arkadaslar her bolume bir seyler eklemeye calisiyorum onceden uzun bolumler yazmamisim
bilmediginiz seyler olabilir haber verim dedim (bi bes bolum sonra cok kaos var ben onu bekliyom caktirmayin)•••
"jongseong hadi oğlum gel artık masaya"
telefonumu cebime koyup mutfağa gittiğimde annemin yanağına öpücük kondurmuştum. babam masada annem ise yemek katıyordu. ben de geçip oturmuştum.
"jongsuk nerede?"
"sunoo'nun yanına gitti öyle dedi çıkarken"
"anladım" diyip gülümsemiş ve yemeğe dönmüştüm. babam bana bakıp gülerek "ne oldu niye gülüyorsun" demişti.
jay "hiç öylesine" diyip önüne dönmüştü.
"buna gelmişler hayatım"
"anne sağ ol gerçekten" jay göz devirirken babası da konuşmuştu.
"şirkete adımını atmaz ama yemekte annene karşı çık hemen"
"baba ne alaka" jay bu konunun tekrar açılmasına sinir olarak çıkıştığında annesi de ortalığı yatıştırmak için konuşmuştu.
"alakalı olması gerekmiyordu bebeğim. baban sen amerikadan geldiğinden beri nasıl şirkette yönetici olduğunu açıklamadın hala inanmıyor. bir umut diye bekliyor gelirsin diye"
"orada yeterince çalıştım burada çalışmak istemiyorum gerek yok"
"ben şirketi size bırakacağım biliyorsun değil mi?"
"evet baba sonuçta jongsuk da var ona verirsin tamamını"
"jongseong niye kabul etmiyorsun. işletme okuyan sensin"
"olabilir baba hiç uğraşma gerek yok jongsuk mükemmel bir şekilde çalışıyor işte"
bunu demesiyle hepsi uzun bir sessizlikle yemeklerini yemişlerdi.
"daha fazla yemek ister misin bir tanem"
"hayır gerek yok anne çıkacağım zaten birazdan minik bir işim var gece geç gelebilirim ya da gelmeyebilirim"
"nereye bir tanem"
"uzun süredir görmediğim bir arkadaşımla buluşacağız jungwon ile"
"o jungwon'a söyle seni bıraksın benimle çalışsın. bari sen gelmiyorsun o yardımcım olur"
"söylerim baba"
"hayır ben çalışırım da demiyor gerçekten"
"o çalışsın baba ne güzel iyi de anlaşıyorsunuz"
"bari evlen de onla çalışayım"
"baba jungwon ile aramızda bir şey yok kabullen artık. sevgilisi de var zaten"
"kaçırdın güzelim çocuğu"
"haberin olsun ben hiçbir şey kaçırmadım" diyip göz kırpmıştım.
annem artık konuşmamıza dahil olmuyorken bunu demem ile şaşırarak bağırmıştı.
"ne demek hala kaçırmadım"
"var birileri rahat olun siz. öpüyorum"
•••
bu fic kadar konusunu dusunmedigim bir fic yok
yazarken bir seyler atiyorum araya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛᴡɪɴꜱ³ - ꜱᴜɴᴊᴀʏ ✓
Fanfiction"herkes 8 yıldır hoşlanıp sevgiliyken terk edilip oğlunun babasının geldiğini duyunca sakin mi kalıyor yoksa ben mi anormalim cidden tekrar düşün" !!1 ve 2. twins kitabım ile alakası yoktur -ikisine de beklerim¡¡