Csendben ültük végig a szállodáig vezető utat. Érezni lehetet, hogy meg van sűrösödve a levegő kettőnk között. Sajnos az alkohol sem segített azon, hogy ne vessem magam rá egyből. Lopva Hugora pillantok. Még mindig látszik a kis duzzanat az alsóján keresztül. Vajon milyen lehet az íze? Megnyalom az ajkam, és szerencsémre pont akkor néz rám. Látszik rajta hogy tudja mire gondolok. Villant egy félmosolyt majd vissza fordul az ablak felé.
Ahogy oda érünk a szállodához már annyira nedves vagyok, hogy alig várom hogy egy kicsit eljátszadozzak az én kis férjecskémmel és megnézem mennyit is bír.
A szálloda ajtaja halk kattanással nyílik ki, majd ahogy beérünk Hugo kulcsra zárja. A szobában sötétség fogad. Zakóját a fotel háttámlájára rakja, majd elkezdi kigombolni ingjét.
Jézusom az a test!!!
Egy órád van Miel....- mondja, majd lassú léptekkel elkezd felém sétálni. Ahogy közeledik felém fokozatosan, egyre erősebben kezdem el érezni fűszeres parfümjének illatát, amit legszívesebben lenyalnék róla.
-Ülj bele a fotelbe...- mondom neki vágytól rekedt hangon amit nehezen de teljesít. Tudom milyen nehéz egy olyan embernek mint ő, átadni az irányítást másnak főleg egy nőnek, de nagy boldogsággal tölt el hogy nekem engedte, ha még egy órára is.
-Tedd a kezed a két karfára.- parancsolom neki amit teljesít közben le sem veszi rólam a szemét.
Oda lépek hozzá és mind a két harisnya kötőt leveszem magamról, majd mind a kettő kezét oda kötözöm a fotel két széléhez. Direkt jó erősen húzom meg mind a kettőt, hogy még véletlenül se szabadulhasson ki. Hugo rezzenéstelen arccal várja a folytatást.
Amint végeztem elkezdtem levenni a ruhámat ami alatt ott lapult a csipkés fehérnemű. Láttam hogy Hugo szemei elsötétültek a vágytól ahogy meglátott. Tudtam hogy imádni fogja. Gyorsan oda megyek a bőröndhöz és kiveszem a kis játékszeremet amit nem olyan régen fedeztem fel otthon. Oda tolok közvetlen elé egy kis puff szerűséget, hogy a legjobban láthasson mindent.
-Most pedig megnézzük meddig bírod Don Hugo...- mondom neki érzéki hangon.
-Ne feledd minden tettednek következménye van Miel.... Úgy provokálj...- mondja végig a szemembe nézve.
Én csak egy ördögi mosollyal ráülök a kis székre, a két lábamat a térdeire támasztom és feltárul elé a csipkével borított nőiességem. Elhúzom a tangát, két újjamat számba veszem és jó alaposan benyálazom, majd oda nyúlok a kis bejáratomhoz és magamba nyomom őket. Felnyögök. Szeretek gátlástalan lenni, csak eddig nem nagyon mertem az lenni, de most ez egy olyan helyzet ahol elengedhetem magam. Látom Hugon, hogy egyre szaporábban veszi a levegőt ahogy azt nézi hogy kényeztetem saját magam.
-Ahhhh...- nyögök, ahogy egyre gyorsabban mozgatom újjaimat majd kiveszem és elkezdem izgatni csiklómat.
-Dios mío....- dörmögi spanyolul Hugo.. Iszonyatosan szexi, ahogy spanyolul beszél és ez még jobban felizgat. Látom, hogy nagyon nehéz neki de nem érdekel. Hisz ez a célom. Hogy kikészüljön.
Már majdnem elmentem a saját kezemtől de abba hagyom. Lenyúlok a kis játékszeremhez. Oda rakom szájához ezzel parancsolva az egyértelműt. Bakapja, majd amikor már látom hogy csorog a nyála, kihúzom a szájából majd vissza ülök kezdő pozíciómba, bekapcsolom a kis pajkost ami halk rezgéssel adja tudtomra hogy készen áll. Lassan oda vezetem vágyhoz duzzadt csiklómhoz, és ahogy hozzá ér hangosan felnyögök.
- Kamatostól vissza fogod ezt még kapni Miel....- mondja vágytól rekedt hangon Hugo, de nem foglalkozok most a következményekkel csak a gyönyörre figyelek. Egyre gyorsabban körözök a csiklómon és már érzem hogy közel van a vég, gyorsan két ujjamat magamba nyomom mire Hugo nyög egyet a látványtól.
YOU ARE READING
Veszedelmes Kuba
RandomFigyelem!!! Trágár beszéd 18+ jeleneteket tartalmaz. Saját felelősségre olvasd!!!!!!