16.Bölüm : Biraz gülümsemek bizim de hakkımız

54 5 2
                                    

Herkese yeni bir bölümden merhabalar.

Lütfen bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın şekerlerim.

İyi okumalar...

^^

Ateş Bozkır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ateş Bozkır

^^

&&

Bora'nın gidişinin ardından evde Hilal ile birlikte kalmıştık . Annemi arayıp ne zaman geleceklerini sormuştum ve annem bu gece geç bir saatte evde olacaklarını söylemişti. Bunun üzerine memnun olmuştum . Annemler eve geç gireceği için , bu gece biraz daha dışarıda kalabilirdik .

Bora'nın gidişinden ve annemin geç geleceği haberinden sonra , Hilal'i yerinde tutabilen yoktu . Yani en azından bir saattir onu ben durduramıyordum. Aldıkça heyecanlı bir şekilde makyaj yapıyordu.

Benim odamda oturuyorduk . Yani ben oturuyor , Hilal ise sürekli makyaj yapıyordu . Üzerindeki kırmızı , beyaz çiçekli , dizlerine kadar olan elbisesine en uygun şekilde süslenmişti . Oldukça şık ve rahat bir kombin yapmıştı . Çünkü altına topuklu ayakkabı yerine beyaz Converse giymeyi tercih etmişti .

"Doğa , bak ne dicem . Ben geçen gün harika bir elbise aldım . Sana çok yakışacak, onu bizden olmaya ne dersin . " Diye bir öneride bulundu

Fakat ben elbise giymeyi sevmiyordum . Mini kıyafetler giymekten de hoşlanmazdım. Ben nasıl bir kızdım böyle?

Göbeği açık tişörtler , bacaklarımın yarısını açık bir şekilde ortada bırakan mini etekler , yine aynı şekilde şortlar , mini elbiseler...

Evet hepsinden hoşlanmadım ama sizden 50 kat daha şık giyinen bir arkadaşınız varsa... İşte o arkadaş sizi de öyle süsleyecektir . Bana siz istemeseniz bile o arkadaş zorla illaki yapacaktır .

Sıkıntı ile nefesimi verdim " Hilal bak bu konuyu her seferinde seninle konuşuyoruz '' gerçekten ekiple birlikte nereye gitsek illaki hilal'le beraber hazırlandığımız için , sürekli benim giyinmeme karışır ve en sonunda da onun istediği kıyafetleri giymek zorunda kalırdım " her seferinde senin istediğini giyiyorum Evet ama..." Ne diyeceğimi bilemiyorum

"Doğa bak şekerim " diyerek oturduğu makyaj masasının önünden arkasını dönerek , ellerime avuçların arasına aldı ve bana baktı " Evet seni biliyorum ,onları giymek istemediğini de biliyorum , ama bugün çok özel birgün, ilk defa tam bir ekipçe dışarı çıkacağız . " Derken gayet sakin anlayışlı bir şekilde konuşuyordu .

"Biliyorum zaten" dedim

"Bak bugün elbise giymek zorunda değilsin . Yani en azından ben seni bu konuda zorlamak istemiyorum. Ama eşofman ve ya pantolon giymek yok . Öyle bir şey yaparsak kızarım haberin olsun" dedi

Gece KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin