~16~

260 30 8
                                    

Chan

Dün gece Seungmin ile ilk defa sevgili(?) Şüpheli olarak uyudum galiba. Ben şüpheliyim yani inanma isteğim yok şu an. Seungmin uyandığında olur. Gece oturmuştuk bu yüzden de geç yatmıştık.

Ben hariç herkesin uyuduğunu düşünüyorum. Yine de odadan çıkmak lazım, belki aşk acısı çekenler vardır. Hyunjin gibi.

Aşağı indiğimde Hyunjin beklediğim gibi koltukta oturup yüzükleri ile oynuyordu. Sanarsın reddedildi. Git bir açıl sonra çekersin aşk acını.

"Hyun reddedilmiş gibi durma çocuğa benim gibi gidip çıkma teklifi edeceksin. Sonra da birlikte sevgili gibi uyuyacaksınız."

"Ha öyle mi olacaktı o? Ne bileyim o niye etmiyor mesela?"

"Hyun salak mısın? Ya gider edersin ya da başkalarına kaptırırsın. Sana evin önüne ateşle benimle çıkar mısın yaz demiyorum."

"Aslında mantıklı fikir. Yapsam mı?"

"Aptalsın yok sen akıllanmazsın."

Hyunjin bir şey diyecekken Jeongin odadan çıkmıştı. Jeongin'in dün Felix ile kaldığını düşünüyordum. Hyunjin ile kalmış. Daha ne bekliyorlar? Bizi örnek almasınlar işleri var.

"Jeongin sen Hyunjin'i hiç dinleme tamam mı sadece sana çıkma teklifi ederse dinleyebilirsin. O da bugün yarın gelir karşına."

"Chan salak mısın sen sussana dövemiyorum içimde kaldı."

"Hyunjin kandırdın mı cidden ya? Dün ikinizden gaza gelip etti zaten. Çok komikti görmenizi isterdim."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Herkes uyandığında Hyunjin ve Jeongin'in sevgili olduğunu söylemişlerdi. Hiç kimse şaşırmadı. Bende normal karşıladım. Birbirlerine bakıp gözlerini kaçırıp gülmeleri bile vardı. Neden şaşırayım?

"Jisung ben dün en son nasıl tanıştığınızı sormuştum. Araya bir şeyler girdi anlatsana."

Seungmin öğrenmeden rahat edemeyecek. Ben de bilmiyorum aslında ama merak etmiyorum.

"Dün en son nerede kaldım? Minho yüzünden kesildi unuttum salak çocuk."

"Jisung,Chan ve Seungmin içindi o. Yoksa yapar mıyım?"

"Minho çok tatlısın öpsene bir kerecik."

Hyunjin sevmemiş gibi bakarak "Sizin şu halleriniz yüzünden aşktan soğuyacağım yakında." Dedi. Haklı mı, değil.

"Tamam öpme sen ben anlatırım. İşte ben en son bunla baya kavga yapmıştım. Ama ciddi kavgadan bahsediyorum okulda olmuştu Minho yüzünden disiplinim var benim."

"Benim yok sanki Jisung."

"Sen zaten serseri bir şeydin benden önce de vardı senin. Önemli olan benim. İşte bu bana kafa atmıştı en son gerisini hatırlamıyorum. Sanarsın kafama taş fırlattı. Kaç gün sızlamıştı kafam. Ama ondan sonra daha fazla kavga yapmaya başladık. İlk kavgamızın sebebi de derste Minho hocanın yanına gidiyordu bende kendime eğlence aradım işte. Minhoya çelme takınca yere yapıştı. Öldü sandım ölmemişti ölseydi vicdan azabı çekerdim bir de iyi ki ölmemiş. Okul bitene kadar gayet arkadaş arkadaş davranıyordu. Sonra çıkışta baya benim ağzıma sıçtı öyle. Yanıma gelince birlikte eve gideriz diye düşünmüştüm. Bana döndü bir kafa attı. Sonra işte bi baktım sevgiliyiz."

"Jisung bi baktın sevgiliyiz değil o. Bana ilk söylerken kafa atarken çok güzelsin dedi. Bende dalga geçiyor sandığım için sende dayak yerken dedim. Ciddiymiş."

"Chan ve benim sevgili olma şeklim bile daha güzeldi."

"Saçmalama Seungmin ya biz gayet arkadaş arkadaş sevgili olduk."

"Kafa atarak?"

"O ayrıntıya takılmayın. Chan sen de zaten Seungmin'i haklı çıkarmak için yapıyorsun. Evet kafa atarak."

~~~~~~~~~~~~

Fimirlerim bi anda tükendi siz kendi kafanızda bir son yapın ya ciddi tükendi bende tükendim hayatımın da amk bisey yazcam da ficleri biraakirsinjz falan yazmiyom of malmisim

My Fate ~Chanmin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin