“Ferit, Ferit kalk. Bugün müstakbel eşin ile tanışacağız.”
“Ben müstakbel eş falan istemiyorum, Antep fıstığını istiyorum.” dedim, uyku arasında.
Ne dediğimi bilmiyordum bile.“Antep fıstığı da kim?”
“Anne yeşil gözleri varya o kız onu istiyorum ben.”
“Ferit, uyanır mısın?! Düzgünce anlat, Antep fıstığı kim??”Yavaşça gözlerimi açtım.
“Anne napıyorsun sen yine zebellah gibi başımda?” dedim.“Uyandırmaya çalışıyorum oğlum, kalk hadi hazırlan. Müstakbel eşin ile tanışacağız.” dedi,
“Ne müstakbel eşi be? Bu kadar çabuk mu buldunuz?” dedim.
“Yengen bulmuş vallahi.” dedi,“Tamam, 25 dakikaya gelirim, çık sen.” diyerek, annemi gönderdim.
Beyaz gömleğim, siyah salaş pantolonum ve vanslarım ile yine mükemmeldim.
Parfümümü sıkıp odadan çıktım.Abidin beni aşağıda bekliyordu, arkasından gidip sırtına atladım.
“Abim beee!” dedim.
Beni sırtından indirirken devam etti,
“Vay, uyandın mı sen taze damat.” dedi,
“Ne damadı be, gerçek değil hepimiz biliyoruz.” dedim.“Valla benim bildiğim başka şeylerde var.” dedi, göz kırparak.
“Ne?” dedim.“Gece yengeyi mi sayıkladın sen?” dedi,
“Ne yengesi oğlum? Ben sayıkladım mı?” dedim.“Antep fıstığı, Antep fıstığımı istiyorum, diyordun.” dedi,
Elimle ağzını tutarak,
“Ben gece Antep fıstığı mı dedim?” dedim.
“Hayır, Antep Fıstığı’mmm dedin.” dedi, uzatarak.“Sanada dalga konusu çıktı Abi hee” dedim,
“Aşık mı oldun lan?” dedi,
“Ne aşkı? Ben, Ferit Korhan. Ben aşık olacağım? Saçmalama ” dedim, kendimden emin tavırlar ile.“Pelini bir kez sayıklamadın yeme beni şimdi.” dedi.
“Iyyy, Pelin deme abi.” dedim.
“İyii, Antep fıstığı deriz bizde.” dedi,
“Abi dayak geliyo he!” dedim.“Neyse neyse geç kalacağız şimdi, buyurun taze damat beyciğim.” diyerek kapımı açtı.
“Mercii, canım sağol.” diyerek bindim.💮
“Annee olmuş mu buu? Cici kız gibi durmuş muyum?” dedim, kinaye ile.
“Olmuş olmuş, şeker kız candy olmuşsun mübarek.” dedi, ablam.
“Şu delici bakışları da bırakırsa eğer tamamen şeker kız candy olacak.” dedi, annem.
“Geçin dalganızı, kızınızı hiç tanımadığınız adama verin bir de karşıma geçip gülün. Oh ne âla vallahi.” dedim, saçlarımı geriye atarak.
“Pek isteksiz gibi de gözükmüyorsun Seyran.” dedi, ablam.
“Abla seni camdan aşağı atarım biliyorsun değil mi?” dedim.“Aman seninle de uğraşmayalım. Gıcık.” dedi,
“Bekleyin ben size yapacağımı biliyorum. Şeker kız candy’leri göstereceğim ben size.” dedim.
“Bak, eğer gece hayatım var falan filan anlatırsan eğer, camdan atılan tek bir kişi olur o da senn.” dedi, ablam.
“Aklımda yoktu, iyi fikir. Teşekkür ederim ablam.” dedim, öperek.
“Hassiktir, yanlışlıkla akıl vermiş oldum ya tüh.” dedi,
“Zeki ablam benim, sen de olmasan kendimden nasıl soğutacağımı bilemezdim, çok sağol.” dedim.
“Öyle bir şey yaparsan seni keserim Seyran!” dedi, ablam.
Sadece ablama dönüp gülümsedim.
“Hodri meydan Suna Şanlı.” dedim.“Seyran yolarım seni” dedi,
“Aa çok ayıp. Hiç yakışıyor mu sana?” dedim, dudaklarımı büzerek.“Geberteceğim seni, Seyran bekle sen.” dedi,
Ama ben çoktan odadan çıkmıştım.
💮
Müstakbel eşim ile tanışacağımız yere gelmiştik.
Şimdilik kendisi yoktu annesi, babası ve ablası vardı.
Annesi, espritüel birisine benziyordu. Her konuşmanın sonunda şaka yapıyordu. Üzerinde siyah askılı şık bir elbise vardı.
Ablası, sessizdi. Üzerinde krem bir crop, siyah dar bir pantolon vardı. Baskın bir karakter gibiydi.
Babası, tamamen boş boğaz bir insandı. Gülüp duruyordu ama cıvık gibiydi.
Bana karşı çok samimi davranmışlardı ama müstakbel eşciğim hâla yoktu.
Annesi ve ablası birbirlerine kaş göz yapıyordu.
Kafamı sağa doğru çevirdiğimde, gece ki kızı gördüm.
O da buradaydı. Yüzüm tebessüm ederken, ablası masadan kalkıp onun yanına gitti, koluna girerek masamıza getirdi.
“Ve kardeşim, Seyran.” dedi.
Ben, gece tanıştığım kızla mı evlenecektim?
Dün geceki kız yerine tamamen, hanım hanımcık, şeker bir kız gelmişti.
Dün askılı mini elbisesi varken bugün, siyah diz kapağının 2-3 cm aşağısında biten kalın askılı bir elbisesi vardı.
Saçlarını açık bırakmış, çok hafif bir makyaj yapmıştı.
Beni görünce o da çok şaşırmıştı, yüzünden belli oluyordu.
Ailelerimizin yanında biraz oturduktan sonra,
“Çocuklar sizde baş başa bir konuşun isterseniz.” dedi, babam.
İkimizde kafamızı sallayıp onay verdikten sonra beraber masadan kalktık.“Vay be Seyran, dünya ne kadar küçük değil mi?” dedim.
“Öyleymiş vallahi,” dedi,
“Ben evlilik falan istemiyorum, diyordun ne oldu?” dedim.
“Sende istemiyorum diyordun, sana ne oldu?” dedi.
Karşımda dişli bir rakip vardı belli.“İstemiyorum hâlâ geçerli.” dedim.
“Bende istemiyorum.” dedi,
“Yapacak bir şeyimiz de yok.” dedim.
“Maalesef.” dedi,
“Bizde evleniriz kaldığımız yerden devam ederiz Seyran.” dedim.Bu dediğim hoşuna gitmiş olacakki, gülümsedi, gözleri parıldadı.
“Çok doğru bir karar, ailelerimiz sussun diye evleniriz. Magazine bir iki poz keseriz, gündemden düşünce de kaldığımız yerden devam ederiz.” dedi,
“Kesinlikle Seyran. Biraz zaman geçtikten sonrada boşanırız.” dedim.
“Harika bir fikir,” diyerek, elini uzattı.
Bende elini sıktım.“Anlaştık o zaman.” dedim.
“Anlaştık,” dedi, elini çekerek.________________________________________
Her gece partileyeceğiz desenizee😋🥳50 Oy 20 yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkını Paralel Evren.
FanfictionYalı Çapkını hikayesinin tam tersi olduğunu düşünün Örneğin, Seyranın Ferit gibi olduğunu...