Hoşgeldin! Yorumlarını bekliyoruz, iyi okumalar ❣️
Jooheon Chanyeol'ü dışarı çağırdıktan sonra sınıftan çıkıp fakültenin çıkışına doğru yürüdü. Chanyeol da kendi arkadaşlarına hafifçe bir baş hareketi yaparak Jooheon'ı takip etti. Diğerleri de arkasından geliyordu.
Jooheon kapının önüne geldiğinde telefonu titremişti.
Changkyunnie:
Sevgilim, bitti mi dersin?🍯❤️
Eve geç canım bir işim çıktı.Changkyunnie:
Tamam. Yemek yapacağım. Yetişebilirsin değil mi?Jooheon bu mesajın bildirimini alsa da açmadan cebine koydu telefonunu. Fakültenin kapısından çıktığında Hoseok ile karşılaştı. Hoseok kaşlarını çatmıştı onları birlikte görünce.
"Bu herif dayağa doymuyor mu acaba? Ben dövmekten bıktım o dayak yemekten bıkmadı Tanrı aşkına!"
Jooheon da sırıtmıştı Hoseok'un yanına geldiğinde.
"Ben de bunu sorguladım tüm gün. Tekrar dayağımızı özlediği kesin."
Chanyeol bu konuşmayı duyduğunda kendini alay ederek acındırma moduna sokmuştu. Ellerini yüzünün önünde birleştirerek konuştu ağlar gibi.
"Aa, ateşkes yapmıştık sanki. Ben mi yanlış hatırlıyorum? Çok korkuyoruz aslında. Lütfen dövmeyin bizi."
"Ateşkesi sen bozdun." dedi Jooheon ona bakarak.
Chanyeol gülmeye başlamıştı.
"Küçük kedin yok mu? Seyretseydi keşke o da."Hoseok umursamamayı seçip Jooheon'a baktı tekrar. "Konu ne?"
"Bu hayvan Changkyun'u rahatsız ediyor."
Hoseok anında kaşlarını çatmıştı ona bakarken. Ceketini çıkartıp kollarını sıvamaya başladı bile. "Bir şey yapmış mı?!"
"Öpmeye çalışmış."
"Ha öyle mi?!" dedi Hoseok şaşırarak. Sonra Chanyeol'a doğru yürüyüp Chanyeol daha bir şey anlamadan okkalı bir yumruk geçirdi suratına. Chanyeol yere düşmüştü. Hoseok, elleri onun yakasındayken Jooheon'a baktı.
"Joo, düştü bu. Gel hadi."
Jooheon onlara doğru gelirken Hoseok Chanyeol'ün üzerinden çekilip Kyungsoo'nun üzerine doğru yürümeye başladı ama Kyungsoo geri geri kaçmaya çalışmıştı. Chanyeol'ün yanına Jooheon'dan önce Minhyuk ulaştı ve karnına tekme atıp yüzüne doğru sinirle bağırdı.
"Senin ağzını yırtarım! Duyuyor musun lan?!"
Jooheon Minhyuk'u kenara çekip Chanyeol'ün üzerine çıktı ve yakasından kavradı sertçe.
"Beni artık ateşkes kesmeyecek biliyor musun? Bu yüzden çok iyi bir fikrim var. Sen akıllı olup bu okuldan gideceksin. Kendin gitmezsen, üst mevkiilerde tanıdıklarım var. Konuşur, yine yollatırım seni."
Chanyeol gülüyordu sadece. "Komiksin Jooheon."
Jooheon çenesine sert bir yumruk geçirip dudağının patlamasına sebep oldu. "Duydun. Beni!"
"Geceniz güzel geçti mi bari?"
"Dinlemiyor musun sen?!"
Chanyeol Jooheon'ı üzerinden attı hâlâ gülüyorken. "Dinlemiyorum."
"Uzak duracaksın!" dedi Jooheon parmağını sallayarak.
"Düşünmem lazım. Ellerim şu an onun arkasında nasıl dururdu onu hayal ediyorum aslında. Changkyun bir bebek gibi aynı. Utangaçlığı... beni bitiriyor resmen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Komşum - JooKyun ✔️
Hayran Kurgu"... sonra da bahçede ...bizim eve döndürdüğü hamağına oturmuş evi izliyordu. Çitlerin kısalığından bahsetti." "Tatlı mı?" "Katil çıkarsa da önemli mi tatlılığı?" "Bakılır..."