~Selam canlrarım . Buraya yeni bir bölüm daha bırakıyorum .
İyi okumalar...
gecekizii_ tik tok
Barış Doğça
&&
1 Hafta sonra...
Sessiz sakin kaldırımda yürümeye devam ediyordum . Okulum bitmişti ve eve gidiyordum . Bu gün iki tane sınava girmiştim . O yüzden fazlasıyla yorgundum . İki adım daha atacak mecalim bile yoktu , bana ne olmuştu ? Kendimi bitkin hissediyordum. Hastalanıyor olabilirmiydim ?
Hani bazen olur ya içinizi kötü bir his kaplar , işte tam olarak böyle hissediyordum .
Çok sürmeden eve vardım ve ailem çalıştığı için evde tek başımaydım . Ek derse kaldığım günlerde , annem eve benden önce geliyordu. Babam ise ders saatlerine göre eve gelip gidiyordu .
Kendimi odaya attım ve yaptığım ilk şey , okulun formasından kurtulup kendi pijamalarımı giymek olmuştu .
Mutfağa ilerleyip kendime kahve yaptım . Bu gün fazla yoğun olduğum için içememiştim galiba içimdeki bu sıkıntının ne olduğu belliydi.
Kahvemi alıp tekrardan odama döndüm ve çalışma masamda oturdup bilgiseyardan güzel bir film açtım .
Filmin yarılarına kadar güzel güzel ilerlemiştim ama sonra filmde o kadar dram sahneler vardı ki , ağlamadan duramadım . Zaten kahvemde bitmişti . Kadın baş rol oyuncu ağladıkça bende ağlıyordum .
Daha fazla dayanamayıp bilgisayarı kapattım , burnumu çektim ve ellerimle gözlerimi sildim .
Kızaran gözlerle masadan çıkıp yatağa döndüm ve elime tekefonumu aldım . Telefonuma gelen iki adet mesaj vardı . Bunlardan birisi Hilaldi ama diğeri...
İlk önce hilalin mesaj sayfasına girdim ve ne yazdığına baktım
Hilal : Doğa , doğa , doğa... Bak ne dicem . Şu anda Sezer'in evindeyim ve hep beraber oyun oynamaya karar verdik . Biraz çocukça gelebilir ama çok eğlenicez haberin olsun ! Ayrıca bora yukarıda bizim geçen yıl kayıp ettiğimiz tapu bulmuş , yakar top filan oynamayı düşünüyoruz . Hadi sen de gel ! Lütfen, lütfen, lütfen...
Hilal bu zamana kadar gördüğüm bütün insanlardan farklıydı . Oldukça ağır şeyler atlatmasına rağmen hayatını devam ediyor . Çocuklar gibi eğlenmeyi biliyordu . Ne olursa olsun tekrar ve tekrar ayağa kalkıp yürüdüğü yolda koşarak devam ediyor ve asla pes etmiyordu .
Galiba benimde Hilalden öğrenmem gereken çok şey vardı...
Gece kızı - Doğa : Hilal şu anda çok yorgunum ama sırf senin için oraya gelip seninle çocuklar gibi eğlenmeyi çok istiyorum. Bora oralardamı yada Sezer , birine söyleyip beni almasını istesen olur mu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Kızı
FantasyÇÜNKÜ HAYAT ÖLMEYİ DEĞİL YAŞAMAYI SEÇTİ... Sevgi neydi ? Bu sorunun cevabını Ateş hiç öğrenmemişti . Ne sevilmişti , nede sevmişti . Ta ki o güne kadar, Ateş sevgi nedir bilmezdi . Ateş istedi ki sadece bir kez sevilsin . Ateş annesinden alamadığı s...