19.Bölüm

460 37 13
                                    

Selamün aleyküm 🤍☺️

Nasılsınız?

İnşallah severek okuduğunuz bir bölüm olur :) Keyifli okumalarr.

|ÖĞRETMEN HANIM ON DOKUZUNCU BÖLÜM ❤️‍🩹|

Ah neyleyim şu gönlüme
Hasret kaldım sevdiğime...

Akşam yemeğe gideceğimiz için yeni aldığım   krem renginde olan düz elbiseyi ve üzerine  giymek için vişne çürüğü rengindeki kazağı gardropdan çıkartıp yatağımın üzerine koydum. Üzerine elbiseyle uyumlu olan şalı ve çantayı da seçip makyaj masasının önündeki pufa oturdum. Birazdan Yaman geleceği için hızlıca yüzüme kapatıcı uyguladıktan sonra rimelimi sürdüm. Fazla makyaj yapmıyordum. Zaten üşeniyordumda.

Hazırlandıktan sonra dışarıdan gelen araba sesiyle perdenin arkasından dışarıya doğru baktım. Eş zamanlı olarak telefonum da çalmaya başladı.

Sevgilimm💚

Yatağın üzerinde olan telefonuma uzanıp çağrıyı yanıtladım.

"Güzellik! Nerelerdesin?"

Tebessüm ettim. "Evimdeyim, asıl sen nerelerdesin?" Sanki bilmiyormuş gibi...

"Arabadayım. Bir güzelliği evinin önünde bekliyorum."

"Hmm. Kimmiş o güzellik bakim?"

"Bilmem. O kendini biliyor. Hâlâ beni bekletmeye de devam ediyor. Ne yapsam ben bu kızla? Evlensemmi acaba?"

"Ayy! Bilemedim ki şimdi." Diyerek elimi perdenin kenarına götürüp hafifçe kenarıya çektim. Gülüyordu. Gülerek konuşuyordu benimle.

"Bilirsin bilirsin. Ben sana seve seve öğretirim."

"Peki madem. Geliyorum ben. Daha fazla bekletemeyeyim." Üzerime kabanımı aldıktan sonra çantamı da koluma taktım.

"Keyfin bilir güzelim. Ben seni hep beklerim." Dedi tatlı bir ses tonuyla.

"Göreceğiz orasınııı." Diyerek kinaye yaptım. " Hadi geliyorum ben."

"Gel yavrum." Dedikten sonra kapattık telefonu.

Annemlere görüldükten sonra ayakkabılarımı da giyip merdivenlerden indim. Yaman aynadan kendine bakıyordu. Gülerek ilerledim. Gizlice cama tıktıklamak için sakin ve sessiz adımlarla yaklaştım arabaya. Fakat yaman kapıdan çıktığım gibi zaten çoktan fark etmişti beni.

Arabaya bindim. Gözlerim hemen onu buldu. İkimizin de gözleri ışıldıyordu. Mutluluktan.

"Hoşgeldin güzelim."

"Hoşbuldum canım."

Yaman arabayı çalıştırdıktan sonra ilerlemeye başladı.

"Nereye gidiyoruz?" Diyerek muhabbet başlattım.

Yaman sola dönmek için sinyal verdikten sonra direksiyonu hafifçe sola kırdı. O sırada bende onu seyrediyordum. Erkekler araba sürerken neden bu kadar çekici oluyorlardı. Hele de Yaman!

Bileğine siyah bir saat takmış, siyah montundan dolayı içine ne giydiğini tam göremiyordum. Önden gördüğüm kadarıyla beyaz bir kazak giymişti. Altında da siyah pantolonu vardı.

"Bizim her zaman gittiğimiz bir mekan var güzelim. Oraya gidiyoruz. Çok uzak değil zaten geldik sayılır." Diyerek sorumu da yanıtlamış oldu.

"Hmm."

Yaman çıkarttığım sese karşın bana göz ucuyla bakıp hafifçe tebessüm etti.

"Ne tatlısın bir bilsen." Diyerek sağ elini uzatarak yanağımdan makas aldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖĞRETMEN HANIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin