“Anne, takımım hazır değil mi?”
“Hazır anneciğim, sen çikolata ve çiçeği hallettin değil mi?”
“Hallettim anne, babam ile beraber saçlarımı yaptırmaya gideceğiz şimdi.”
“Yasemin ne hâlde hazırlanmış mı?”
“Hazır o hazır, beni bekliyordur şimdi.”
“Ya bu Yasemin'in de gözü kör galiba. Benim çirkin kardeşime de bakıyorsa vardır bir sorunu.”
“Lydia uğraşma yağız ile!”
“Ya baba bir şey söylesene şu kızına!”
“Kızım! Kardeşin ile haklı haklı dalga geçmesene” Diyerek, sırıttı.
“Baba ya, hep evlat ayrımcılığı yapıyorsun!”
“Kızım iki canlı tabiki ayrımcılık yapacağım,”
“Bu arada Lydia'nın bebişi kızmış!” diyerek, dil çıkardı Yağız.
“Ya Yağız ben söyleyecektim! Bozdun her şeyi ya!”
“Ayy dedesinin prensesi mi geliyor şimdi?”
“Anneannesinin de prensesi o”
“Ama ben söyleyecektim!”
Seyran ve Ferit kaç yaşına gelmiş olurlarsa olsunlar, yinede her yaşta didişmeyi başarıyorlardı.
Yağız kendi kendine aynada hazırlanırken Lydia ağlamaya başlamıştı.
“Ya yeter ya!” Lydia'nın haklı isyanı ile Ferit ve Seyran kendilerine gelerek, tartışmaya son verdiler.
“Kızım ha yağız söylemiş ha sen ne fark eder? Ağlama lütfen annesinin kuzusu.”
Ferit, ise ikisini böyle görüp duygulanmıştı.
“Baba, baba, diye peşinde gezinen Lydia şuan anne oluyordu.
“Ben? Ben yok muyum bu ailede?”
“Varsın gel gel.”
4'ü beraber sımsıkı sarılıp aile saadeti gösterilerini bitirdikten sonra Yasemini arayarak yola çıktılar.
Kız vermişlerdi ama hiç kız istememişlerdi.
Bu yüzden Seyran ve Ferit de çok heyecanlılardı.“Bismillah” diyerek, girdi Ferit içeriye.
Ardından sohbetler edildi ve sıra kahveye gelmişti.
Yağız, kahveyi tekte içtikten sonra yüzünde herhangi bir değişiklik olmamıştı. Ardından suyu içmişti ama o değişmeyen yüzü şimdi buruşmuştu.
Öksürürken, anlamışlardı ki tuz suyun içindeydi.
Ardından Ferit lafa girdi;
“E sebebi ziyaretimiz belli, Kızınız Yasemin’i oğlum, ıı oğlumuz Yağız’a istiyoruz.”
“Ferit bey, gençler birbirlerini görmüş beğenmişler bize hayırlı olsun demek düşer.”
Ardından, yüzükler takıldı ve büyüklerin elleri öpülüp bu merasim de yerini bulmuştu..
_____________________________
Pati'm aşkım balım, sürekli paralel evren istiyordu. Onu mutlu etmek istedim❤️🌹
patitoyy 🥺💗🌹 benim bebis.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkını Paralel Evren.
FanfictionYalı Çapkını hikayesinin tam tersi olduğunu düşünün Örneğin, Seyranın Ferit gibi olduğunu...