7.Bölüm

15 5 0
                                    

🥰🥰🥰Merhabalar bugünde yeni bir bölümle karşınızdayım bu bölümde yankı ve ateşin arasındaki buzlar eriyecek mi yoksa olduğu gibimi kalacak okuyup görelim:)🥰🥰🥰

Sabah kalktım bugün sınavlar vardı. O kadar çabamın karşılığını alabilecekmiyim acaba diye biraz düşündüm çünkü uzun düşünmek için vaktim yok okula geç kalıyordum bu yüzden artık yataktan kalksan mı? geç kaldın. Sonra hemen kalkıp banyoya koştum aceleyle yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi geyindim ne garip değilmi daha dün sanki küçüktüm ve yetimhanedeydim okula okul kıyafetleriyle gidiyorduk o zamanlar keşke normal kıyafetlerle gelebilsek derdim çünkü hep belirledikleri kıyafetleri giymek zor geliyordu bizde geyinip  süslenip okula gitmek isterdik şimdi ise üniversiteye gidiyorum ve istediğimiz kıyafeti geyip süslene biliyorduk ama şimdi ne giyeceğimizi bilmiyoruz ve hangi kıyafetleri geyipte okula gidelim diye düşünüyoruz keşke küçüklükte olduğu gibi belirli kıyafetlerle gide bilseydik o zaman ne giyelim diye düşünmek zorunda kalmazdık. Sonra okula geç kaldığım aklıma geldi biraz daha konuşursam okula gidemiyicem onun için hemen hazırlanmam lazım. Banyodan aceleyle çıkıp kahvaltı hazırladım. Sonra bir şeyi unuttuğumun farkına vardım. Kahvaltımın vaz geçilmezi çay onu da hemen demledim sonra kahvaltımı yaptım. Kahvaltımı yaptıktan sonra ortalığı toplayıp evden çıktım kızlar okula sonra gelecekti çünkü sevgilisi'nin bugün doğum günüydü. Ona saat almıştı. Bana sormuştu ama ben birşey söylemedim çünkü onun sevgilisi sonuçta olan oldu doğa ve arya'nın ortak kararıyla saat aldılar. Sonra da doğa batuhan'a hediyesini vermek için okuldan önce batuhan'ın evine gitti arya ile beraber gittiler sonuçta ne işi var doğa'nın tek başına bir erkeğin evinde ne kadar erkek arkadaşı bile olsa tek başına gitmemesi lazım bu yüzden arya' da yanında gitti. Bende okula gitmem gerekiyordu ama yürüyerek gidemezdim yoksa geç kalırdım. Bu yüzden otobüsle gidecektim ama oda bir türlü gelmedi. Geç kalıyordum okula saate baktım sadece 20 dk. vardı ama otobüs geçmiyordu yürüsem bile yetişemezdim okula sonra telefonum çaldı. Bende çantamdan alıp kimin aradığına baktım kızlar arıyordu bende hemen açtım doğa "nerde kaldın yankı sınav birazdan başlayacak " bende biliyorum ama bir türlü otobüs gelmedi ne yapacağımı bende bilmiyorum doğa da " keşke önceden söyleseydin arya' ya söylerdim sevgilisiyle gelip seni alırlardı çünkü bizide aryanın sevgilisi bıraktı okula " bende o sorun değil bir yolunu bulup gelmeye çalışı cam ama şimdi kapatmam gerek " tamam o zaman birşey  olursa beni ara" tamam görüşürüz deyip telefonumu kapattım ve çantama koydum. Gelen otobüs varmı diye etrafa baktım ama sanki bugünü beklemişler yok olmak için tam gözlerim dolmaya başlamıştı ki uzaktan bir tane gördüm geliyordu. Allah 'a  şükür deyip sevindim otobüs durakta durar durmaz hemen bindim ve cerrah paşa üniversitesine gidiyor mu diye sordum oda hayır deyince yıkıldım tek umudunda yok oldu hemen otobüsten indim gelen otobüs varım diye baktım ama yoktu sonra bir motor bisiklet önümde durdu bende ne olduğunu anlamadım.  Sonra motorcu şapkasını çıkarınca ateş olduğunu anladım.

Temsili resim

Temsili resim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BAŞA SARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin