12

170 13 6
                                    

"babamın arkadaşı mısın sen?"

junho ağzında yuvarlaya yuvarlaya jungwon'a baktığında jungwon dolu gözleriyle kafasını sallayıp karşısında duran junho'yu kucağına almıştı.

"ama minicik bu"

jungwon junho'nun boynuna ve yüzüne o kahkaha atana kadar öpücükler kondurmuştu. 

jungwon junho ile eğlenirken heeseung "peki artık ne yapacaksınız?" demişti.

jay "sunoo ne isterse. junho'nun da soyadı kim olarak kalacak zaten." demişti. sunoo bunu bile düşünmesine şaşırsa da sessiz kalmıştı çünkü jay her zaman böyleydi.

jongsuk "peki babamlar ve şirket?" dediğinde jay "şu anlık zamanımı tamamen sunoo ve junho'ya ayıracağım. daha çalışmayı jungwon da ben de düşünmüyoruz zaten ama amerika'ya dönmeyeceğiz" demişti.

"birde dönseydin" sunoo sinirle jay'e baktığında jay gülerek sunoo'nun yanağını okşamıştı.

"junho'nun bana alışabilmesi gerek"

"ki kolay alışır" sunoo junho'ya bakarak gülümsediğinde jongsuk onu onaylamıştı.

"çok uyumlu ve zeki bir çocuk çünkü kreşe başladığı ilk gün etrafında ağlayan arkadaşlarına rağmen sunoo'ya el sallayıp gitmesini istemişti"

hepsi buna gülerken jungwon eline aldığı boyayı junho'nun sehpaya koyduğu boyama kitabına junho gibi öylesine sürüyordu.

heeseung ikisini gülerek izlerken jongsuk da hemen yandan makineden gelen ses ile içeriye geri dönmüş ve herkese kahve getirmişti.

"resmen çift çift bunalttınız beni"

"seni de görüyoruz park jongsuk. hem benim telefonumdan engeli kaldır hem jay'in bana bir şeyler vermesini sağla hem de jake'in yanına gelme bahanesi ile beni kullan"

"hey bir dakika ya. engel kaldırma konusunda ben suçsuzum. o zorladı bu bir. iki sanki şimdi düşününce jay'in seni düşünmesinden hoşlanmadın. o kadar yemek bıraktı. üç jake çok güzel değil mi ya?"

sunoo göz devirip diğerlerine bakmış ardından "jake sadece yanımda çalışmaya başlamıştı. bana gelirken hemen aşık oldu ve artık beni görmez oldu" demişti.

jay ikisinin didişmesine gülerken junho boyamadan kalkıp "uykum var" diyerek jay'in kucağına geldiğinde herkes şaşkınlıkla bakıyordu.

jay gözleri dolu bir şekilde sunoo'ya baktığında sunoo ise gülümseyerek ona bakmıştı.

"daha erken bebeğim"

"ama uykum var"

"sunoo beraber uyuruz kabul et"

"sunoo yandın bu ikisi seni çıldırtabilir" jongsuk gülerek kahvesini yudumlarken sunoo göz devirmişti.

"arkadaş mısın düşman mısın anlamıyorum ki?"

•••

ay ben birakicam galiba yazmayi
komikligim de bi gramdi o da gitti yeni seyler yazamiyom asla

ᴛᴡɪɴꜱ³ - ꜱᴜɴᴊᴀʏ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin