sunoo hamileligi ve diger seyleri isteyen bir bebis vardi bolum sana askk wattipadprofesoru
•••
"jay tamam artık dur ama"
"canın bibimbap çekmiş ve ben yapmayacağım?"
"ama bu şey bu kadar panik yapılmaz ki?"
"olabilir ama yani-"
sunoo hızla ayağa kalkıp tuvalete koştuğunda jay de arkasından gelmişti.
sunoo ağzını yüzünü yıkamış bir şekilde tuvaletten çıktığında jay aklına gelenle "gerçekten neredeyse üç aydır nasıl sakladın mide bulantını benden?" demişti.
"aniden olmuyordu hep uyandığımda oluyordu ama bu sefer birden oldu."
"iyi misin şimdi?"
"hm hm"
jay sunoo'nun etrafa attığı bakışları gördüğünde "yorulduysan uyuyalım mı? junho'yu kreşten alana kadar?"
"lütfen"
jay ise sunoo'nun mızıldanırcasına olan bakışlarına dayanamayıp "koca bebeğim benim" diyip sunoo'yu kucağına almıştı. sunoo çığlık atarak güldüğünde jay ise boynuna öpücük kondurmuştu.
jay sunoo'yu yatağa bıraktığı gibi dudağına eğildiğinde sunoo da jay'in yakalarından tutup dudaklarını birleştirmişti.
jay sunoo'nun dudağını emerken aynı zamanda elini kalçasında gezidirirken sunoo jay'den ayrılmıştı.
"jay bir şey söyleyeceğim"
"hm"
"bibimbap yesek ya"
•••
jay sunoo'nun hamile olduğunu öğrendiğinden beri evden çalışmayı seçtiği için bilgisayarıyla uğraşıyordu. sunoo'nun bir hamileliğini daha kaçırmasını istemiyordu. o sırada sunoo ağlayarak junho'nun odasından kendi odalarına geçmişti.
jay neye uğradığını şaşırırken hızla sunoo'nun ynına koşmuş ve nefes nefese konuşmuştu.
"bebe-ğim bir şey mi- oldu?.. niye ağlıyorsun?"
"jay biz şimdi haataneye gideceğiz ya?" sunoo arada hıçkırırken jay'e bakarak konuştuğunda jay de kafa sallayıp gergince "sorun yok değil mi bir tanem?" dediğinde sunoo resmen çığlık atarak "TABİİ Kİ DE VAR" dediğinde jay kulaklarını bir süre tıkamış sunoo'nun konuşmayı bıraktığını fark ettiğinde ellerini kulaklarından çekmişti.
"sevgilim ne oldu?"
"ya ben junho'ya hamileyken aldığım birkaç kıyafeti ayırmıştım çok güzel diye. bak junho'ya yedi aylıkken giydiğim kıyafetler bunlar ama şu an daha beş ay olmadan giremiyorum. jay ben çok mu kilo aldım?"
"hayır sunoo bunu kaç kere konuşacağız?"
"ama bunları giyemiyorum"
"çünkü pantolonuna giymek için düzgünce eğilemiyorsun da ondan bebeğim"
"işte bak jay kilo almışım eğilemiyorum ayağıma görmüyorum daha ne olsun"
jay sıkıntıyla iç çekip "gece ikide beni çilek istiyorum diye uyandırırken hayat daha güzeldi" demesiyle sunoo saniyesinde taralı tüfeğe bağlamıştı.
"ha yani benden bıktın, bu halimden sıkıldın, bu halimi sevmiyorsun, bu halim sana kötü geliyor"
"daha fazla bu halim dersen doktora söylerim cinsiyeti söyler. jungwon ile o istediğiniz cinsiyet partisini yapamazsınız sevgilim. bence yeterli bir cevap olmuştur sorularına"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛᴡɪɴꜱ³ - ꜱᴜɴᴊᴀʏ ✓
Fanfiction"herkes 8 yıldır hoşlanıp sevgiliyken terk edilip oğlunun babasının geldiğini duyunca sakin mi kalıyor yoksa ben mi anormalim cidden tekrar düşün" !!1 ve 2. twins kitabım ile alakası yoktur -ikisine de beklerim¡¡