3.Bölüm : Kırık pusula

138 10 8
                                    

~Herkese merhaba. Bu bölümde fazlasıyla eğleneceğinizi düşünüyorum . Bizzat ben yazarken çok eğlendim .

~Lütfen bölümü oylamayı unutmayın şekerler ~

~Lütfen bölümü oylamayı unutmayın şekerler ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hilal Ünay

Hilal karakterine uygun bulduğum fotoğraf

&&

İnsanlar bazen kendi hayatları hakkında sunulan yollardan seçim yapmak zorunda kalır , yani anlayacağınız kendi kaderinizi kendiniz seçmek zorunda kalırsınız . Seçtiğiniz tercihe göre de hayat yaşarsınız . Bu hayat bazen güzel ilerlerken bazen ise son derece kötü bir hal alır . Peki ben hangi yolu seçmiştim kötü olanı mı ? Yoksa güzel olanı mı ? Bu seçim benim açımdan yaptığım en kötüsü olabilir ama ona da kötüyü yaşatıcağımdan emin olabilir .

Dün gece kazandığım oyunun mutluluğunu yaşamadan , kağıttan Ateş in ismi çıkma şokunu yaşadım . Cidden ya ! Başka kimse kalmadı da o mu çıktı !

Neden hem kötüsü bana çıkıyor ki . Ben ne güzel planlar kurmuştum , Ateş e bu gurupta işkence çektirecektim resmen . Gerçi Koray çıksaydı yaş olarak benden , çok daha büyük olduğu için bu biraz zor olurdu ama Ateş biraz daha küçük olduğu için hayla planlarım geçerli tabi .

Sınıfta oturmuş camdan aşağı seyrediyordum , derse girecek öğretmen hastalandığı için roporluymuş bu yüzden ders boş geçiyor . Sınıftaki diğer kişiler hep beraber aralarında sohbet edip gülerlerken ben onlara katılmak istemediğim için aşağıda futbol oynayan çocukları izliyordum .

Onları kendi aralarında takım yaptım ve tuttuğum takımın kazanması için heyecanlı bir şekilde bekliyordum . Ve işte goll ! Yine olduğu gibi kazandım , yani onlar kazandı ama banane canım . Çantamdan çıkarttığım gofretten bir ısırık aldım ve yanıma bir kişinin oturduğunu hissedince o tarafa doğru baktım . Yanımda bir tane kız oturmuştu ve bana bakıyordu .

" Selam " kızın ben adını bile bilmiyorum ki ! Kızın bu sözüne gülümseyerek karşılık verdim . " Ee sen neden bize katılmıyorsun?"

"Ben fazla sevmiyorum, galiba tek başıma daha mutlu oluyorum " diye cevap verdim kıza , fakat kız kolumu tutup çekiştirince ne olduğunu anlamamıştım

"Gel biraz bize katıl , okula bir ay önce geldim ve sadece seninle çok , pardon hiç konuşmadık , o yüzden şimdi bize katıl " beni arka sıradan kaldırıp önde herkesin oturduğu yere sürükledi

"Ben daha mutluydum orada " diye dirensemde bir şey yapamadım . Şimdi kızı döve bilirdim ama buna ne gerek var canım disiplin cezası hiç çekemem , zaten şurada kaldı iki üç ay, sonra bir bakmışız yaz tatili .

Diğer çocukların yanına gidince , beni çekiştiren kız boş bir yere beni oturttu ve o da yanıma geldi " hey bizim tayfa , bence bu kızada bir şans verebiliriz değil mi ?'' diye sordu, söylediği şeyleri anlamadığım için kıza ters ters baktım

Gece KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin