an olsun düşürmeden yürümeye devam ediyor, ardına bile bakmıyordu.

"Cidden ne oldu birden bire?" diye söylendi kendi kendine.

Peşinden koşuşturmayı bırakıp geldiği yolu geri yürümeye başladı.
Adımlarını abisini gördüğünde durdurdu.

"Seonghwa'yı gördün mü? Bir kaç dakikaya toplantı var ancak o ortalıklarda görünmüyor."dedi Yunho merakla etrafına bakınırken.

Minji abisinin sorularına cevap vermek için ağzını araladı.
"Seonghwa'yı gördüm ve az önce şirketten çıktı. Acelesi vardı."
"Çıktı mı? Seonghwa? Neden peki?"
"Bilmiyorum telefonu çaldı ve ben ne olduğunu anlayamadan apar topar çıkıverdi. Ona seslendim ama bakmadı bile."

Yunho, duydukları şeylerle beraber kaşlarını çattı.
Kuzeni, ne olursa olsun işini bırakıp haber vermeden böylece gitmezdi. Şu zamana kadar hiç böyle bir şey yaşamamışlardı.
Tuhaftı.

Gerçi Yunho için Seonghwa son zamanlarda hep tuhaftı.
Kendisine karşı mesafeliydi. Konuşma tarzı duruşu espiri anlayışı her şeyi değişmişti.
Damak tadı bile!

Son zamanlarda ona ne olduğunu anlayamıyordu.
Sanki Seonghwa gitmiş yerine başka biri gelmişti.
Ah gerçi bu imkansızdı (?)

"Her neyse demek ki önemli bir şeydi ve gitti. Biz toplantımıza başlayalım."

°°°°

Hongjoong binanın ana kapısından içeri girdiğinde asansör beklemek yerine doğruca merdivenlere yöneldi.
Zaten sadece 2. kata çıkacaktı.

Adımlarını seri bir şekilde attıktan sonra her zaman cebinde taşıdığı yedek ev anahtarını kapının kilide soktu ve iki tur çevirdikten sonra kapıyı açarak dairenin içine girdi.

"Seonghwa ben gel-"
Cümlesini gördüğü manzara karşısında yarı kesti ve şaşkınlıkla gözlerini büyüttü.

İSalonda her zamanki yerinde duran Seonghwa ve onun tam karşısındaki tekli koltukta oturan yabancı bir kadın...

Nasıl?

Kapının kilidini daha şimdi kendi elleriyle açan Hongjoong için evde başka birini görmek oldukça şaşırtıcı bir durumdu.
"Sen... Siz?.."
Anlam vermediği şeyler karşısında cümle kuramazken odadaki yabancı kadının sesi kulaklarına doldu.

"Hoşgeldin Hongjoong, biz de seni bekliyorduk."

~•~

HİKAYE NASIL GİDİYOR BİR İKİ OY BİRAZ YORUM ŞEY YAPIN YA AŞK OLSUN 🤧

Two Bodies | Seongjoong Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin