18: Bölüm: Bir aşk meselesi

62 4 2
                                    

Ayy Helloğğ ! Nasılsın canlarım ? Bu bölümde

Neyse fazla uzatmadan siz bölümü okumaya geçin isterseniz.

^•^

Bora Duyan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bora Duyan

&&

1 Hafta sonra

Sıkılmış bir şekilde kitap okuyordum . Bu hafta çok yorulmuştum . Sınavlar , dershane , okul , grup işleri , Anne ve Babaya sıraladığım yalanlar... Herşey çok ağır geliyordu . Eskiden böyle değildi, artık büyüdüğümü ve yorulduğumu hissediyordum .

Üzerimde sanki bir ağırlık vardı .

Sınav haftası olduğu için,galiba bütün enerjimi , sınavlara çalışmak için harcamıştım . Kitabın bir sayfasını daha çevirdim . Yanaklarımı şişirerek ofladım .

"Off"

Kitabı kapatarak yatağımdan çıktım . Saat 17:10 ' du ve güneş hafif hafif batmaya başlamıştı . Galiba biraz yürümek iyi gelirdi . Dolabımdan Gri renk eşofman ve siyah bir tişört çıkarttım .

Üzerimi giyindikten sonra saçlarımı dağınık bir topuz yaptım ve makyaj yapmak yerine sadece ufak bir dudak nemlendirici kullandım . Kulaklığımı kulağıma geçirdim ve ardından odadan çıktım .

Babam çoktan eve gelmişti . Annem ise daha yeni gelmişti . Ailecek yemek yemiş ve ben odama girmiştim .

"Anne " diye seslendim mutfakta olan anneme

"Efendim tatlım "

Mutfağın kapısından anneme baktım ve kahve yaptığını gördüm

"Çok güzel kokuyor " dedim annemin elimdeki kahveyi göstererek

Annem gülümseyerek kaşığı Türk kahvesinin olduğu kutuya daldırdı " Bencede , Sanada yapayımmı kahve ? " Diye sordu

"Aslında fena olmaz , hem ben de yürüyüşe çıkmak istiyorum ,iyi olur kahve ile " dedim

"Peki o zaman " diyen annem makineye benim için de kahve koymuştu

***

Yürüyerek deniz kenarına kadar gelmiştim . Bir elimde soğumuş ve az kalmış kahvem , kulaklarımda kulaklık ,şarkı dinleyerek yürüyüş yapıyordum . Termosumu kafama diktim ve bütün kahveyi bitirdim. Banklardan bir tanesine oturdum ve Denizi izlemeye başladım.

Gece KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin