~9~

421 75 22
                                    


Chan

Gece uyuyamamıştım. Belki konuşur veya bir şeyleri anlatabilir diyerek Seungmin'in yanına gitmiştim. Her seferinde gidiyordum, her seferinde de bana ters cevaplar veriyordu. Ona katlanmam için bir sebep yoktu. Ama katlanmak zorunda hissediyorum.

Odasının kapısını açıp girdim. Zaten uyuyordu. Ama terlemişti ve bir şeyler söylüyordu. Daha çok fısıldıyor gibiydi. Ve anlamam için yeterli değildi. Yanına oturmuştum. Uyuyordu nasıl olsa. Sırtı bana dönük ve yüzü camın olduğu tarafa dönüktü.

İyi olmadığını düşününce yanına uzanmıştım. Belki iyi hissettirebilirim diyerek. Yanına uzandığımı hissettiğini düşünmüştüm. Çünkü yüzünü bana dönmüştü. Hâlâ uyuyordu. Ama beni endişelendirmişti.

Elimi saçlarının arasında gezdiriyordum. Saat 3 4 civarlarındaydı. Sanırım ben ve dışarıdakiler hariç herkes uyuyordu. Eğer birisi şu an odaya gelse yanlış anlayabilirdi.

Seungmin uyurken yüzünü inceliyordum. Gerçekten çok zarif bir yüzü vardı. Gözleri, dudakları,burnu her şeyi fazla orantılıydı. Ayrıca gerçekten çok güzel duruyordu. Yüzünü incelerken elini üstüme uzatmıştı. Şu an rüya mı görüyordu,veya sadece uyurken rahat durmadığından mıydı, bilmiyorum. Ama kendini güvende hissettiğini düşünerek bir şey yapmamıştım.

Fazla masumdu ve bu bir şey yapacağımı düşünmeme engel oluyordu. Ona zarar verebileceğimi düşünmüyordum. Kim zarar verebilirdi ki? Kimsenin zarar vermesine de izin vermezdim.

Gece Seungmin'in yanında uyuyakalmıştım. Geç uyuduğum için de erken uyanmamıştım. Uyandığımda Seungmin bana ve ben de Seungmin'e sarılıyordum. Ne zaman olduğunu bilmiyorum. Ama hâlâ gece olduğu gibi masum ve zarif duruyordu. Seungmin hakkında fazla düşünmeye başlamıştım. Düşünmekten de kendimi alıkoyamıyordum.

Uyandıktan sonra ben kalkmadan Seungmin gözlerini açmaya başlamıştı. Yanında beni görünce panik olmuş gibiydi. Ama uyandığında ben gözlerimi kapatmıştım. Benim uyuduğumu düşününce hareket etmemişti. Güzel bir kokusu vardı. Bu koku da beni kendinde daha çok çekiyordu. Kapının açılma sesini duyduğumda gözlerimi açmıştım. Jisung kapıda bana bakıyordu. Veya ikimize?

"Chan ne yapıyorsun amına koyayım burada? Dedim ama ben sana. Bi s-"

"Jisung siktir git amına koyayım. Hani müsait olmayabilirdi ya? Aklını nereye bıraktın?"

"Bence de müsait değilsiniz. Ben çıkıyorum. Görüşürüz diye düşünüyorum. Hızlı olun kahvaltı yapacağız. Changbin beyimiz çok açmış."

Jisung çıktıktan sonra Seungmin kalkmıştı. Hâlâ o ukala yüz ifadesi üzerindeydi. Gece bana sarılan o değilmiş gibi. "Hayır yani niye öyle bakıyorsun? Gece sana sarılan ben mıydım amına koyayım? Ne bu tavırların?"
Yataktan çıkıp ayağa kalkmıştı. "Bir de yanına sen çağırdın öyle geldim de. Böyle eksik kalıyor çünkü. Amacın ne ki senin?"

Yataktan kalkıp yanına yaklaşmıştım. "Amacım seni öldürmek olsa sence yapmaz mıydım? Biraz mantıklı düşün."

"Sen de ne yapmaya çalışıyorsun gerçekten? Hayır beni öldürecek gibi getiriyorsun,sonra seni öldürmek amacım değil diyorsun. Bir amacın olmadan ne yapıyorsun amına koyayım?"

"Saygılısın sanmıştım. Ayrıca aşağıya gel. Jisung'u duyduysan kahvaltı yapıyormuşuz. Saçma sapan tavırlarını da bırak artık."

"Öldür de kurtulayım artık? Ne dersin? Veya biriniz telefonunuzu verin Jeongin'i arayayım. Kim bilir ne yapıyordur?"

"Şu bahsettiğin arkadaşınsa uzun sürmez. Kararımı da çabuk değiştiririm. Tavırlarına dikkat et. Kim Seungmin?"

"Adını bilmiyorum amına koyayım. Siktir olup gidebilir miyim ben artık şu yerden?"

"Hayır demem yeterli olacak mı?"

Seungmin cevap vermeyince odadan çıkmıştım. Kahvaltıdan sonra Hyunjin'e Seungmin'in bahsettiği arkadaşını aramasını söylemiştim. Onu halledeceğini düşünmüştüm. Akşama kadar evdeydim. Bazen Seungmin ile konuşmaya çalışıyordum. Gece ne olduğunu merak etmiştim. Ama ne kadar yumuşak davranırsam o kadar rahat hissedecek.

Gece odama geçip bilgisayarla uğraşmıştım. Hyunjin de Jeongin'i bulduğunu söylemişti. Minho ve Felix'in geleceği gün kapıya gelen çocuk olduğundan da bahsetmişti. O zaman Seungmin'in yanına gittiğini düşünmüştük. Hyunjin benim odamda uyuyakalınca kaldırmamıştım. Benim yatağımda uyumuştu.

Chan ergen misin amk

Neyse bi dahaki bölüm diyorum belki belki bi şeyler mi olsa
  ya olay ya chanmin🤡🤡

Oy vermeyi unutmayınn

My Fate ~Chanmin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin