6.Rész

264 4 0
                                    

Ahogy végeztem a zuhanyzással gyorsan kivettem a fiókból egy fekete csipkés fehérneműt és egy hozzá passzoló fekete ruhát aminek a jobb lábánál szinte comb középig fel van hasítva így rálátást biztosít fekete csipkekötőmre. A ruha háta kivágott így szinte az egész hátam csupasz elől a mell rész pedig elég dekoltált így nem sokat hagy a képzeletre. Hátam közepéig érő hajam laza hullámokban omlik a vállamra. Sminknek raktam fel egy kis szempilla spirált és egy kis csillogós szájfényt is felkentem. Még befújtam magam a sminkasztalon lévő Chanel parfümmel aminek be kell valljam rohadt jó illata volt. Még gyorsan választottam egy ruhához illő fekete magassarkút és már indulásra készen is voltam. Elég rég éreztem már magam ennyire dögösnek így magabiztos léptekkel indultam le a vacsorához. Körülbelül egy órája szolt be Maria hogy Hugo megérkezett és hogy a medencénél lesz a vacsora így egyből oda indultam.

Ahogy leértem már Hugo ott ült az asztal egyik végébe. Elegáns fekete öltöny volt rajta alatta egy fekete inggel aminek a felső két gombja megint ki volt gombolva ezzel újra rálátást engedve meztelen kidolgozott felső testére. Cipőm kopogására oda kapta fejét és összetalálkozott a tekintetünk. A levegőben érezhetően megváltozott az energia. Aurájából egyszerűen áradt a forró elektromosság.

Megnyalta ajkát miközben végig mért tetőtől talpig de a combomnál kicsit tovább időzött a tekintete mint ahogy az megengedett lenne. Ez persze engem egyáltalán nem zavart.

Felállt oda sétált hozzám olyan közel hogy éreztem a testéből áradó melegséget és fűszeres kábító illatát. Egymásnak feszült bennem a menekülési vágy és az a bizonyos hang, ami azt suttogja hogy maradjak és ne hátráljak meg. Egyszerűen nem tudom megmagyarázni ezeket az érzéseket amiket kivált belőlem a közelségével mintha minden idegsejtem szunnyadó állapotából hirtelen életre kellene. De nekem nem szabad ezeket éreznem hiszen én akarom elcsábítani őt nem pedig fordítva.

Így kicsit össze szedem magam és egyenesen éjfekete szemébe nézek. Fel kell hogy nézzek rá mivel ő van vagy 190 centi én meg jó ha vagyok 165.

Még egyszer végigmér közelről is majd közelebb hajol hozzám:

-Gyönyörű vagy.....- leheli fülembe a szavakat mire libabőrös leszek. Be kell valljam jól esnek a szavai.

-Nagyon jó maffia feleség lesz belőled..- Teszi hozzá és hopp el is illan az a másodpercnyi jókedv amit szavaival okozott. Nem szabad elfelejtenem hogy én csak egy kellék egy tárgy vagyok számára és nem egy nő.

Leül oda ahonnan az előbb felállt és mutatja nekem a helyet hogy leüljek. Nyugodt léptekkel odamegyek az asztalhoz és leülök vele szembe.

Néhány másodpercig még nézzük egymást. Ő töri meg a csendet.

-Ha nem ismernélek még azt hinném esetleg el akarsz csábítani...- húzta fel egyik sötét formás szemöldökét.

-Hidd el egyáltalán nem ismersz engem...- felelem ideges mosollyal.

-Óóóóó hidd el Miel többet tudok rólad mit gondolnád...- mondja gúnyos mosollyal az arcán.

A bőrömön végigfutott a hideg a becenév hallatán de próbáltam nem figyelni rá. Két kezemmel megtámasztottam az állam ezzel kicsit jobban összenyomva melleimet. Hugonak egyből oda tévedt a tekintete és szégyentelenül legeltette rajta szemét mire egy győztes mosoly suhant át arcomon. Remek...

-És mesélje el nekem Mr.Hugo mégis mi mindent tud ön rólam?...- kérdezem egyik szemöldököm kérdőn felhúzva.

-Hmm lássuk csak....- mondja úgy téve mintha gondolkozna rajta- Nyolc éves korodban volt egy vagbél műtéted amibe majdnem belehaltál ezért van egy heg a hasad alján. A kávét nem szereted nagyon melegen inkább olyan közepes hőmersékletűen. Három éves korod óta táncolsz és a helyi tánciskolába jártál és még sorolhatnám de szerintem ez elég bizonyíték hogy mennyi mindent is tudok rólad..- mondja elégedett vigyorral mintha ő lenne az atya úr isten..

Veszedelmes KubaWhere stories live. Discover now