13.Bölüm

2.1K 99 22
                                    

Selamün aleyküm 🥳

Burası çok sıcak. Sizinde öyle mi?

Okumaya geçmeden önce buraya bir kalp bırakır mısınız? Bu bölüm Sare ve Yaman ayrı olsalar da kalpleri bir. ❤️‍🩹

|ÖĞRETMEN HANIM ON ÜÇÜNCÜ BÖLÜM|❤️‍🩹

Odamın en güzel köşesine en sevdiğim çiçeği yerleştirdikten sonra karşınıza geçip kontrol ettim. Geçen hafta Yaman'ın aldığı çiçeklere özenle bakıyordum. Onlara bakmak bana Yaman'ı hatırlatıyordu. Sabah uyandığımda yanımdaki komidinin üzerine koyduğum çiçeklerle bakış atıp aklıma Yaman'ın gelmesiyle üzüntüyle güne başlıyordum. Bir haftadır görmemiştik birbirimizi. Geçen haftadan beri hayatım çok durağan geçiyordu.

Normalde her gün bana mesaj atmak için yer arayan adam bir haftadır hiç mesaj atmamıştı.

Tam tersi ben her gün ona mesaj atıyordum ama dönüş yoktu.

Sabah rutinime eklediğim olayı yapmak için telefonuma uzandım.

0546*******: Günaydın :)

Onun yaptığı gibi hep cümlenin sonuna gülücük koyuyordum.

0456*******: İyi misin? Lütfen artık dönüş yap. Seni merak ediyorum.

Sessizlik. Ne bir mesaj sesi vardı neden arama. Sesini duymaya alışmıştım oysaki. Bu kadar kısa bir zamanda beni kendine alıştırması adil değildi.

Bugün de mesaj gelmeyeceğini anladığım için babamın attığı mesaja cevap verip telefonu kapatıp çiçeklerimin yanına koydum. Pardon Yaman'ın aldığı çiçeklerim demem gerekiyordu :)

Yeni bir haftaya başladığımız için enerjimi toparlamam gerekiyordu. Öte yandan babamlar üç dört güne gelmiş olacaklardı. Evet, ailem sonunda kızlarını görmeye geliyordu. Onlarıda çok özlemiştim.

Sınav dönemi yaklaştığı için konuları da yetiştirme telaşındaydım. Birde o sınav kağıtlarını okumak vardı. Önceden çok severek yapsam da artık sürekli aynı şeyi yapmak sıkıyordu.

Hızlıca kahvaltımı yapıp yatağımı topladıktan sonra giyinmek için gardırobumun önüne geçtim. Üzerime giyebileceğim rahat kıyafet seçimini yapıp giyindim. Bol İspanyol paça bir krem renkli pantolon ve üzerine de kahverengi tunik giyip şalımıda yine krem tonlarında bağlayıp hazırlandım.

Evden çıktıktan bir onbeş yirmi dakika sonra okula varmıştım. Öğrencilerin çoğu gelmişti. Benim sınıfımda bir kaç eksik vardı. Bunlardan biride Kayra'ydı.

Kayra her şeyden çabuk etkilenen bir çocuktu. Amcasının olmayışına da çok üzülmüştü. Sınıftaki durgunluğunu fark edebilmiştim. Anlaşılan oda amcasını özlüyordu. Fakat duyduğuma göre babası bir haftadan beri yanındaydı. Buna çok sevinmiştim. Kemal Bey'in nihayet evinde kalabilmesi, hamile eşi ve çocuğu ile ilgilenebilmesi beni de mutlu etmişti.

Kayra'yı okula o getirip götürüyordu ve biz bu süreçte tanışabilmiştik. İyi bir insan olduğunu bir hafta gibi bir sürede anlayabilmiştim. Yaman ile olan bağımızı ve onların evlerini gittiğimi bildiği için ekstra muhabbetlerimiz de olmuştu.

Yani beni sadece öğretmen olarak değilde aileden biri gibi görüyor ona göre davranıyordu. Bir gün daha yakından tanışmamızı söylemişti.

Ders zilinin sesini duyduktan sonra sınıfıma girip çocuklarla selamlaştım. Haftanın başı olduğu için uyuklayanlar bir hayli fazlaydı.

"Öğretmenim bugün ders işlemeyelim nolur!"

"Olmaz canım. Birazcık işleyelim sonra oyun oynayabiliriz. Ama şimdi ders zamanı!" Diyerek hepsini ayağa kaldırdım. Gür sesim uyanmalarına yetmişti.

ÖĞRETMEN HANIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin