1.5

196 34 0
                                    

  Birkaç haftadır Felix yemekten kesilmişti ve nedenini sadece Minho biliyordu. Genç sonuçta atlatır, diye düşünüyordu. Öyle olmadı. Felix gülümsemiyordu bile. İkinci ayın sonuna doğru Felix'e bir mektup geldi. Minho mektuba el koydu. Changbin'den olduğunu görünce okumadan ocağa attı. Felix'in mektuptan haberi bile olmadı.

Üçüncü ayda yeni bir mektup geldi. Sonra mektuplar sıklaştı. Dört ay sonra ilk kez Felix'e bunlardan biri ulaştı. Ağabeyi babası için bir pazar yeri sahibi ile anlaşmaya gittiğinde mektubu alabildi. Changbin'den mektup geldiğini görünce heyecanlandı. Odasına geçip titreyen elleriyle açtı.

   

Sevgili dostum Felix;

  Neden cevap vermiyorsun mektuplarıma? Her birini almamanda sıkıntı yok. Ancak umarım üçüncü ve sekizinci mektubumu almışsındır. Yoksa bahsettiklerimden anlamayacaksındır. Sana masalın devamından bahsetmeme izin ver.

Cadı Ki vermedi dilek hakkını yine. Ama Genç Ki hep bir çare aradı biricik sarı çiçeğini bulmak için. Cadı Ki' den perşomen kaçırmak zordu. Sarı çiçeğine bütün sevgisini adarken ona 'çiçek' demek zor geliyordu Genç Ki için ama çiçek bunu biliyormuşçasına güzel açıyordu her zaman. Vezir ne yapıyor? Genç Ki merak ediyordu. Çünkü Genç Ki sarı çiçeğini geri istese de köylü halk buna izin vermiyordu. Genç Ki çiçeğini saklayabileceğini garanti edemiyordu. Bu yüzden çiçeği istemiyordu. Çünkü çiçeği kabul edecek toprak Genç Ki'de yoktu. Büyük Ki bunun için Genç Ki'ye destek olsa da bir türlü yeterince güvenli bir toprak ayarlayamıyordu. Eğer çiçek istemezse perşomen gitmeyecekti çiçeğe. Genç Ki de göndermiyecekti.

Masalın devamını ister misin Felix?

                                                             Lewis

Felix masalı anlamadı. Daha önce mektup gönderdiğini de hiç duymamıştı. Kalemi eline aldı. Ağabeyi gelmeden postaneye bırakmalıydı.

Lewis;

Ne mektuplarından bahsettiğini bilmiyorum. Elime ulaşan ilk mektup bu. Masalı da anlamadım. Sanırım başlangıcını bilmememden kaynaklanıyor. Eğer dost olmamızı istiyorsan bana o da uyar. Seni özlüyorum ama mektup yazmama izin verilmiyor. Ağabeyimin arkadaşı Sam'in bazı arkadaşları postanede çalışıyor. Beni gördüklerinde Sam'e dolayısıyla ağabeyime haber veriyorlar. Evden birine de verdiğim de ağabeyim kontrol ediyor. Sam'in kardeşi Lucy'e yakında buradaki bir üniversiteye gelecek olan fizikçin notlarını iletmek karşılığında vermeyi planlıyorum mektubu. Umarım sana ulaşır. Ulaşırsa mektubun sana gönderildiği adresi yaz artık mektuplarına ve Lewis adını kullanma.
        
                                                Sevgilerle Felix

Felix evden paltosunu aldı. Kitaplığa gitti. Forces of Matter adlı Faraday'in kitabını Lucy'e ödünç verme adına aldı. Lucy daha önce Faraday'in kitaplarına sahip olmamaktan yakınırdı. Hiçbir acelesi yokmuş gibi sakin bir tavırla çıktı evden. Lucy için geri çevirilemez bir teklifti. Felix'in istediği gibi mektubu postaya verdi.

Lewis aylardır yanıt alamadıktan sonra gelen mektup ile heyecanlandı. Odasına koşup mektubu okudu. Öncekilerin ulaşmamasının hayal kırıklığını yaşasa da artık ona ulaşabilecek olmanın mutluluğunu yaşadı.

Suç- ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin