~14~

238 37 5
                                    


~~~~~~~~

Chan

Gece Jeongin ve Felix, Jisung ve Minho, Changbin,Hyunjin ve Seungmin ile ben kalmıştım. Seungmin ile bu kadar yakınken hâlâ neden daha ilerisine gitmediğimizi merak ediyordum. O da istiyor gibiydi sanırım,ama emin olamıyordum. Jeongin ile konuşmasını söyleyebilirdim. Ama tepkisinden korkmuyor da değildim.

Gece rahat uyumuştum. Ben uyandığımda Changbin ve Hyunjin uyanmıştı. Onların yanına gitmiştim. Hyunjin, Jeongin hakkında konuşuyordu. Anlayabiliyorum,ben de Seungmin hakkında saatlerce konuşabilirim. Changbin Hyunjin'i dinliyor da tabii beni dinlemez ikisi de. Daha çok dinlememelerinden değil de benimle alay edeceklerinden dolayı konuşmuyorum. Garip olansa hepsi farkında. Seungmin dahil.

"Chan bu saatte seni uyandıran neydi?" Changbin, gözünü Hyunjin'den çekip bana baktığında tek diyebileceği bu olurdu zaten. Şaşırmıyorum artık ikisine de. "Chang uykumu almış gibi değilim hiç ters konuşma tersim kötü."

Hyunjin hiçbir şey demeden dururken o da lafa girdi. Her yerden çıkacak ya. "Chan ağır abi moduna dönmüş. Seungmin bi' kalksın görürüz ağır abi Chan'ı." Hyunjin dediklerinden sonra gülmüştü. Hayır gülmelerine bir şey diyemem.

"Sen farklısın çünkü Hyun. Jeongin dinazorları seviyorum dese eski zamana gitmeye falan çalışırsın. Changbin'i hiç konuşmuyorum bile. O çoktan Felix ne derse yapmaya hazır." Ben konuşurken Felix, Jeongin ve Seungmin de odalardan çıkmışlardı. Minho ve Jisung'u hiç sormayın. Hiçbir fikrimizin olduğu söylenmez.

"En küçüğümüz olmaktan da kurtuldum." Felix mutlu mutlu konuşurken Changbin de ona gülmüştü. Diyorum zaten Felix ne derse yapmaya hazır.

Jeongin ve Felix çok iyi anlaşmış gibilerdi. Felix'in iyi anlaşmadığı kişi mi var ki? Felix önden geçince Seungmin, Jeongin'in yanına gitmişti. Felix'ten çekiniyordu sanırım. Bir gün de Felix'in yanında kalıp biraz sosyalleşmesi gerekiyordu galiba.

Hiç kimse sesini çıkarmadan oturunca birazcık canlanmaları için ortaya bir konu attım. En azından konuşmuş olurlar. "Chang siz Felix ile ne zaman ve nasıl sevgili olmuştunuz?" Tamam belki herkes bir anda gözünü bana çevirip normal olmayacak şekilde bakmış olabilir. Felix ve Changbin de utanmış olabilir.

"Chan onu boşver sen Minho ve Jisung nerede? Hayır yani hâlâ uyuyor olamazlar sanki?"

Hepimiz Changbin'in konu değiştirmeye çalıştığını anladığımız için gülmüştük. Aslında bir yandan da haklıydı. Bu saate kadar uyuyor olamazlar. Özellikle de Jisung.

"Ben gidip bakayım şunlara. Gözlerimin kirleneceği şeyler görmeyi ummuyorum. Lütfen sadece uyuyor olsunlar." Hyunjin her zaman bunu yapardı. Burada kaldıkları günler ikiliyi uyandırmaya Hyunjin giderdi. Her seferinde aynı şeyi söylediğini de söylemeliyim.

Hyunjin gittikten sonra gayet normal bir şekilde yanımıza gelmişti. Bu da sadece uyuyor olduklarını gösteriyor diyebilirdik. Geldiğinde direkt konuşmaya başladı tabii. Susmasını beklemiyordum. "Bu ikisi neden kış uykusuna yatmış ayı gibi uyuyorlar? Hayır şu evde tek değiller hiç mi edep adap ahlak kalmamış."

"Drama yapma Hyun uyusunlar. Şaka yapıyorum hayır uyandır şunları. Acıktık şurada."

Evet Changbin söyledi ve Felix'te onayladı. Evet fazla uyumlulardı. Evet herşeye evet demek istiyorum. Umarım Seungmin de bana evet demek istiyordur. Ben şahsen istiyorum.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Minho ve Jisung uyandıktan sonra Hyunjin ve Changbin biraz Jisung'a kızmış gibilerdi. Ben olsam ben kızmam mesela. Seungmin ile saatlerce uyumayı neden istemeyeyim?

Hyunjin oturduktan sonra bir süre Jeongin'i izlemişti. Farkındayım çok aşık. Dün gece Felix'in Hyunjin hakkında bildiklerini, nasıl biri olduğunu anlattığına emindim. Düne göre de daha rahattı Jeongin. Seungmin versiyonunu ne zaman görürüz? Yarın.

Chan aşık mısın evet

Hyunjin aşık mısın evet

Changbin aşık mısın evet

Minsung evli mi evet

Ben mal miyim evet

Oy vermeyi unutmayınn

My Fate ~Chanmin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin