19-20:Bölüm : Yumurta kıran

63 5 1
                                    

Yeni bir bölümden herkese Heyyyooo

Size şimdiden iyi eğlenceler dilerim . Bol gülmeli günlerrr

Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ^•^

Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ^•^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Doğa Çiçek

&&


Çok uzun olmayan fakat trafikten dolayı 15-20 dakikalık yolu , yaklaşık 35-40 dakikada gelince birşeylerin ters gittiğini anlıyorsunuz işte . Bir ara camdan dışarıya doğru bağırdığımı hatta Ateş kornaya basmadığı için benim oturduğum yerden direksiyona ulaşıp kornaya basmaya çalıştığımı bile hatırlıyordum.

Trafik ne zormuş arkadaş!

Neyse ki kazasız belasız bir şekilde eğlence parkına gelmeyi başarmıştık .

"Hadi girelim " diyen Ateşin hemen yanında ilerleyerek içeriye girdik . Hava yeni yeni kararmaya başlamıştı . Eğlence parkı biraz kalabalıklaşmıştı . Evet ben kalabalık , gürültü , ve çok fazla sesten hoşlanmazdım ama bunu Ateşe söylemedim . Zaten daha önce gideceğimiz bir yer hakkında Hilal bu olaydan bahsetmişti . Unuttuğunu ya da umursamadığını düşündüm .

"Evet-t ilk hangi oyundan başlayalım ?" Diye soran Ateşe ve ardından etrafa göz attım. En son ne zaman geldiğimi bile hatırlamadığım parka yıllar sonra tekrar gelmek , ve daha önemlisi yanında deliler gibi eğleneceğini düşündüğün birinin olması güzel bir histi .

"O zaman sırasıyla hepsini oynayalım " diye fikir sununca

"Pekala " diyerek hemen kapının yanında olan bir oyuna doğru sürükledi beni " ilk oyun balon patlatma" diye açıklama yapmayı da unutmuyordu

"Jeton almayacak mısın ?" Diye sordum

"Bu parkın sahibini tanıyorum , sorun olacağını düşünmüyorum " diye açıklayınca Ateşi küçük görmemem gerektiğini anlamıştım . Her yerde bir tanıdığı çıkıyordu illaki .

"Merhaba " diyerek Balon patlatma oyununun sahibine elini uzatarak selamlaştı

Adam da Ateşin elini sıkarak " merhaba Ateş " diye karşılık verdi

"Biz oyun oynayacaktık , " yanında olan beni göstererek " arkadaşım Gece kızı" diye beni de tanıştırmıştı

"Hoş geldiniz" diyen adama gülümseyerek karşılık verdim " o zaman oyunu ve kurallarını bahsetmeme gerek var mı?" Diye sordu

"Hayır teşekkürler, sen bize silahları ver yeter " diyen Ateşin eline bir silah uzattı adam "hadi gel " diyerek masanın yanında kalan oyuna doğru ilerleyince bende peşinden ilerledim . Yanında durunca oyunu ve kurallarını anlatmaya başladı" evet şimdi önümüzde gördüğün gibi 16 tane balon var . Bu balonların sadece bir tanesinde un var ve unlu balonu bulan kazanır "

Gece KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin