~13~

285 36 3
                                    

Chan

Bir kaç saat salonda oturduktan sonra Jisung  ve Changbin gelmişti. Hyunjin ile seme uke kavgası da yapmadım değil. Ona göre Minho semeymiş falan. Minhoda semelik yok dedim. Hepsi de gülmeye başladı. Hyunjin'i belki anlarım Minhoyu tanıyor da, Jeongin ve Seungmin sırf ben dedim diye dalga geçtiklerini düşündüm. Seungmin'in gülmesi yeter. Deli taklidi yapmaya bile hazırım. Çok ciddiyim.

"Ee Chan şimdi öğreniriz kim uke kim seme." Hyunjin kendinden çok emindi. Bu yüzden söyleme şekli de bi' garipti. Sorun da şu ki ben de çok eminim. Yani Jisung seme.

"Jisung gel bakalım buraya sen mi semesin Minho mu?"

"Hiç bilmiyorum ya. Film izlerken Minho uyudu öğrenemedik maalesef. Çok güzel uyuyor demiş miydim?"

Changbin Jisung'u bırakıp bizim yanımıza gelmişti. Jisung ve Hyunjin hâlâ kapının önünde duruyorlardı. Hyunjin gelince Jisung da geldi.

"Jisung mu Minho mu seme bilmem ama Chan'ın uke olduğunu düşünsenize."

Changbin'in böyle konuya girmesi hiç iyi değildi.
Seungmin'in yanında da demezsin be Changbin. Yine ben hariç herkes gülmüştü. Bende iyice palyaçoya dönmüştüm. Seungmin için palyaço oluyorum bugün de.

"Chan ne zamandır eve tıkılı kalmış gibisin. Hepimiz dışarı çıksak diyorum?"

"Seungmin ne derse."

"Chan sen iyice uke yoluna düştün."

"Susar mısın canım benim?"

"Seungmin bu seme olacak senin için. Utanmasa beni 'seme adamı' sikecek ama sana gelince uke oldu. Değerini bil."

"Changbin devam edersen lafta değil ciddi anlamda sikerim biliyorsun değil mi?"

"Bir şey demedim Chan. Hadi çıkalım."

"Jisung düşünsene Chan 'Ben Seungmin'e aşığım çıkamam.' dediğini. Çok komik oldu bu."

"Chan senin arkadaşların da açıkça söylüyor hani. Benim anlamayacağımı nasıl düşündün?"

"Seungmin gözünü seveyim açma şu an şu konuyu. Zaten kaç kişiyiz biz? Hepinize teker teker rezil oldum."

"Seninle beraber 6 kişiyiz. Fazla değil 5 kişiye rezil oldun."

Chan

Fazla zaman geçmeden hepimiz de çıkalım deyince çıkmıştık. Ama her fırsat bulduklarında
da yanımda biri varmış, yokmuş önemsemeden bütün rezil olabileceğim şeyleri ortaya atıp durdular. Seungmin varken… Ama Seungmin de her anlattıkları şeye gülüyordu. Gülüşü başından beri hoşuma gidiyordu. Bakmayın, başlarda sadece kendime yediremiyordum. Ne oldu? Aşığım ben.

Jisung mutsuz mutsuz duruyordu. Neden olduğunu anlamak zor değil. Minho'yu çağırmış, o da gelemem deyince. Anlayacağınız Minho'ya tripli. Felix vardı ama Minho gelmemişti. Jisung fazla mutsuz olunca ben aramıştım. Dayanamayacağım şeylerden biri de buradaki herhangi birinin mutsuz olması.

Minho geldikten sonra bir kafeye girmiştik. O kadar fazla kişi değildik,neden ilk defa insan görmüş gibi bakıyorlar? "Chan neden böyle bakıyor bunlar?" Jisung Minho geldikten sonra konuşmaya başlamıştı. Yoksa konuşmazdı zaten.
"Ben bilsem size anlatırdım. Neyse geçin siz."

Jisung ve Minho yan yana, onların yanında Felix ve Changbin vardı. Karşılarına da ben,Hyunjin, Seungmin ve Jeongin oturmuştuk. Jeongin de asla Seungmin'in yanında ayrılmamıştı. O yüzden ikisi birlikte oturdular,ben de Hyunjin ile yan yana oturdum. Ama bir bakımdan da Seungmin'in yanına oturmuş oldum.

Herkes susmuşken Felix bir anda konuştu. Bu çocuk her yerde nasıl parlayabilir? "Siz hâlâ bizi ismini duyduğum bu iki insanla tanıştırmadınız. Bizi bırakıp başkalarına mı gittiniz? Hiç yakıştıramadım."

"Lix saçmalama ya. Gizli bilgi olsun seni buradaki herkesten çok seviyorum." Changbin söyledikten sonra Felix'e göz kırpmıştı. Bu çocuğu nasıl bu hâle getirdi Felix?

"Böyle bakınca Chan Seungmin'e aşık. Hyunjin Jeongin'e aşık. Ben aşk uzmanıyım. Seungmin ve Jeongin de boş değil.İtiraz falan da istemem. Ee ne zaman sevgili olursunuz? Tahminen."

"Felix tahminlerin kısmen doğru. Ama bir kısmı yanlış. Yani Felix dememde sorun yok değil mi?"

"Bu Jeongin çok tatlı. Jeongin bebek misin? Hayır bi' kere itiraz istemiyorum bu kısımda da. Bebeksin sen,en küçüğümüz gibi duruyorsun zaten. Kaç yaşındasın?"

"Felix yavşamanı tavsiye etmem canım benim."

"Sen susar mısın Hyunjin. Jeongin ve benim konuşmam bu. Boşver sen onu Jeongin. Kaç yaşındasın?"

"22yim. Hepiniz büyük duruyorsunuz zaten. Bana göre."

"Ya gel bana bebek muamelesi yap diyorsun baya. Aramızda 1 yaş varmış çok değil. Ama Chan ile 4 yaş."

"Jeongin ben Felix'ten büyüğüm biliyor musun? Zaten büyük duruyorum biliyorum ya."

Jeongin hiçbir şey anlamamış gibi bakıyordu. Hyunjin de Jeongin'in anlamadığını fark edince açıklamıştı. Hepimiz doğum gününü teker teker saydı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Akşama doğru eve geçince Jisung Minho'ya burafa kalsın diye baya dil döktü. Minho da aşık olunca gitmedi.

Gece Felix Jeongin ile kalmak istiyorum diye tutturunca Jeongin'in yanına gitti. Sabaha kadar çocuğu soru yağmuruna tutacak. Veya Jeongin uyuyana kadar.

Dun aksam 8 bucuk gibi kedim kqyboldu gece belki kafam dagilir dusunmeyi birakirim diye yazdim bu bolumu hic kontrol etmedim belki çokça yanlislar vardir ama kac saat aradim kedimi hala yok bilmiyorum ne yapicam ozur dilerim

My Fate ~Chanmin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin