Hoşgeldin! Yorumlarını bekliyoruz, iyi okumalar ❣️
littleblackcat:
Merhaba...Jooheon onu izliyorken bildirim sesini duydu ve gidip telefonunu aldı. Sonra da pencereye geri dönüp bildirimi açtı. Cevap verdi hemen.
joohoneywalker:
Merhaba.littleblackcat:
Bana yardım etmek ister misin? 🥺joohoneywalker:
Ne konuda?littleblackcat:
Fotoğraf konusunda. 🙂Jooheon cevap verip hemen kafasını çeviriyordu Changkyun'un penceresine. Onunla yazışıyor olduğundan haberi yoktu ama Changkyun herhangi bir şey yapacaksa seyretmek istiyordu.
joohoneywalker:
Ne fotoğrafı?Mesajı okuyunca Changkyun galerisine girip internetten indirdiği sahte fotoğrafı Jooheon'a gönderdi.
littleblackcat:
Hayal edecek bir şeyler versen bana?
Jooheon fotoğrafı görünce şaşırmıştı. Ağzı açık kaldı ve kasıkları karıncalandı. Bir süre vereceği cevabı düşündü. Bu sırada Changkyun fotoğrafı alabilmek için deliriyordu yattığı yerde.
"Hadi... lütfen." diye mırıldandı ekrana bakıyorken.
joohoneywalker:
Gerçeğini görmeye ne dersin?littleblackcat:
Her zaman iç çamaşırlı hali daha çok hoşuma gider bebeğim."Şerefsiz! Hemen buluşacak!" Changkyun mesajı gönderdikten sonra yatakta doğrulup çatık kaşlarıyla Jooheon'a baktı. O sırada Jooheon mesaj yazmakla meşguldü. Görmedi ona baktığını.
joohoneywalker:
Şansına küs o zaman bebeğim.Changkyun mesaj geldiğini görünce yeniden yattı yatağına ve cevap yazmaya başladı.
littleblackcat:
Buluşmak mı istiyorsun benimle?joohoneywalker:
Geçti.littleblackcat:
Evim de bu gece için bomboştu oysa... Yastığıma gidiyorum ben.Jooheon mesajı okuduktan sonra sahte olduğunu anladığı hesabı hemen engelledi ve telefonu kilitleyip yatağına bıraktı ve Changkyun'u izlemeye devam etti.
Changkyun da engellendiğini fark edince sevindi içten içe. "Aferin sana! Sen doğrusun, biliyorum."
Sonra telefonunu komodininin üzerine koyup tül perdesini çekti ve iç çamaşırını da çıkarttı. Jooheon tül perdenin çekildiğini görünce ofladı ve zaten net görünmediği için yatağına gitti.
Changkyun gece lambasını yakıp müzik açtı. Yastığına çıktı ve sürtünmeye başladı yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Komşum - JooKyun ✔️
Hayran Kurgu"... sonra da bahçede ...bizim eve döndürdüğü hamağına oturmuş evi izliyordu. Çitlerin kısalığından bahsetti." "Tatlı mı?" "Katil çıkarsa da önemli mi tatlılığı?" "Bakılır..."