8.Rész

229 4 0
                                    


Hugo szemszöge:

Az elmúlt hét elég sűrű volt. Nálunk akkor számítasz erős vezetőnek, hogyha van egy erős feleséged és később pedig egy örökös, aki át veszi a helyed mint főnök. Sosem értettem ezt a logikát de hát ez van. Nem mehetek szembe több évtizednyi hagyománnyal. Mivel Don vagyok vagyis vezető, én meg végképp nem.

Ezért is jött pont kapóra Sonia... Azt hittem valami kis hisztis picsa, akinek csak a pénz számít. Mielőtt nem ismertem úgy voltam vele, hogy a célnak megfelel. Végre teljesen elfogadnak mint a Costa maffia feje, és még ha szép talán párszor meg is dugom. Nem azt mondom hogy így nem fogadnak el. Én vagyok szinte a legnagyobb maffiának a feje, aki nem ismer könyörületet. Így is megvan a magam tekintélye, és nem sok mindenki mer szarakodni velem, de aki mégis megteszi annak nem lesz hosszú élete. Ez az egész esküvői faszság csak egy hagyomány amit nekem is tovább kell vinnem, mint minden kisebb maffia vezetőjének.

De nem gondoltam volna hogy Sonia ilyen. Nem sokat beszéltem vele, de egy intelligens értelmes nőnek tűnik. És azért be kell valljam örülök neki, hogy nem egy hülye picsát veszek el.

És mindezek mellett rohadt szexi nő. Amikor először láttam a klubban táncolni nagyon nehezen tudtam a farkam a gatyámban tartani.

De mégis nem tehettem vele meg ugyan azt mint az előző nőkkel. Hiszen ő a feleségem lesz és legalább annyira tisztelnem kell, hogy nem nyúlok hozzá az engedélye nélkül. Az meg megint más ha ő kér meg, hogy úgy keféljem meg hogy még a nevére se emlékezzen.. De ő nem tűnik olyan nőnek. Ő szeret elérhetetlnennek tűni, de látom rajta hogy én sem vagyok közömbös a számára. Amikor vacsoránál megláttam abban az észveszejtően szexi ruhában, nehéz volt vissza fogni magam. Főleg ahogy a csipke kivillant ruhája alól... Jézusom.... Azt hittem abban a pillanatban leszaggatom róla azt a falatnyi ruhát ráfektetem az asztalra, és úgy megdugtam volna hogy még a nevét is elfelejti.

De nem.... Ha ő szeretne játszadozni akkor legyen. Így csak még jobb lesz ha beadja a derekát.

A héten szerettem volna egy kicsit jobban megismerni, de sajnos a rengeteg teendőm nem engedte.

Így ma úgy döntöttem hogy beszélek vele, megkérdezem hogy hogy mennek az előkészületek vagy tudom is én.... Az a lényeg hogy egy kicsit a közelébe lehessek.

Megyek és megkeresem Soniat.

Felállok és a konyha felé veszem az irányt, mert mintha onnan hallottam volna hangját. Ahogy közeledek hallom ahogy erősödik a konyhából kiszűrődő zene. Ahogy az ajtóba érek, látom hogy Sonia bele van merülve a mozgások és lépések sokaságába. Csak úgy tekergeti a csípőjét.

Rajtam is így fogsz tekeregni szépségem!!! Mondom magamnak, mire a gondolatra megmozdul a farkam a gatyámban. Az ajtókeretnek dőlök onnan figyelem tovább a táncoló nőt, aki két nap múlva a feleségem lesz. Kicsit össze szedem magam és megköszörülöm a torkom, hogy felfigyeljen rám.

-Khmmm.- Sonia felém fordul megszakítva mozgását ahogy meglát. Gyönyörű zöld szemébe nézve szólalok meg:

- Ha nem bánod Maria elrabolnám leendőbelimet egy kicsit, mivel van egy két megbeszélni valónk- mondom nem szakítva meg a szemkontaktust.

Biccentek Sonianak a dolgozó szoba felé hogy kövessen.

Ahogy beérek a dolgozó szobába, gyorsan helyre kell igazítani a kis öcsköst. Egyszerűen képtelen vagyok fékezni magam. Ahogy hallom hogy Sonia közeledik az ajtó mellé lépek. Ahogy belép és becsukja az ajtót megfogom a csípőjénél fogva, és a csukott ajtónak szorítom.

- Figyelmeztettelek hogy ne provokálj Miel....- lehelem ajkára a szavakat, és még erősebben szorítom csípőjét. Vágy jeleit vélem felfedezni átható zöld szemeiben. És talán egy kis félelmet.

Jóóó...Nagyon jó.

- És mégis honnan veszed hogy provokálni akartalak, hiszen honnan is tudhattam volna hogy erre jársz amikor egész héten alig láttalak?- mondja vágytól rekedten mire édes hangjára újra megrándul a farkam.


Lassan elkezdtem a testén felvezetni kezem, egy kicsit elidőzök vékony derekán amit megszorítok, majd lassan gyönyörű formás mellei felé veszem az irányt. Ahogy kezem elér a célhoz, gondolkodás nélkül elkezdem markolászni. Tenyerem alatt érzem ágaskodó mellbimbóját mire legszívesebben letépném róla a felsőt, és a nyelvemmel kényeztetném tovább de vissza fogom magam.

Nagyon jól tudom és persze érzem, hogy legalább annyira kíván ő is engem mint én őt. Érzem hogy provokálni akar.

-Tehát így akarsz játszani Sonia....?- lehelem ajkára a szavakat.

-Versenyezni szeretnél, hogy ki adja be a másiknak hamarabb a derekát...hmm?..- kérdem fülébe suttogva a szavakat, beszippantva fülcimpáját. Közben a kezem áttér a másik mellére is amit nagy örömmel kényeztetek, mire kiszakad egy halk sóhaj édes csókolni való ajkai közül. Nagyon nehéz vissza fognom magam, főleg hogy a farkam már a nadrágomat készül átszakítani olyan kemény lettem már csak attól ahogy halk nyögéseit hallgatom.

-Hidd el eddig egy nő se tudott ellenállni nekem...- felelem neki egy halvány pimasz mosoly kíséretében, amit tudom hogy nem láthat mégis valahogy feleszmél a kábulatból amit én okozok neki.

-Akkor úgy gondolom ideje lenne elkezdeni ezt a sort nem gondolod?..- suttogja de a vágytól rekedtes hangja csak azt bizonyítja, hogy igen is élvezi amit vele csinálok. Pedig még szinte el se kezdtem. A füléről áttérek a nyaka csókolgatására. Észre vettem, hogy ez az egyik gyenge pontja. Kicsit húzni akarom az agyát.

-Remélem akkor is ezt fogod mondani, amikor éjszaka hallod más nők sikolyait az élvezettől arra gondolva, hogy akár te is lehetnél a helyükben.- suttogom a miközben nedves csókokkal hintem be nyaka legérzékenyebb területeit. Úgy látszik tetszik neki amikor mocskos dolgokat suttogok, mivel újra kiszakad belőle egy halk nyögés.

Helyes.... Nagyon helyes....

-Ne legyél ennyire biztos magadban. Lehet nem használ minden nőnél a csáberőd erre még nem gondoltál.....?- még mindig próbál beetetni azzal, hogy nem kíván engem. Pedig a teste teljesen másról árulkodik.

Mégis abba hagyom amit csináltam. Kihívást látok a szemében. Óóóó értem.... Tehát így akar játszani a drága....

-Fogadjunk...- mondom, és próbálok úgy leülni az asztalhoz hogy ne lássa megkeményedett farkam. Egy kis zavarodottság ül ki az arcára.

-Ha én nyerek, és el tudlak csábítani akkor kérhetek valamit tőled és nem ellenkezhetsz.- mondom neki ravasz mosolyra húzva számat.

-És ha én nyerek...?- kérdi tőlem kíváncsian..

-Akkor azt kérsz tőlem amit csak szeretnél....- mondom neki vállrándítva.

Látom az arcán hogy vívódik magában, mégis meglepetésemre megszólal.

-Áll az alku...- mondja magabiztosan felszegett fejjel.

Tudom hogy én fogok nyerni... Érzem. Még nem tudom mit is kérjek tőle, de hamar ki fogom találni. És az, hogy majd nem ellenkezhet beindítja a fantáziámat.

-Remek akkor hát kezdődjék a játék...- mondom neki gonosz mosollyal arcomon.

Jaj édesem nem tudod kivel fogadtál...  

Veszedelmes KubaWhere stories live. Discover now