Ayy heeeelllllllooooooğğğğ
Nasılsınız canlar ? Bu bölümde olayları biraz hızlı geliştirmeye çalıştım . Umarım beğenirsiniz:)
Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfennn ~~~
^°^
Doğa Çiçek
&&
Üşeniyordum...
Yatakta yatmış öylece tavanı seyrediyordum . Evet okula geç kalmıştım . Ve üstüne üstlük de hala kalkıp hazırlanmak yerine tavanı seyrediyordum. Aslında bu gün Serter'in yanına da gitmek istiyordum . Ama üşeniyordum .
En sonunda pes ederek yataktan kalktım . Duş almak için banyoya girdim . Babam çoktan işe gitmiş , anem ise hazırlık yapıyordu . O da gidecekti ve ben evde tek kalmış olacaktım . O yüzden benim de hazırlanıp evden çıkmam gerekiyordu . Banyodan çıktıktan sonra üzerime siyah kumaş pantolon ve beyaz bir kısa tişört giydim .
Islak saçlarımın fazla suyunu aldıktan sonra nemli bir şekilde bıraktım . Yüzüme çok olmayan ama hafif renk katan bir makyaj yaptım. Kahvaltı yapmayacaktım, onun yerine Serter'in evine giderken simit , poğaça alacak ve hep birlikte yiyecektim .
"Ben çıkıyorum annemciğim , sana kahvaltı hazırladım masanın üzerinde " diye seslenen annemin sesi yakınlardan geliyordu .
Dudaklarımın üzerinden glosla geçerken annem odadın kapısında belirdi " nereye gidiyormuş bakalım benim prensesim " dedi . Annem de hemşir kıyafetlerini giymiş ve saçını sıkı bir at kuyruğu yapmışstı .
"Okula geç kaldım bende bari gidip dışarda vakit geçireyim dedim . Hem belki derse giderim sıkılırsam " diye açıkladım fazla yalan olan bir şekilde
"Okulunu aksatma anneciğim . Ben şimdi çıkıyorum akşam görüşürüz bakalım kendine dikkat et " diyerek bana öpücük attı ve ardından kapıdan uzaklaştı .
Bende tamamıyla hazırlandıktan sonra küçük çantamı alarak evden çıktım . Annem kahvaltı hazırladığını söylemiş olsa da evde yememiştim . Evde tek kalmak bana göre değildi . Yol üzerindeki bir fırından 5 simit, 5 zeytinli poğaça ve 5 tane de piberli ekmek aldım . Çünkü biz beş kişiydik .
Sezer'in evine geçtiğinde kapının önünde duran araba ve motorlardan bizim çocukların çoktan buraya geldiklerini anladım. Zaten genelde en geç gelen bendim . Aralarından en küçük ben olduğum için hala okul okumaya devam ediyordum. Diğerleri ise okulunu bitirmiş kimisi üniversiteye hazırlanıyor kimisi ise hiç okumadan hayatına devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Kızı
FantasyÇÜNKÜ HAYAT ÖLMEYİ DEĞİL YAŞAMAYI SEÇTİ... Sevgi neydi ? Bu sorunun cevabını Ateş hiç öğrenmemişti . Ne sevilmişti , nede sevmişti . Ta ki o güne kadar, Ateş sevgi nedir bilmezdi . Ateş istedi ki sadece bir kez sevilsin . Ateş annesinden alamadığı s...