19 finallll~ 20. bolumu de yazdim istek dogrultusunda
•••
jongsuk sunoo'nun ve benim ortama doğru gelmiş "işte şimdi bittik" diye fısıldadığında sunoo bana dönmüştü.
arkadan duyduğumuz düğünde konuşan riki'nin yakın arkadaşı sunghoon ve babasını içerye davet ettiğinde jay "şu an inanın vakti değil sonra konuşalım" dediğinde herkes reddedecek olduğu gibi jongsuk zorla annesi ve babasının kollarından tutup içeriye almış biz de arkasından geçmiştik.
"sunoo sakin ol. bir hatan bile yok özellikle onlara karşı. her şeye katlanan sendin kaçan ben yani gerilme lütfen. yüz ifadenden bile belli gerildiğin lütfen üzme beni"
"tamam jay"
"baba ben sıkıldım hadi"
jay hem kokusunu hissetmek hem de sunoo'ya yakın olmak için kafasını koyduğu sunoo'nun boynundan çekilip junho'ya baktığımda "tamam bebeğim hadi gidelim değil mi sunoo?" dediğimde sunoo da elini elime kenetlediğinde junho'yu daha sıkı tutup biz de arka kapıdan içeriye geçmiştik.
jongsuk'un yanında iki boşluk gördüğümüzde oraya doğru ilerlemiştik.
"ben bir süreliğine idare ettim ama..."
kafa sallayarak onu onayladığımda jongsuk sunoo'nun sırtını sıvazlamış "gerilme sen de" dediğinde o da "bilmiyorum. hep bunun olmasını beklerken bile ardından yaşayacağımız zorlukları düşünmek istememiştim. iki aydır jay sadece bizimle ilgileniyorken bir sorun yoktu ama şu an karşı karşıyayız ve elimden bir şey gelmiyor" dediğinde onu kendime çekip saçına öpücükler kondurmuştum.
"kabul ederler değil mi?"
"dünden hazırlar inan torun diye beni darlıyorlardı ki daha ben evli değilim" bunu diyip jake'e baktığında utanan jake ile gülmüştük.
•••
"sunoo oğlum nasılsın?"
annem sunoo'ya baktığında sunoo kafasını eğmişti.
"iyiyim efendim siz?"
"biz de iyiyiz ama bu konuşmaları geçip jay bize neler olduğunu anlatacak mısın artık?" babam kızgın bir şekilde bana baktığında "ben gittikten bir buçuk ay sonra hamile olduğunu öğrenmiş ben de daha yeni öğrendim-" annem şokla benim sözümü kesip konuşmuştu.
"neden haber vermedin oğlum. jay olmasa da senin yanında olurduk."
"kendim ilgilenebildim gerçekten... mahcup bir şekilde bakmayın bu sadece rahatsız olmamızı sağlar ve ben jay'in geleceğini biliyordum."
gülümseyip sunoo'nun elini tuttuğumda sunoo da bana bakıp gülümsemişti.
"hayatım bakar mısın hallerine?"
annem gülümseyerek bize baktığında babam ise "torunumun adı ne?" demişti.
ben "junho" dediğimde babam onlara bakan junho'ya selam vermişti.
"babama çok benziyorsun" junho el sallarken babam da gülümseyip "çünkü ben onun babasıyım senin de büyükbaban" junho şaşırarak sunoo'ya bakıp "benim de mi iki büyükbabam iki büyükannem var" demişti.
annem elde olmadan ağlayacakken "evet bebeğim" diyip saçına öpücük konduran sunoo'ya bakmıştım. gülümseyerek bana baktığında ben de sandalyede oturmak istemeyip kucağıma gelen oğlumun saçlarını okşamaya başlamıştım.
"büyükbabanın kucağına gelmek ister misin?" babam ve annemi ilk defa bu kadar heyecanlı görüyorken sunoo rahatlamış bir şekilde bana bakıyordu.
çünkü annem ve babam çoktan tüm olanlara şaşırmaktansa junho ile ilgilenmeyi tercih ediyorlardı.
sunoo'nun kulağına yaklaşarak "her şey çok güzel olacak" dediğimde sunoo da elini koluma koyup sıkmıştı.
bu bir nevi bana inandığını gösteriyordu.
junho kucağımdan inerek minik adımlarla babamın kucağına geldiğinde annem de junho'nun yanaklarıyla oynuyordu.
"ben geldim anca jake ile ayrıldık"
"amca" junho bağırarak kıkırdadığında jongsuk havadan öpücük atmıştı.
"özür dilemeni gerektiren konu sevgilinin olması değil de sunoo'nun hamile olmasını bilmem olmasın oğlum" annem bir kaşını kaldırarak ona baktığında "ben sadece sunoo'nun yanında oldum. jay'e kendisi söylemek istemedi suçsuzum. hem sen torun diyip jake'i utandırmadın mı düğünde sevsene torununu" jongsuk karşı çıkarak konuştuğunda biz onun hızlıca bizi satmasına şaşırırken o düşünmeden "ne yemek sipariş ettiniz bana da ettiniz mi?" dediğinde sunoo cevap vermişti.
"utan biraz hemen bizi satıp yemek sor sonra"
"hiçbir şey yok sana"
"ikiz ve en yakın arkadaş terörü yaşıyorum çok korkunç"
•••
sunoo profilli birine asikmisim oyle dediler???
ozellikle size ardindan da sonradan okuyan ya da gozumden kacan herkese tesekkur ederimmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛᴡɪɴꜱ³ - ꜱᴜɴᴊᴀʏ ✓
Fanfiction"herkes 8 yıldır hoşlanıp sevgiliyken terk edilip oğlunun babasının geldiğini duyunca sakin mi kalıyor yoksa ben mi anormalim cidden tekrar düşün" !!1 ve 2. twins kitabım ile alakası yoktur -ikisine de beklerim¡¡