Chan
Dün gece Seungmin ile birlikte uyumuştum. Ona bir şey yapabilmek çok zor. Ona bağlı gibi hissediyorum ve bunun iyi mi kötü mü olduğunu bilemiyorum.
Sabah ben uyandığımda hâlâ uyuyordu. O kadar masum duruyordu ki saatlerce onu bu şekilde izleyebilirdim. Uyanana kadar kalkmamıştım. Ben rahatsız edip uyandırmayayım diye. Zaten fazla sürmeden uyanmıştı. "Günaydın Seung."
"Günaydın."
"Ben çıkayım sen üstünü değiştirip aşağı gel."
Seungmin ile me konuşacağımı bilmiyordum. Ne desem çok saçma olacaktı. Onun bana karşı bir şeyler hissedip hissetmediğini bilmiyorum ve bu beni daha çok geriyor.
Aşağı indiğimde Hyunjin koltukta oturuyordu. Daha çok yatıyordu aslında. "Dün Jeongin gitti mi?" Beni duyana kadar uyuyor gibiydi. Beni duyunca kafasını kaldırmıştı. "Jeongin mi? Yok o benim odamda uyudu. Seungmin burada diye."
"Senin odanda? Sen odanda başkasının uyumasına izin verdin yani? Hemde tanımadığın birine."
"Sus dalga geçme. Sanki seni bilmiyoruz. Ağır abi takılan Chan'ın son durumu. Ayrıca bu arada Jeongin'i tanıyorum ben."
"Changbin uyanmadı mı hâlâ?"
"Şöyle ki Chan nasıl anlatılır bu. Jisungla dün gelmediler amına koyayım."
"Jisung seme bu arada."
"Ağır abi takılan Chan'ın son durum 2."
"Seungmin iner şimdi git Jeongin'e baksana aşık Hyun."
"Seni bilmiyormuş gibi konuşma çok ciddiyim Jisunga söylerim bir hafta dalga geçer seninle."
"Neyse ya Jisung seme bu arada."
"Gidiyorum ben seninle bugün düzgün konuşulmaz."
Hyunjin Jeongin'e bakmaya gittikten bir kaç dakika sonra Seungmin aşağıya gelmişti. Nasıl bu kadar tatlı olabiliyor? Utanmasam bebek diyip severim.
"Jeongin gitmiş mi?""Yok o şeyde."
"Nerede?"
"Hyunjin'in odasında."
"Çok teşekkür ederim çok açıklayıcı oldun gerçekten."
"Kapısı açık olan oda işte. Hyunjin sen gelmeden önce yanına gitmişti. Gelir şimdi ikisi de gitmene gerek yok."
Kafasıyla onaylayıp yanıma gelmişti. En azından yanımda rahat davranıyor. Aşık olduğumu anlamış mıdır? Hyunjin'e göre biliyor. Ama Hyunjin'i dinlersek bizim işlerin sonu iyi değil.
"Sen de bırakacak mısın beni?" Bir anda konuşmasıyla Seungmin'e döndüm. Bir anda ne oldu da söyledi bilmiyorum.
"Bırakmam Seung. Ne olursa olsun hem de. Ayrıca bir şeyleri çok belli ediyor muyum? Herhangi bir şey yani.""Evet. Çok hem de baya. Ayrıca Hyunjin de belli ediyor. İkiniz de saklamakta birbirinizden kötüsünüz."
"Neyi belli etmişim ben?"
"Anlayamadım şimdi. Birine aşık gibisin sen. Baya aşık hem de ama fark etmediğini düşünüyorsun."
"Falcı mısın sen gizliden falan?"
"Değilim ama sizi anlamak zor değil. Beni anlamak zordur ama söyleyeyim."
"Hayır gayet belli biliyor musun? Ben Chan'a aşığım diyor gözlerin."
"Gözlerim? Göz mü okuyorsunuz bir de?"
"Sana özel."
"Kaç kişiye söyledin bunu? Tahminen."
"Bir.Tahminen? Sen oluyorsun o da."
Biz konuşurken Hyunjin ve Jeongin gelmişti. Jeongin hemen Seungmin'in yanına geçmişti. Hyunjin çok aşık bakıyor bu arada. Seungmin'in anlaması o kadar da zor olmamıştır. Ben de böyle baktıysam rezil oldum. Yabancıya değil gelecekteki sevgilime.
Şurayı bile zar zor yazdım buna şükretmek lazım
Wattye küfür etmeye de baslaidm
Oy vermeyi unutmayın 30 oydan once bolum atmaho dusunmuyom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Fate ~Chanmin~
FanfictionChan,bir mafya sayılabilecek birisiydi. Köpeği ile başladığı bu işte köpeğiyle devam ediyordu. Köpeğini öldüren karşıdakilerden intikam almak istiyordu. Bilmiyordu ki o çocuğa bağlanacağını...