Selamün aleyküm 😻
Keyifli okumalar :)
Bu arada yeni kitap kapağımız nasıl olmuş?
|ÖĞRETMEN HANIM ON YEDİNCİ BÖLÜM|❤️🩹
Yaklaşık bir haftadan beri hastanedeydim. Burası o kadar boğucuydu ki her günümü Allah kimseyi bu dört duvar içine hapsetmesin diyerek geçiriyordum. Artık yatmaktan her tarafın uyuşmuştu. Uyandığımın ikinci günü ayağa kalkıp biraz yürümek istemiştim. Aksi halde yatarak daha çok yoruluyordum.
Yüzümdeki çizikler neredeyse görünmüyordu. Kollarımda ve bacaklarımda oluşan morluklar da geçmişti çok şükür. Bu süre içerisinde çok gelen olmuştu. En çok da Yaman yanıma uğramıştı. Ne kadar yanımda kalmak istese de ailem burada olduğu için çok fazla durmayıp geri gidiyordu. Şimdi de onun gelmesini bekliyorduk. Bugün hastaneden çıkacaktık.
Hastanenin büyük camından bahçedeki insanları izleyerek vakit geçiriyordum. Hazırlanmıştım. hemde sabahın köründe. Artık evime gidecek olmanın verdiği mutlulukla sabah yedi gibi uyanmıştım.
Bahçede sağ tarafta kalan büyük otoparka iki tane araba peş peşe girdi. Gözlerim dikkatle oraya doğru kaydı.Arabaların kapıları aynı anda açıldı. Önce bir kaç kişi bacağını dışarıya atarak arabadan inmeye yeltendi. Arkadaki siyah arabının içinden ellerinde rengarenk çiçek buketleriyle inen adamları görmek gözlerimi büyültmeme sebep oldu. Sıra ön tarafta duran arabının içinden çıkanlara gelmişti. Onlarının elinde de çiçek görmeyi beklerken arka taraftan inen iki kişinin elinde balon görmemle bir elim açılan ağzımı kapatmak için ağzıma gitti.
Kimdi bu adamlar böyle? Daha önce hiç birini görmemiştim. İçimden acaba hangi şanslı kadına geldiler diye düşünürken ön taraftaki siyah arabanın şoför koltuğundan inen adam şaşkınlığımı hat safhalara çıkararak tabiri caizse beni zortlattı. Evet tam olarak öyle oldu. Gözlerim far görmüş tavşan gibi açıldı. Arabadan inen benim yavuklumdu. Müstakbel kocamdı. Askerimdi. komutanımdı...
Yavuklum Bey havalı olduğunu düşündüğü bir hareket yaparak seksi bir ifadeyle benim odamın camına bakarak tatlı tatlı gülümsedi. Evet havalıydı, evet seksiydi, tatlıydı. Ama sadece bana!
Yaman yanındaki uzun boylu adamlara dönerek bir kaç bir şey söyledi. Adamların bir kısmı başlarını eğdi bir kısmı da etrafa bakmaya başladı. Bir kişi hariç. O da başını eğmiş gibi yaparak bıyık altından gülüyor, alttan alttan Yaman'ı izliyordu. Yaman benim olduğum cama dönerek elini açıp yarım kalp yaptı. Diğer elinde çikolata olduğunu düşündüğüm tepsiyi tutuyordu. Bende ona karşılık verip iki elimle kalp yaptım.
O değil de. Benim istemem mi vardı da benim haberim yoktu? Yoksa gümbürtüye gidecektim. Hastane odasında olan isteme merasimini ileride çocuklarımıza anlatırdık artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMEN HANIM
Teen FictionYaman Bey: Rahatsız olmazsanız eğer şu sizli bizli konuşmayı bıraksak mı? Komutanın hâlâ ona trip atmasına gülmek istedi genç kız. Gerçekten de hayatındaki ilk tribi yemişti az önce. Öğretmen Hanım: Trip seziyorum... Komutan gecenin karanlığında y...