6

266 17 15
                                    

yayinlamadigim bolumleri hizli atim de asil bolumlere gecelim istiyom

SKZ INSTADA KISISEL HESAP ACTI BENDEKI KEYIFI TAHMIN EDEMEZSINIZ

su sekilde gittim bildirim actim darisi enhaya(jisung biasim ve hesap acmayan iki kisiden biri jay hesap acmayip digerleri acsa iki kisiyi kaldiramaz bayilirim artik)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

su sekilde gittim bildirim actim darisi enhaya
(jisung biasim ve hesap acmayan iki kisiden biri jay hesap acmayip digerleri acsa iki kisiyi kaldiramaz bayilirim artik)

•••

"ben anlattıklarınıza göre yaşadığınız büyük bir travma var ortada farkındayım. ikizinizin çok hastalanması üzerine hastanelerden korkuyordunuz. yaklaşık dört yıl bunu çektim demiştin değil mi?"

jay kafasını sallamış "yaklaşık 7 yıl öncesinde başlamıştı. kişiliklerim gittikçe 5 yıl önce artmaya başlamıştı. sonrasında yurtdışına okumaya devam edeceğim diyerek gittikten sonra iki yıl zorlansam da atlattım. atlattığımı söylediklerinden sonra bile emin olmam bir yılımı aldı" demişti.

"çoklu kişilik bozukluğunun tedavisi çok zordur. üstelik herkesten kaçarak bunu yapmanız sizi çok zorlamış gibi gözüküyor. büyük ihtimalle bunun tekrarlanmasından korkman da stres yapıyordur.  sizin dediğiniz gibi işinizi biraz azaltmak ya da bir süre bırakmak işe yarayabilir çünkü stresinizin temel nedeni işiniz. sevdiğiniz ve sizi mutlu eden bir kişiye, bir olaya veya bir hobiye yönlenebilirsiniz. sizi stresten uzak tutan şeylere yakın olabilirsin. zaten bu konuda size yardımcı olacak ilaçlar da yazacağım" dediğinde kafamı sallamıştım.

"bu stresten kaynaklı kilo alıp verme gibi sorunlar yaşıyorum biliyorsunuz diyetisyenlerle konuştum aslında ama size de danışmamı söyledi"

"düzenli ilaçlarınızı kullandığınızda bu sorunların ortadan kalkacağını düşünüyorum. kısaca yapmanız gereken ilaçları unutmamanız. eğer unutursanız zaten jungwon ile de konuşmuştuk biraz hep beraber çalıştığınız için böyle bir anda size ilaç verebilir. birinin yardımını almak kötü bir fikir değil. hala bu hastalığın izleri sende kalırsa tekrarlanabilir bunu istemeyiz"

jay kafasını salladığında jeongin "aynı şekilde arada seanslara da gelmenizi öneririm. stres bazen bazı yaşadıklarınızı anlatarak da azaltılabilir. bunu benimle seans olarak yapmasanız bile en azından jungwon ile konuşarak da deneyebilirsin" diye eklemişti.

jay "deneyeceğim... teşekkür ederim" demişti.

"rica ederim ne demek. bu şekilde olduğu için çok sevinmesem de kardeşimin en yakın arkadaşıyla tanışmak beni mutlu etti. tanıştığımıza çok memnun oldum. alınması gereken ilaçlarını jungwon'a gönderirim"

"tekrardan teşekkür ederim. benim için ve en önemlisi şirket için bu kadar gizli kalması gereken bir konuda bana yardım ediyorsunuz. bunu sır olarak saklayacağınız için ne kadar minnettar olsam az"

"öyle demeyin. bunu da takmanıza gerek yok. sırrınız benimle güvende"

•••

simdi bolumde gerceklik payi olan (biraz arastirma biraz bilgi) sallama bir sey kisaca
etkilenecek biri olacaksa lutfen biraksin elimden geldigince dikkatli olacagim ama yanlis bir bilgi veririm benim ustumde kalmasin

ᴛᴡɪɴꜱ³ - ꜱᴜɴᴊᴀʏ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin