12. Bölüm

2.9K 131 36
                                    

Selamün aleyküm 🥳

Nasılsınız?

Yeni kapağımızı beğendiniz mi? Eskisi de güzeldi ama o çok renksizdi. Bu çok daha canlı.

Keyifli okumalar :)

|ÖĞRETMEN HANIM ON İKİNCİ BÖLÜM|❤️‍🩹

Zamanın ibresi artık öğleyi gösterirken yataktan kalkmam gerektiğini düşünüp bir hışımla üzerimdeki pikeyi kenarıya çekip yataktan kalktım.

Neredeyse öğlen olmuştu ve ben hâlâ yatıyordum. Bugün tembellik edip kalkmamıştım. Kalksam da yapacağım bir şey olmadığı için yatmayı tercih etmek daha mantıklıydı.

Banyoya geçip elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltı hazırlamak için mutfağa girip kendime yetecek kadar kahvaltı hazırlayıp yedim.

Odada bıraktığım telefonum çalmaya başlayınca hızlıca odaya gidip kimin aradığını baktım. Yaman arıyordu.

Gülümseyerek telefonu açtım.

"Efendim." Diyerek konuştum.

Karşıdan ses gelmesini bekledim. Ses yoktu. Sadece kıkırtı sesi duymuştum.
Kaşlarımı çatarak tekrardan konuştum.

"Alo kimsiniz? Yaman sen misin?"

Tekrardan bir kıkırtı sesi geldi. Peşine de Yaman'ın sesi.

"Ne yapıyorsun sen len! Yine ne işler karıştırıyorsun Kayra!" Diye hafif kızgınlıkla bağırdı Yaman.

"Öğretmenim!" Kayra'nın yüksek sesle konuşması kulağımı çınlattığı için telefonu uzaklaştırdım.

"Öğretmenim!"

Efendim dememi bekliyordu yine.

"Efendim Kayracım."

"Öğretmenim amcam sizin fotoğrafınızı koymuş oradan bulup sizi aradım." Dedi yüksek sesle konuşmaya devam ederek.

"Kayra, canım telefon amcanın bile olsa izinsiz kullanmamaya çalış olur mu? Beni aramak istersen de izin alarak ara."

"İzinsiz kullanmamaya çalışırım, ama sadece çalışırım." Beni takmıyor muydu bu çocuk. Ailesiyle olan yakınlığım yüzündem biraz rahat davranıyor gibiydi. Bu konuyu ayrıca onunla konuşmalıydım.

Öte yandan Yaman'ın acaba hangi fotoğrafımı profil fotoğrafı koyduğunu düşündüm.

"Tamam yeter bu kadar aslanım. Bırak da biraz ben konuşayım. Bir daha telefonumu karıştırmayı bırak. Okumayı öğrenmen iyi mi oldu kötü mü oldu bilmiyorum." Kayra'ya söylediği sözlerden sonra hafifçe tebessüm ettim.

Yaman, "Valla öğretmen Hanım. Siz buna okumayı öğretiniz ama iyi mi yaptınız kötü mü bilemiyorum." Alayla konuştu.

"İyidir iyidir. Telefonları uzak tutun yeter." Diyerek güldüm.

"Neyse. Bende seni arayacaktım. İyi oldu bak bu."

"Bir sorun mu var?"

"Konuşmamız gerekiyor. Biliyorsun."

Onlara gittiğim geceden bahsediyordu.
Hasan Bey'in ne derdi olduğunu öğrenmeden vazgeçmeyecekti anlaşılan.

"Çok önemli değildi aslında. Hallettim ben."

"Önemli önemli. O herifi gözüm tutmadı demiştim. Birde ben konuşayım onunla. Hem seninle konuşmam gereken başka şeylerde var." Sesi sıkıntılı geliyordu. Bana söyleceği şeyi daha çok merak ettim.

ÖĞRETMEN HANIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin