2.4

150 26 0
                                    

Felix tanıdık sesi duyduğu gibi kafasında milyon tane düşünce kurdu. Muhtemelen hiçbiri değildi ama öleceğine üzülmekten daha cazip geliyordu bu.

O sırada Chris çoktan yukarı çıkmıştı. Beyaz tenli, koyu kahve dalgalı saçları ve ela gözleriyle oldukça bakımlı gözüken kırmızı sıkı kiyafeti ve korsesi nedeniyle yukarı doğru kalkmış göğüsü ve ince beliyle çok güzel gözüken endamlı bir kadındı siparişlerin başında bekleyen. Az önce şarkı söyleyerek mutfağa giren kadınla aynı kişiydi. Sesi çok hoştu yanına giderken Chris kızın güzelliği hakkında düşündü. Kıza yaklaştı tepsinin üzerinden.

" Çok güzelsin." Kız bunun farkındaydı. Saçını özgüvenle arkaya attı.

" Daha yeni bir şeyler bulman lazım bunu herkes söylüyor."

" Anlıyorum ama ben bir askerim şiirden anlamam."

" Emin misin?" dedi Chris'in kıvırcık saçlarını düzelterek.

" Edebiyattan hiç anlamayacak birini şair yapacak bir güzellik karşımda dururken hiçbir şeyden emin olamam ben."

" Bak bu esaslıydı."

" Aklını başından alırsın insanın." Gözlerini kızın prmbe dudaklarına dikti.

" Öpmenin ücreti var." dedi kadın. " Ben buradaki diğerleri gibi yatak odasına girmem ama öpebilirsin." dedi askerin gözlerinin baktığı yeri fark ederek.

" Ne kadar?" dedi baştan çıkmış bir sesle. Oysa öyle değildi. Kadın güzeldi. Hatta çok güzeldi ama Chris yüzlercesini görmüştü. Paraya uzanırken uyku ilacını da öteki eline aldı. Kadınin istediği miktarı verip sağ eliyle kızın çenesinden tutup sol ile kendi yemeğı dışında herkesinkine uyku ilacı kattı. Kendi yemeğinin farklı olması için herkesten sonra vermişti siparişi özellikle. Chris gözleri açık öpüşüyordu. Kendi yemeğini bilerek farklı sipariş ettiğinden memnun kadını öpmekten zevk almış gibi son saniyelerde kapattı gözünü. Nefes nefese ayrıldılar.

" İlk öpücük için fazlaydı. Fazlasını ödemen gerek."

" Dilimi kullanmadım." dedi Chris kendini izah ederek. " Benimle yatmayacaksan uğraştırma beni." Kadının reddedeceğini bilerek söylemisti bunu ve kadında öyle yaptı. Reddetti onu. O da arkadaşlarıyla olan masaya geçti.

" Hızlıymışsın." dedi biri.

" En son bu hana geldiğimizde Alexander kıza sarilamamıştı bile. Sen öptün."

" Ücretini verdim." dedi. Kız sipariş dağıtmaya masaya gelince herkes sustu. Kız giderken Chris'e göz kırptı. Masadakiler gülüşurken Chris sadece onların uyuyup aptal çenelerini kapatması için dua ediyordu.

Suç- ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin