13.Rész

230 4 0
                                    


Épp vettem fel a táskámat, amikor halk kopogást hallok.

-Igen?

-Én vagyok asszonyom..- Dugja be Mario a fejét az ajtó résen.

-Mr. Hugo azt mondta, hogy majd a helyszínen fognak találkozni így én viszem majd el magát.

-Rendben...- forgatom meg szemem és elindulunk.

Még mindig nem tudom hogy hova is megyünk pontosan, de hamar rájövök amikor is megállunk egy hangos szórakozó hely előtt. Csodálkozva bámulom a nagy embertömeget. A zene olyan hangosan szól, hogy ahogy kisszáltam a kocsiból még a mellkasomban is éreztem a dübörgő zenét.

Mint mindenki tudja, Ibiza a hatalmas bulikról híres. Eddig nem igazán tudtam elképzelni, hogy milyen is egy ilyen hatalmas buli de mostmár tudom miért mondja ezt mindenki.

Mario megy előttem hogy utat törjön nekem, a hátam mögött pedig két számomra ismeretlen férfi követ.

Ahogy beérünk alig látok valamit. A fények a zene ritmusára villognak, a tánctéren és a bárpultnál tele vannak emberekkel. Ha jól látom két szintes a hely, mi pedig az első emeletre megyünk ahol úgyszint két testőr van szinte minden lépcső fordulóban. Mario sorra biccent mindegyiknek akik át engednek minket. Hamar beérünk egy szobának tűnő helyiségbe. Egy kanapé van a fel mellett, szemben vele pedig rúdtánchoz való rúd. A kanapé előtt egy hatalmas üvegasztal van, ami tele van rakva gyümölcsökkel és valami szürke tálca is van ott ami le van takarva.

-Mr.Hugo mindjárt itt lesz addig kérem ne mennyen sehova. - mondja a testőröm, és meg sem várva válaszomat lép ki a helyiségből.

Klassz... Úgy látszik ezentúl az életem abból fog kiállni, hogy a férjemre várok vagy egyedül vagyok. Leülök a kanapéra és várok. Nem sokkal később Mario lép be egy pohár itallal. Leteszi elém majd biccentve eggyett újra egyedül maradok. Nem tudom mi lehet ez az ital, de valami koktél szerűségnek tűnhet. Megkóstoltam, és be kell valljam nagyon finom volt. Volt egy kis cseresznyés beütése de az alkohol kellő képpen marta a nyelőcsövemet. Pont ahogy szeretem.

Elég becsapós ez a lötty, mert azt gondolná az ember hogy ihat belőle akár száz pohárral is, de már a harmadik ilyen pohár után éreztem hogy elkezdett kicsit beütni, bár lehet hogy a meleg is rásegített egy kicsit hogy egy kevés is jobban hasson.

Épp az egyik kedvenc számom jött, mire rögtön felálltam és elkezdtem rá táncolni. Már nagyon hiányzott a tánc.

Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy csukódik az ajtó. Azt hittem hogy Mario hozott nekem még egy pohárral abból a finom itókából de nem. Hugo állt az ajtó előtt zsebre dugott kézzel engem figyelve. Fekete öltöny volt rajta fehér inggel, ami szokásához hívem felül ki volt gombolva. Haja úgyan úgy beállítva mint szokott. Hogy lehet valaki ilyen szexi???

Meg sem szólalva ül le a kanapéra. Két kezét felteszi maga mellé és úgy figyel tovább.

Áááááá.... Szóval ezt szeretnéd?

Ahogy elindul a következő szám oda lépek a rúdhoz és elkezdek táncolni. A pia miatt mindig eltűnnek a gátlásaim, ami most sincsen máshogy. Minden szégyen érzet nélkül tekergetem a csípőmet. A melleimen végig simítva leérek a ruha kivágásához, ahol kicsit fentébb húzom a lenge anyagot hogy kivillantsam a csipke szélét. Észre veszem Hugo szemébe a vágy tüzét. Lassan érzékien oda sétálok hozzá, majd háttal neki oda dörgölöm fenekem a férfiasságához, amin érzem hogy már kő kemény. Megtámaszkodom a két térdén majd lassan elkezdem ringatni csípőmet hogy még jobban húzzam az agyát. Vele szembe fordulok két lábam átrakom rajta majd úgy mozgok tovább.

-Ma egész nap egyedül hagytál....- suttogom fülébe a szavakat majd, érzékien megnyalom fülcimpáját. Érzem hogy gyorsabban veszi a levegőt.

-Ma szeretném az egy óra hosszámat...- mondom neki ahogy lassú nyálas csókokkal hintem be végig a nyakát, amit ő lehunyt szemmel élvez.

Két keze ami eddig a kanapén pihent, most hirtelen belemarkol fenekembe mire egy kis nyögés szakad fel számból. Seggemen végig símítva hirtelen hátra rántja a fejem hajamnál fogva, de nem olyan erőszakosan hogy fájdalmat okozzon vele.

Érzem hogy mind a kettőnkbe tombol a szexuális vágy, de nekem erősnek kell lennem mivel azt az egy órát a lehető leg jobban ki szeretném használni.

Egyre közelebb hajol fejével a számhoz, és mikor már csak egy leheletnyi hely van köztünk megszólal.

-Legyen... De tudnod kell, hogy minden tettednek következménye van és ne felejtkezzünk meg arról sem, hogy nekem is van egy órám Miel...- suttogja számra a szavakat, majd hirtelen nyelvével végig nyalja alsó ajkamat mire nyögök egyet.

Mivel én kezdhetek kicsit előnyben érzem magam, de nem tudom mennyire fogok tudni ellenálni amikor már csak ennyitől tocsogok oda lent.

Reméljük szerencsém lesz. 


Tudom egy kicsit rövidebb rész lett de ma úgy tervezm hogy két részt rakok fel.

Puszi:R

Veszedelmes KubaWhere stories live. Discover now