3. Bölüm

4.1K 177 99
                                    

|ÖĞRETMEN HANIM ÜÇÜNCÜ BÖLÜM|❤️‍🩹

Kafamın içinde dolaşan öğretmenim seslerinden biraz olsun uzaklaştığım bir gün olmuştu bugün.

Çünkü bugün cumartesiydi. En sevdiğim gündü. Pazarı sevmezdim çünkü ertesi gün okul vardı. Mesleğimi seviyordum fakat kafamı dinlemem için ne yazıkki iki gün yetmiyordu.

Dün Nejla Hanımların evindeydim.
Beni çok güzel karşılamışlardı sağ olsunlar. Kayra'nın ekşınlı hallerini saymazsak güzel gidiyorduk aslında.

~Cuma günü ~

İki katkı evinönüne geldiğimde yavaşça durdum. Arabamdan inip eve doğru baktım. Balkonda biri vardı. Galiba Yaman Beydi. Beni görünce elindeki sigarasını hemen söndürüp küllüğü koydu. Ardından balkon kapısını açıp içeriye girdi.

Bende çok geç kalmadan binanın siyah kapısından içeriye girdiğimde üst katta olduklarını düşündüğüm için ikinci kata çıktım.

Kapıyı çaldıktan bir süre sonra karşımda beliren uzun boylu adam şaşırdım. Nejla Hanım neredeydi?

"Hoşgeldiniz öğretmen Hanım."

"Hoşbuldum Yaman Bey. Nejla Hanım nerede?"

"Alt kattalar onlar." Diyip bir üzerime doğru bir adım attı. Oldukça yakındı. Peki ben neden hâlâ geri gitmiyordum?

Kapıya uzanıp çekince kapı gürültüyle kapandı. Biraz daha yaklaştı.

Ben hâlâ geri gitmiyordum.

"Geri çekilmeyi düşünüyor musunuz? Hayır benim için sorun yokta sizin için olabilir."

Hızlıca bir iki adım geriye gittim. Evet benim için sorundu. Onun içinde sorun olması gerekiyordu.

"Eee şey ozaman ben alt kata iniyorum."

"İnelim bakalım. Zaten sabahtan beri burnuma güzel kokular geliyor beni almıyorlar alt kata."

Bu dediğine güldüm. Ellerim benden izinsiz dudaklarıma kapandı. Alışkanlık olmuştu. Eskiden çirkin güldüğümü düşünüp hep ağzımı gülerken kapatırım.

Gözleri anlık dudaklarıma kaydığında benden hızlı davranıp başını yan tarafa doğru çevirdi. Hızlı hızlı merdivenleri inmeye başladı.

Bende peşinden gidiyordum.

Zile bir iki defa bastığında içeriden ses geldi.

"Yaman kıracağım o ellerini ne bu acele oğlum! At mı koşturuyor!"

Kendimi tutamayıp kıkırdadım. Bana bakıp tekrardan zile uzunca bastı.

Kapı hızla açıldığında sinirle bize bakan kadının gözleri bana değdiğinde yumuşadı.

"Oyy öğretmen Hanım gelmiş!"

"Merhaba."

"Hoşgeldin kızım. Buyur geç."

Yaman Beyi arkamda bırakıp oturma odasına girdim. Krem renginin hakim olduğu odaya kısaca bir göz atıp tekli koltuğa oturdum.

ÖĞRETMEN HANIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin